96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
Tere,
Soov siis paigaldada Blow Off , kust osta ja kes paigaldaks?
Tegemist 155kw mootoriga.
Asun Tartus, kontakt PS
Soov siis paigaldada Blow Off , kust osta ja kes paigaldaks?
Tegemist 155kw mootoriga.
Asun Tartus, kontakt PS
Viimati muutis Jarvi, E, 19 Aug 2013 15:15:52 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
paigaldamisega saab iga üks hakkama kellel kruvikeeraja käes püsib. Soovitan ebayst otsida, siit foorumist või siis ala carshop.ee, aftermarket.ee, PMR racing .Jarvi kirjutas:Tere,
Soov siis paigaldada Blow Off , kust osta ja kes paigaldaks?
Asun Tartus, kontakt PS
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
kruvikas käes püsib küll, aga siiski väga algaja sel alal. Ohutum lasta teha kellegil
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
3-5 minuti töö.
vaja lahti keerata 2x polti 12mm võtmega ja kaks vaakumvoolikut lahti teha, millest ühele (suuremale) läheb "pime" ette. Uus jupp asemele ja poldid kinni ning see väiksem vaakumvoolik külge. Ja edasi on juba vrõnn pshht!
vaja lahti keerata 2x polti 12mm võtmega ja kaks vaakumvoolikut lahti teha, millest ühele (suuremale) läheb "pime" ette. Uus jupp asemele ja poldid kinni ning see väiksem vaakumvoolik külge. Ja edasi on juba vrõnn pshht!
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
Vana gt ei ole sama kapotialusega, mis sul tubaru.
Selle aasta autol ei ole neid 12mm polte vaja keerata, klapp jääb ainult 2 lõdvikujupi vahele ja kinnitused pead ise mõtlema. Enamus mis subarutele pakutakse netis, on uuematele mõeldud, millel istub ta jäigalt cooleri otsas. Minu soe soovitus on see mõte üldse peast visata- vanad ajud ei suuda blowoffist välja pursatud õhukadu mitte kuidagi arvestada ja sellevõrra on mootori töö ebastabiilsem. Seda eriti tühikäigu suhtes, samuti hakkab sumpa oluliselt rohkem pauke tegema valel ajal, see tuleb omakorda liiga rikkast küttesegust, mille tekitab süsteemist lahkunud õhk, mille järgi on arvutatud kütuse hulk, kuid õhku jõuab reaalselt mootorisse vähem. Reaalselt sünnitab antud masinal see ainult veidi "ägedust" ja kõvasti kurja+investeering.
Selle aasta autol ei ole neid 12mm polte vaja keerata, klapp jääb ainult 2 lõdvikujupi vahele ja kinnitused pead ise mõtlema. Enamus mis subarutele pakutakse netis, on uuematele mõeldud, millel istub ta jäigalt cooleri otsas. Minu soe soovitus on see mõte üldse peast visata- vanad ajud ei suuda blowoffist välja pursatud õhukadu mitte kuidagi arvestada ja sellevõrra on mootori töö ebastabiilsem. Seda eriti tühikäigu suhtes, samuti hakkab sumpa oluliselt rohkem pauke tegema valel ajal, see tuleb omakorda liiga rikkast küttesegust, mille tekitab süsteemist lahkunud õhk, mille järgi on arvutatud kütuse hulk, kuid õhku jõuab reaalselt mootorisse vähem. Reaalselt sünnitab antud masinal see ainult veidi "ägedust" ja kõvasti kurja+investeering.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
+1Duster kirjutas:Vana gt ei ole sama kapotialusega, mis sul tubaru.
Selle aasta autol ei ole neid 12mm polte vaja keerata, klapp jääb ainult 2 lõdvikujupi vahele ja kinnitused pead ise mõtlema. Enamus mis subarutele pakutakse netis, on uuematele mõeldud, millel istub ta jäigalt cooleri otsas. Minu soe soovitus on see mõte üldse peast visata- vanad ajud ei suuda blowoffist välja pursatud õhukadu mitte kuidagi arvestada ja sellevõrra on mootori töö ebastabiilsem. Seda eriti tühikäigu suhtes, samuti hakkab sumpa oluliselt rohkem pauke tegema valel ajal, see tuleb omakorda liiga rikkast küttesegust, mille tekitab süsteemist lahkunud õhk, mille järgi on arvutatud kütuse hulk, kuid õhku jõuab reaalselt mootorisse vähem. Reaalselt sünnitab antud masinal see ainult veidi "ägedust" ja kõvasti kurja+investeering.
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
Kui nüüd järgi mõelda sis jah. Millegi pärast ei arvestanud asjasse puutuva auto mudeliga.Duster kirjutas:Vana gt ei ole sama kapotialusega, mis sul tubaru.
Aga eks ta üks show-off on powerit see "nitro-hääl" juurde ei anna, sul pigem jah kahju-teguriks.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 96.a. Impreza GT-le BLOW OFF ??
Mull on ka sama kusimus. Ostsin endale hiina bov greedy tpe rz. Kas on m6tte selline asi paigalda? Ja mis on veedruga bovis sees? On ta normaalne?