Turborõhu kõikumine
Turborõhu kõikumine
Tere
Mure 2000a gt `ga. Autol hakkas ühel hetkel turborõhk kõikuma 0,6-1,4barini. Kiirendades lööb rõhu 1,4 peale ja sinna jõudes kukub kohe tagasi 0,6 ni. ja nii edasi tagasi lõputult. Tühikäigul kõik ok. Autol origin. aju.
Kas kellelgi on esinenud sellist muret? oskab keegi aidata!
Mure 2000a gt `ga. Autol hakkas ühel hetkel turborõhk kõikuma 0,6-1,4barini. Kiirendades lööb rõhu 1,4 peale ja sinna jõudes kukub kohe tagasi 0,6 ni. ja nii edasi tagasi lõputult. Tühikäigul kõik ok. Autol origin. aju.
Kas kellelgi on esinenud sellist muret? oskab keegi aidata!
Re: Turborõhu kõikumine
kui kõik originaal, siis 1,4 ei saa kuidagi kellale tulla ja see 0,6 ongi siis kui aju rõhu maha laseb.
kas oled ikka kindel et midagi ringi pole tehtud?
kas oled ikka kindel et midagi ringi pole tehtud?
Re: Turborõhu kõikumine
Kas rõhukell on mehaaniline või digitaalne? Kella enda viga võib ka ju olla, kas masin ise käitub ilusti, 1,4 bari peaks tulema fuelcut jne.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Turborõhu kõikumine
1.3 oli mul gt'l fuelcut...a mul polnud düüsi sees.Duster kirjutas:Kas rõhukell on mehaaniline või digitaalne? Kella enda viga võib ka ju olla, kas masin ise käitub ilusti, 1,4 bari peaks tulema fuelcut jne.
Re: Turborõhu kõikumine
Ohh mul on sama jama. Aga veel ljoob selga. Ja rohkem see on teise kauguga. Kolmas kaigus on ainul uks look.
Re: Turborõhu kõikumine
Kas sa ise ka aru saad, mida sa kirjutasid?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Turborõhu kõikumine
Reede pärastlõunal juba tohib ju
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI