oleks huvi legacy 3.0r 180 kw universaali ning manuaalile vajalik vahekast või visco
kuna peale pikka maad sõites hakkab auto manööverdades blokeerima vedu või jõnksub ei oskagi seletada
igatahes kui ntx parkida soovin siis auto jõnksub ja ei lase nagu vabalt keerata nagu midagi viskab tagasi kusagil sillas/kastis vms või annab yle!
Kas asi võib olla et hammakad on läbi või mis võimalused veel on!
Kui hull võib asi olla?
ning sooviks teda kas kellegil on vahekasti sellisele masinale või mis nende hinnad on?
ning kas mõne teise subaru varuosad sobivad veel sellisele masinale?:D
legacyle vahekast
Re: legacyle vahekast
Tere,
mul täpselt sama probleem, kas oskad öelda, milles viga oli täpsemalt?
Rait
mul täpselt sama probleem, kas oskad öelda, milles viga oli täpsemalt?
Rait
Re: legacyle vahekast
See küll suht vana teemaalgatus, kuid viga nr 1 on valed rehvirõhud, visco läheb kuumaks ja jääb lõpuks kinni. Väga kaua nii lastes sureb muidugi igaveseks, variante on mitu, kas jääb täielikult kinni, või kaotab oma lukustusvõime. Kui ta sõites poob, siis tuleks teemaga kiirelt tegeleda, sest tulemeid on mitu: võimalik ükskõik millise tifri täielik häving on üks halvimatest. Rehvirõhkudest muidugi veel olulisem on kasutada sarnase kulumisega ja ühesuguseid rehve, kehtib kõigi nelja kohta loomulikult. Antud jutt käib ainult manuaalide kohta, automaatidest ei tea ma midagi
P.S subarul ei eksisteeri vahekasti, on kesktiffer koos oma korpusega.
P.S subarul ei eksisteeri vahekasti, on kesktiffer koos oma korpusega.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.