2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: T, 04 Juun 2013 19:28:15 +0300
2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
On plaanis soetada kuskil 2007a.WRX. Varem pole Subarut omanud ja uuriks siis natuke targematelt. Olen siin foorumis ka uus ja kui sarnane teema juba on kuskil siis ei ole vaja oma pahameelt väljaelada. Tänades!
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Foorumi otsingust leiad 2.0L ja 2.5L mootorite teemal juttu küll.
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Lühidalt öeldes on nii, et kui sa WRXi vaatad (mootoritüüp peaks olema EJ255), siis probleeme ei ole (juhul kui selle surveastet pole oluliselt muudetud) ja tegu on päris hea võimsuse ja ökonoomsuse suhtega mootoriga (Kunagi sai Subaru selle eest isegi aasta mootori auhinna)
See kolbide teema on rohkem STi probleem millel on EJ257 peal!
EJ255 on peal Legacy GT/Outback XT/Forester XT ja WRX-l. Mootorite peamine erinevus on kolbides, kaantes ja surveastmes.
See kolbide teema on rohkem STi probleem millel on EJ257 peal!
EJ255 on peal Legacy GT/Outback XT/Forester XT ja WRX-l. Mootorite peamine erinevus on kolbides, kaantes ja surveastmes.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: T, 04 Juun 2013 19:28:15 +0300
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Sellest otsingust küll suurt abi ei olnud või olen ma saamatu. Aga ehk oskab keegi üleüldse sarnase aastakäigu wrx´i probleemsetest kohtadest rääkida või soovitusi anda. Ja ehk ka mõnd konkreetset isendit soovitada(üldiselt 2003-2007wrx)?
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: T, 04 Juun 2013 19:28:15 +0300
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Kas ma saan seda mootori tüüpi kuidagi VIN-koodi järgi netist ka uurida?(Palju rumalaid küsimusi, kuid mis teha.)BlackRabbit kirjutas:Lühidalt öeldes on nii, et kui sa WRXi vaatad (mootoritüüp peaks olema EJ255), siis probleeme ei ole (juhul kui selle surveastet pole oluliselt muudetud) ja tegu on päris hea võimsuse ja ökonoomsuse suhtega mootoriga (Kunagi sai Subaru selle eest isegi aasta mootori auhinna)
See kolbide teema on rohkem STi probleem millel on EJ257 peal!
EJ255 on peal Legacy GT/Outback XT/Forester XT ja WRX-l. Mootorite peamine erinevus on kolbides, kaantes ja surveastmes.
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
http://www.carrol.ru/_pages/subaru/index.php
Toksi siia VIN sisse ja saad päris ea ülevaate asjast
Toksi siia VIN sisse ja saad päris ea ülevaate asjast
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: T, 04 Juun 2013 19:28:15 +0300
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Tänud, vähemasti ühele küsimusele sain vastuse;)
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Üldiselt nende mootoritega suuri hädasid pole.
Tuleb lihtsalt korralikult õli vahetada ja selle taset jooksvalt jälgida.
Õli soovitaks vahetada ikkagi iga 7k km tagant, mitte nagu raamatus kirjas, et 15k km.
Hooldusvälpade vahel kuni liitrine õlikulu on norm. (Kui on palju üle selle, siis hakkaks kahtlustama turbo õlilekkeid või kolvirõngaste vahesid. See viimane nii levinud mure 169kw (EJ255) mootoritega pole).
Originaalsidurist võib lahti saada 30k km või siis 150k km. Kauakestnud siduri vahetaks profülaktika mõttes ära.
Normaalse sõidu juures (mitte nagu vanaisa ega ka mitte nagu rullnokk) on enam-vähem eluiga ikkagi 90k km.
Rihmavahetus tuleks teostada 105k km tagant (parem karta, kui kahetseda, sest kui rihm peaks saba andma on remont jubekallis). 105 hooldus on ka üks kalleimaid - 700-800€ (esinduses)
Meie kliimas üks levinumaid murekohti on õhupump (Secondary Air Pump), mille laager niiskuse käes roostetama võib hakata ja tekkinud suurem koormus võib selle elektrimootori mähise sisse põletada. Selle pumba eesmärk on külmkäivituse ajal lisaõhku juurde pumbata, et katalüsaator kiiremini "tööle hakkaks" (täname "rohelisi"). Kui mähis veel korras, siis on remont odav (pääseb ainult laagrite vahetamisega) aga kui mähist ka enam taastada ei anna siis uus pump maksab esindusest ca 1000€.
Muid "muresid" ei oska küll välja tuua.
Tuleb lihtsalt korralikult õli vahetada ja selle taset jooksvalt jälgida.
Õli soovitaks vahetada ikkagi iga 7k km tagant, mitte nagu raamatus kirjas, et 15k km.
Hooldusvälpade vahel kuni liitrine õlikulu on norm. (Kui on palju üle selle, siis hakkaks kahtlustama turbo õlilekkeid või kolvirõngaste vahesid. See viimane nii levinud mure 169kw (EJ255) mootoritega pole).
Originaalsidurist võib lahti saada 30k km või siis 150k km. Kauakestnud siduri vahetaks profülaktika mõttes ära.
Normaalse sõidu juures (mitte nagu vanaisa ega ka mitte nagu rullnokk) on enam-vähem eluiga ikkagi 90k km.
Rihmavahetus tuleks teostada 105k km tagant (parem karta, kui kahetseda, sest kui rihm peaks saba andma on remont jubekallis). 105 hooldus on ka üks kalleimaid - 700-800€ (esinduses)
Meie kliimas üks levinumaid murekohti on õhupump (Secondary Air Pump), mille laager niiskuse käes roostetama võib hakata ja tekkinud suurem koormus võib selle elektrimootori mähise sisse põletada. Selle pumba eesmärk on külmkäivituse ajal lisaõhku juurde pumbata, et katalüsaator kiiremini "tööle hakkaks" (täname "rohelisi"). Kui mähis veel korras, siis on remont odav (pääseb ainult laagrite vahetamisega) aga kui mähist ka enam taastada ei anna siis uus pump maksab esindusest ca 1000€.
Muid "muresid" ei oska küll välja tuua.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: T, 04 Juun 2013 19:28:15 +0300
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Tänan info eest. Aga ma lähen natuke täpsemaks. Läbisõit siis sellel masinal, mida ma hetkel vaatan on ls 180k.
Re: 2.5 169kw Wrx mootori head ja vead?
Sellise läbisõiduga tahavad juba ka mõlemad lambdad ja katalüsaator vahetust saada, juhul kui pole vahetatud.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited