Legacy 2009 2.0D suitseb
Legacy 2009 2.0D suitseb
Probleem selline siis, et kiirendades kui turbo järgi võtab lendab tagant jube palju musta välja. Käisin Tartus Mariines probleemiga. Seal kahtlustati algul õhulugejat ja lõpuks tehti Tarkvara uuendus. Algul tundus tõesti, et suitseb vähem nüüd aga paks must taga jälle. On kellegil sarnaseid probleeme olnud või kelle poole peaks pöörduma probleemiga?
- charger226
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: E, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0300
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
mul on sama teema ikkagi õhus. Asi algas peale EGRi vahetust, kus autol kadus jõud üldse ära. Siis nad timmisid seal seda arvutiga, said nagu paika. Tossab siiski samamoodi, auto ise valge ja tagant must .
Olen proovinud ka lisandit, mis pidi tossu vastu aitama aga lootusetu. Loobusin sellest, las tossab kui tahab.
Olen proovinud ka lisandit, mis pidi tossu vastu aitama aga lootusetu. Loobusin sellest, las tossab kui tahab.
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Tahmafiltrita peabki diisel tossama. Küsimus on lihtsalt ilmselt palju seal normaalne oleks.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
- charger226
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: E, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0300
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Selle kerega minu arusaamade kohaselt klassikalist aktiivset tahmafiltrit ei ole üldse. Tahmafiltriga autodel ei löö üldse musta lonti välja, ainult siis kui filter tühjaks põleb.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Mingi jebla on seal vahel kindlasti, kuid mitte nii hull, kui tuli 2009 aasta lõpus või umbes nii. Mingi katalüsaatorilaadne toode on seal vahel kindlalt ja probleeme on nendega kah olnud, eemaldamine oluliselt lihtsam, kui uuematel isenditel.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Käisin Tartus Diesellandis. Tehti diagnostika. Selle järgi olevat kõik norm paistnud. Arvati siis, et võib olla pihusti viga või ei saa piisavalt õhku peale. Tänaseks oli siis aeg, et pihustid kontrolli. Selleni asi ei jõudnud kuna avastasid alles täna et subarul boxer mootor ja nemad pole neid varem teinud. On kellegil pihstitega probleeme olnud? Hetkel suht alguses tagasi, targemaks pole saanud.
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Pihusteid ei saa muud moodi kätte, kui mootor tuleb maha võtta. Soovitaks esmalt muud võimalikud probleemiallikad üle vaadata. Mul oli 2008a diisel (vanem, euro4 mudel) tollel oli kütuse tagasivoolu torustik vigane. LS oli vist 130t km või midagi sarnast, lasin ka pihustid üle kontrollida, olid täitsa tip-top.
Ma ei usu eriti pihustite viga, need ei ole mingid vahetatavate otstega boschid.
Ma ei usu eriti pihustite viga, need ei ole mingid vahetatavate otstega boschid.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Mine ülevaatuspunkti ja lase tahmatest teha, silmaga ei saa midagi täpselt hinnata.
Kui normis, siis pole paanikaks põhjust.
Kui normis, siis pole paanikaks põhjust.
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Lasin ära teha. Lubatud 1.5 mõõdetud 0.35nelivedu kirjutas:Mine ülevaatuspunkti ja lase tahmatest teha, silmaga ei saa midagi täpselt hinnata.
Kui normis, siis pole paanikaks põhjust.
Ülevaatuses soovitati kasutada sellist ainet nagu D-Tox? Pidavat vähendama pihusti klõbinat???
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
0,35 on väga hea. Igasugustest lisanditest tasuks eemale hoiduda, nendega on suurem tõenäosus auto toitesüsteem peeti keerata, kui ükskõik mille muuga. Üleüldiselt on must suits dislade puhul powaaaaa ning probleem on pigem siis, kui musta enam üldse ei näe, suits on sinine või valge.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Legacy 2009 2.0D suitseb
Kui alla selle suitseb, siis ei tohiks veel midagi hullu olla: http://www.youtube.com/watch?v=ixAMwN11cfQ
Selle põlvkonna Legacy-d tossavadki korralikult, kui Euro 4 normidele peavad vastama.
Selle põlvkonna Legacy-d tossavadki korralikult, kui Euro 4 normidele peavad vastama.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.