Legacy mootori temp
Legacy mootori temp
Tere,
Ostsin siis eelmine nädal oma esimese Subaru (Legacy, 2.0 manuaal, 2006a), mure siis järgmine.
Mootori temp läheb ikka eriti kõrgele sõites 100km/h+.
Linnas sõites mootori temp. normis, seier pole keskel. Nädalavahetusel tuli siis sõita mööda kaherealist ja sai pandud püsikas 120km/h peale ja üks hetk vaadates mootori tempi pidi ära ehmatama, suht punase lähedal oli juba. Jäin siis seisma, kontrollisin, et kas ikka jahutusvedelik on, kõik nagu timmis ei leki ka kuskilt. Lasin natuke seista ja sõitsin edasi 90km/h, mootori temp langes.
Kohale jõudes (20km pärast), võtsin lahti mootori kaitsmeploki ja polnud ventika kaitset sees, sai see siis sisse topitud ja sõitsin ~60km püsikas 100km/h ja temp suht keskel ja nõks alla selle.
Täna jälle mööda kaherealist lastes 110km/h esimesed 15km polnud midagi ja siis hakkas vaikselt tõusma temp, ei midagi hullu, läks umbes keskele. Esindusest öeldi siis, et kas plokikaan kõver või midagi kuskil umbes. Minu loogika järgi ja teadmiste järgi, kui plokikaas kõver siis mootori temp läheb ruttu lakke ära, vb subarutel mingi oma süsteem, ei tea mina. Kuna eelmised 3 autot olnud kõik BMW-d ja nendega kunagi sellist probleemi ei olnud ei tea ise ka mida teha.
Anyway neljap lükatakse auto sisse ära ja diagnosti.
Kas keegi on taolise probleemiga kokku puutunud ja oskab nõu anda, mida ise vaadata, muidu lükatakse jälle esinduses sisse ja välja 100 euri ja tegelt oli mingi paar liigutust ainult.
Tänud ette.
Ostsin siis eelmine nädal oma esimese Subaru (Legacy, 2.0 manuaal, 2006a), mure siis järgmine.
Mootori temp läheb ikka eriti kõrgele sõites 100km/h+.
Linnas sõites mootori temp. normis, seier pole keskel. Nädalavahetusel tuli siis sõita mööda kaherealist ja sai pandud püsikas 120km/h peale ja üks hetk vaadates mootori tempi pidi ära ehmatama, suht punase lähedal oli juba. Jäin siis seisma, kontrollisin, et kas ikka jahutusvedelik on, kõik nagu timmis ei leki ka kuskilt. Lasin natuke seista ja sõitsin edasi 90km/h, mootori temp langes.
Kohale jõudes (20km pärast), võtsin lahti mootori kaitsmeploki ja polnud ventika kaitset sees, sai see siis sisse topitud ja sõitsin ~60km püsikas 100km/h ja temp suht keskel ja nõks alla selle.
Täna jälle mööda kaherealist lastes 110km/h esimesed 15km polnud midagi ja siis hakkas vaikselt tõusma temp, ei midagi hullu, läks umbes keskele. Esindusest öeldi siis, et kas plokikaan kõver või midagi kuskil umbes. Minu loogika järgi ja teadmiste järgi, kui plokikaas kõver siis mootori temp läheb ruttu lakke ära, vb subarutel mingi oma süsteem, ei tea mina. Kuna eelmised 3 autot olnud kõik BMW-d ja nendega kunagi sellist probleemi ei olnud ei tea ise ka mida teha.
Anyway neljap lükatakse auto sisse ära ja diagnosti.
Kas keegi on taolise probleemiga kokku puutunud ja oskab nõu anda, mida ise vaadata, muidu lükatakse jälle esinduses sisse ja välja 100 euri ja tegelt oli mingi paar liigutust ainult.
Tänud ette.
2003 Forester XT
Re: Legacy mootori temp
Millal viimati jahutusvedelikku vahetati? Kas süsteemis võib mingi õhumull sul sees olla, et ringi ei käi ning siis ka temperatuuri ülesse lööb ?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Legacy mootori temp
~5000km tagasi vahetati jahutusvedelik, koos jahutusventilaator kojaga. See oli muidugi aasta tagasi.
Ei oska öelda selle õhumulli kohta hektel, kuidas seda testida saaks ma ?
Ei oska öelda selle õhumulli kohta hektel, kuidas seda testida saaks ma ?
2003 Forester XT
Re: Legacy mootori temp
Testida seda nii otseselt vist ei saa. Käiva mootoriga oleks vaja kõik voolikud läbi mudida, et see õhumull (kui on sees) välja ära liiguksBanditos kirjutas:~5000km tagasi vahetati jahutusvedelik, koos jahutusventilaator kojaga. See oli muidugi aasta tagasi.
Ei oska öelda selle õhumulli kohta hektel, kuidas seda testida saaks ma ?
Kas radiaatori vendid hakkavad sul tööle normaalse tempi juures juba või alles siis, kui kuumus on väga kõrgel? Asi siis ilmselt termostaadis
Siis üks asi, mida kindlasti veel vaadata, et kas mootori õli on normi piires
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Legacy mootori temp
Õli on full, seda kontrollisin ka kohe.
Vent hakkab tööle vist siis kui mootor on saavutanud töötemp.
Igaks juhuks mainin ma ka seda, et auto on seisnud mingi aja. Võib-olla on selle ajaga mingi pahn midagi ära ummistanud?
Vent hakkab tööle vist siis kui mootor on saavutanud töötemp.
Igaks juhuks mainin ma ka seda, et auto on seisnud mingi aja. Võib-olla on selle ajaga mingi pahn midagi ära ummistanud?
2003 Forester XT
Re: Legacy mootori temp
Siis peaks ikkagi kas otsima mingit ummistust (näiteks segati kokku kaks erinevat värvi jahutusvedelikku) või õhumulli, kuigi viimase teke on ilmselt ainult siis, kui vahtatakse olemasolev uue vastu.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Legacy mootori temp
Selge, ehk on siis kuskil mingi ummistus.
Plokikaane variant peaks olema ikka vist suht välistatud. Kas veepumbas ei või asi olla? Kuna BMW-l hakkab samuti temp tõsuma kui pump ei suuda toita või rihm libiseb. Ega vast Subarul midagi teistmoodi ei ole. Igatahes eks neljap vaadatakse asi üle ja annan teada, mis lahenduseks on.
Tänud abi eest.
Plokikaane variant peaks olema ikka vist suht välistatud. Kas veepumbas ei või asi olla? Kuna BMW-l hakkab samuti temp tõsuma kui pump ei suuda toita või rihm libiseb. Ega vast Subarul midagi teistmoodi ei ole. Igatahes eks neljap vaadatakse asi üle ja annan teada, mis lahenduseks on.
Tänud abi eest.
2003 Forester XT
Re: Legacy mootori temp
Pane sooja mootoriga pöörded põhja, kui radiaatori alumise lõdviku kokku tõmbab on järelikult radiaator umbes (vaja vahetada)
Re: Legacy mootori temp
Käidud tehtud. Oligi radikas umbes, lasin Mariines ära vahetada ja kõik toimib.
Töö kiire ja korralik
Töö kiire ja korralik
2003 Forester XT