mure turbo imprezaga
mure turbo imprezaga
Kiirendades jätab mootor vahele, eriti teise ja neljanda käiguga, vahel pole midagi häda. Ma kahtlustan süütepooli või õhulugejat.
Re: mure turbo imprezaga
Mul oli sama asi pmst ja viga oli jah selles, et õhku sai st siis mingid lõdvikud puru/lahti
Re: mure turbo imprezaga
mariines käis kontrollis aga sealt küll midagi teada ei saanud
Re: mure turbo imprezaga
kas keegi oskaks aidata?
Re: mure turbo imprezaga
Mine käi nipponautos, ehk osatakse midagi arvata.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: mure turbo imprezaga
Mõõda vabakäigu andur üle, kui aju ei saa aru, et käik sees, siis katkub ka, mõõta tuleks kõiki käike va tagurpidi.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: mure turbo imprezaga
kas tegu automaat kastiga? või on manuaalil ka selline (mu meelest idiootlik) andur?Duster kirjutas:Mõõda vabakäigu andur üle, kui aju ei saa aru, et käik sees, siis katkub ka, mõõta tuleks kõiki käike va tagurpidi.
Re: mure turbo imprezaga
Manuaalil on ka selline andur. Ma enda metsalisel pidin ära vahetama.
Vana turbo Forester
Re: mure turbo imprezaga
Miks ta idiootlik andur on? Minumeelest oleks idiootlik seda sinna mitte panna, mootori ajul on vajalik info ju, millises koormusreziimis töödata, vabakäiguga kohapeal ei ole küll täis powerit mõistlik järgi hoida. Tomaatkastidest ei tea mina mitte midagi...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: mure turbo imprezaga
mis täis power? kui kasvõi käik on sees aga sidur all ja gaas ka lahti, mis reziimides mootor siis töötada võiks?
mina pakun, et ta peaks tühikäigul tiksuma. powerit lisad gaasi vajutades, milleks veel mingit lisaandurit?
noh tegelikult olen mingi analoogse anduriga usakat omanud. anduri töö seisnes selles, et kui vedu taga polnud, siis mootor üle 3500 rpm-i ka ei läinud. turvalisus? no jah, maeitea. mina säänseid andureid oma autole ei vaja (taha).
mina pakun, et ta peaks tühikäigul tiksuma. powerit lisad gaasi vajutades, milleks veel mingit lisaandurit?
noh tegelikult olen mingi analoogse anduriga usakat omanud. anduri töö seisnes selles, et kui vedu taga polnud, siis mootor üle 3500 rpm-i ka ei läinud. turvalisus? no jah, maeitea. mina säänseid andureid oma autole ei vaja (taha).
Re: mure turbo imprezaga
sain mariinesse aja, arvavad et õhulugeja ikkagi. Eks näis mida targemaks saan.
Re: mure turbo imprezaga
turbo rõhu solenoid oli selles süüdi. Auto korras ja võib teema kustutada