2.0 GT BOV plussid ja miinused

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

2.0 GT BOV plussid ja miinused

#1 Postitus Postitas ToomasV » P, 08 Juun 2014 17:15:56 +0300

Huvitaks selline asi et kas on mõtet GT`le panna Bov külge, kas sellest on miskit kasu või on aind edevuse asi?
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: 2.0 GT BOV plussid ja miinused

#2 Postitus Postitas Tubaru » P, 08 Juun 2014 18:09:47 +0300

Peale hääle ei tee midagi. Kui siis ajab ainult küttesegu paigast ära ja aju õpib end lolliks, ning enam ei liigu masin nii nagu vaja...
Susin tekib sellest, et vabastatud õhk läheb atmosfääri mingite ribide ja jms vahelt, ning tekitab heliefekti.
Originaalklapiga suunatakse õhk ringlusesse tagasi (peale õhulugejat ja enne turbot).
Kui see õhk sinna tagasi ei satu, siis aju arvab, et õhku on süsteemis rohkem ja annab ka vastavalt kütet peale.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: 2.0 GT BOV plussid ja miinused

#3 Postitus Postitas ToomasV » P, 08 Juun 2014 18:55:14 +0300

väga hea vastus, viskan nii kaugele kui jõuan ja jooksen järgi ja viskan veel kaugemale :D

Küttekulu on meeletu võrreldes eelnevaga :(
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 GT BOV plussid ja miinused

#4 Postitus Postitas 88valve » P, 08 Juun 2014 22:50:58 +0300

Kas me seda teemat sulle juba üks Neljapäev selgeks ei teinud?

Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: 2.0 GT BOV plussid ja miinused

#5 Postitus Postitas ToomasV » E, 09 Juun 2014 07:23:31 +0300

88valve kirjutas:Kas me seda teemat sulle juba üks Neljapäev selgeks ei teinud?
See on hea küsimus :mrgreen:
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Kasutaja avatar
Tarvii
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: L, 15 Mär 2014 12:03:13 +0300
Asukoht: Lõuna-eesti

Re: 2.0 GT BOV plussid ja miinused

#6 Postitus Postitas Tarvii » E, 09 Juun 2014 09:24:15 +0300

recirc boviga peaks asi ok olema kui rõhk on natukene suurem kui stockis, atmf klapp asub recirc klapist üleval pool ehk ennem laseb rõhu ringlusesse ja kui sealt klapp avaneb veelgi siis vabastab üleliigse atmosfääri. Enamus ebay kaup.
Flat Out.

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: 2.0 GT BOV plussid ja miinused

#7 Postitus Postitas rosenberg » T, 10 Juun 2014 17:19:00 +0300

ei tee se bov asja nii hulluks midagi minu STI sõidab juba 3 ndat aastat boviga ja ka on mu gt-l bov peal , käiguvahetuseks küttesegu teeb rikkamaks natukene , ahjaa minu auto liigub muidu 1.4 barise rõhuga
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

Vasta