Kui keeruline või kui mõtekas on stock119 kw ümberehitus?

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
project2
Postitusi: 2
Liitunud: K, 23 Okt 2013 21:26:44 +0300

Kui keeruline või kui mõtekas on stock119 kw ümberehitus?

#1 Postitus Postitas project2 » T, 29 Okt 2013 13:51:35 +0300

Selline küsimus siis et kas keegi on ehitanudümbermitte turbo mootori turbo mootoriks?

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Kui keeruline või kui mõtekas on stock119 kw ümberehitus

#2 Postitus Postitas Tubaru » T, 29 Okt 2013 14:15:24 +0300

Rahaliselt otstarbekam on osta juba turbomootoriga auto, või doonor, millel fööniga kone juba vahel ja siis lihtsalt kõik ümber tõsta (mootor, juhtmestik, k.kast, veermik jne)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Kui keeruline või kui mõtekas on stock119 kw ümberehitus

#3 Postitus Postitas vaska » K, 30 Okt 2013 18:35:17 +0300

1gen Legacy 2.2 blokile on ehitatud väga huvitavaid aparaate. Iseasi kas see sul ka ära tasub kui ise käsi õliseks teha ei viitsi.

Uuematel sellist tugevusvaru enam ei jäeta ning aju tüürimine eeldab hesteci vms kasutuselevõttu.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
djxpsubaru
Guru
Postitusi: 974
Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
Asukoht: Kose

Re: Kui keeruline või kui mõtekas on stock119 kw ümberehitus

#4 Postitus Postitas djxpsubaru » K, 30 Okt 2013 22:01:51 +0300

2,2 liitrisel pidid 1,8liitrise kaaned imet tegema.

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Kui keeruline või kui mõtekas on stock119 kw ümberehitus

#5 Postitus Postitas Junga » K, 30 Okt 2013 22:36:38 +0300

djxpsubaru kirjutas:2,2 liitrisel pidid 1,8liitrise kaaned imet tegema.
Kunagi pandi ka fordil 2.8 se kaane asemel 2.6 se oma, mille tagajärjel hakas kaanetihendeid minema nagu leiba. Tihend ei pidanud kompresioonile vastu.

Vasta