Bensiin vs autogaas
Re: Bensiin vs autogaas
Osad gaasisüsteemide paigaldajad panevad süsteemi juurde mingi klappide lisamäärimis automaatse süsteemi, minu hinnangul on tegu lihtsalt sisselaske sittamisega
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: K, 30 Apr 2014 11:26:52 +0300
Re: Bensiin vs autogaas
Mainin siis ka ära, ostsin eelmisel suvel 2006 Legacy millel LPG seade paigaldatud saksas. Autol läbisõit 190tuh+ km, sellest umbes 10tuh olen ise sõitnud. Lähiajal plaanis gaasiseadme hooldus, eks siis näib mis räägitakse. Siiani olen ise rahul. Igapäevaselt tööle-koju sõita autoga ligikaudu poole odavam ja auto ikka normaalse suuruse ja mugavusega. Autol peal ka LPG määrimine, ehk valan aegajalt õli juurde 0,5l paaki millest imetakse sisselaskesse. Sisselaske sittamiseks ma seda just ei nimetaks. Hetkel küll ei mäleta aga lugesin kuskilt, et see õli on bensiin ja gaasiseadmega autodele just puhastava ja määriva toimega. Arvan, et halba see ei tee kui ikka on selleks otstarbeks.
Ei tasu põdeda igasugu juttude pärast mida "külaeided" räägivad. Minul esimene gaasikas. Võimalik, et midagi juhtub aga iga autoga kui seda kasutada juhtub ja kui ei kasuta juhtub kindlasti.
Töötasin ise mingi aja Subaru esinduses just mustema poolepeal, ehk mitte lipsu kandja ja tuli igasugu asju seal ette täiesti tavaliste autodega, ei muuda see LPG ka midagi hullemaks või paremaks, kui on mootoril "sünniviga", siis see tuleb välja ja kui ei tule siis ei tule. Kuuleme ikka neist kellel on mingi probleem aga kui auto sõidab probleemideta pole ju põhjust kurtma tulla.
Pikk jutt.. ja aitab küll.
Ei tasu põdeda igasugu juttude pärast mida "külaeided" räägivad. Minul esimene gaasikas. Võimalik, et midagi juhtub aga iga autoga kui seda kasutada juhtub ja kui ei kasuta juhtub kindlasti.
Töötasin ise mingi aja Subaru esinduses just mustema poolepeal, ehk mitte lipsu kandja ja tuli igasugu asju seal ette täiesti tavaliste autodega, ei muuda see LPG ka midagi hullemaks või paremaks, kui on mootoril "sünniviga", siis see tuleb välja ja kui ei tule siis ei tule. Kuuleme ikka neist kellel on mingi probleem aga kui auto sõidab probleemideta pole ju põhjust kurtma tulla.
Pikk jutt.. ja aitab küll.
'05 2.0 NA 4EAT Legacy LPG >> '07 3.0 NA 5EAT Lowered OBK (Legacy Bilstein swap)
Re: Bensiin vs autogaas
Väga asjalik komentaar. Nüüd on kindel soov paigldada endale gaasiseadet. Mõtlen paigaldajate peal. Kes keda soovitab?freakadell kirjutas:Mainin siis ka ära, ostsin eelmisel suvel 2006 Legacy millel LPG seade paigaldatud saksas. Autol läbisõit 190tuh+ km, sellest umbes 10tuh olen ise sõitnud. Lähiajal plaanis gaasiseadme hooldus, eks siis näib mis räägitakse. Siiani olen ise rahul. Igapäevaselt tööle-koju sõita autoga ligikaudu poole odavam ja auto ikka normaalse suuruse ja mugavusega. Autol peal ka LPG määrimine, ehk valan aegajalt õli juurde 0,5l paaki millest imetakse sisselaskesse. Sisselaske sittamiseks ma seda just ei nimetaks. Hetkel küll ei mäleta aga lugesin kuskilt, et see õli on bensiin ja gaasiseadmega autodele just puhastava ja määriva toimega. Arvan, et halba see ei tee kui ikka on selleks otstarbeks.
Ei tasu põdeda igasugu juttude pärast mida "külaeided" räägivad. Minul esimene gaasikas. Võimalik, et midagi juhtub aga iga autoga kui seda kasutada juhtub ja kui ei kasuta juhtub kindlasti.
Töötasin ise mingi aja Subaru esinduses just mustema poolepeal, ehk mitte lipsu kandja ja tuli igasugu asju seal ette täiesti tavaliste autodega, ei muuda see LPG ka midagi hullemaks või paremaks, kui on mootoril "sünniviga", siis see tuleb välja ja kui ei tule siis ei tule. Kuuleme ikka neist kellel on mingi probleem aga kui auto sõidab probleemideta pole ju põhjust kurtma tulla.
Pikk jutt.. ja aitab küll.
Re: Bensiin vs autogaas
Mul head kogemused "gaasiabiga". Eilegi käisin hoolduses, kontrolliti kõik värgid, pihustid jne lisati õli. Õhtu hilja helistati veel kuna unustati öelda, et töömehed nägid poolassi kummis pragusid. 5+ suhtumine!DronBrom kirjutas:Väga asjalik komentaar. Nüüd on kindel soov paigldada endale gaasiseadet. Mõtlen paigaldajate peal. Kes keda soovitab?freakadell kirjutas:Mainin siis ka ära, ostsin eelmisel suvel 2006 Legacy millel LPG seade paigaldatud saksas. Autol läbisõit 190tuh+ km, sellest umbes 10tuh olen ise sõitnud. Lähiajal plaanis gaasiseadme hooldus, eks siis näib mis räägitakse. Siiani olen ise rahul. Igapäevaselt tööle-koju sõita autoga ligikaudu poole odavam ja auto ikka normaalse suuruse ja mugavusega. Autol peal ka LPG määrimine, ehk valan aegajalt õli juurde 0,5l paaki millest imetakse sisselaskesse. Sisselaske sittamiseks ma seda just ei nimetaks. Hetkel küll ei mäleta aga lugesin kuskilt, et see õli on bensiin ja gaasiseadmega autodele just puhastava ja määriva toimega. Arvan, et halba see ei tee kui ikka on selleks otstarbeks.
Ei tasu põdeda igasugu juttude pärast mida "külaeided" räägivad. Minul esimene gaasikas. Võimalik, et midagi juhtub aga iga autoga kui seda kasutada juhtub ja kui ei kasuta juhtub kindlasti.
Töötasin ise mingi aja Subaru esinduses just mustema poolepeal, ehk mitte lipsu kandja ja tuli igasugu asju seal ette täiesti tavaliste autodega, ei muuda see LPG ka midagi hullemaks või paremaks, kui on mootoril "sünniviga", siis see tuleb välja ja kui ei tule siis ei tule. Kuuleme ikka neist kellel on mingi probleem aga kui auto sõidab probleemideta pole ju põhjust kurtma tulla.
Pikk jutt.. ja aitab küll.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Bensiin vs autogaas
Juba uurisin nende kohta. Sain teada, et kogu "gaasiabi" tiim töötab uue kohal Laki tänaval. Vanas kohas on teised inimesed ja sinna ei soovita minna. Kas sa käisid vana kohal või uuel? Et praegu ei saa aru kuhu minna...
Re: Bensiin vs autogaas
Uus koht (laki 16), vanad tegijad.DronBrom kirjutas:Juba uurisin nende kohta. Sain teada, et kogu "gaasiabi" tiim töötab uue kohal Laki tänaval. Vanas kohas on teised inimesed ja sinna ei soovita minna. Kas sa käisid vana kohal või uuel? Et praegu ei saa aru kuhu minna...
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
- jkddp0
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: L, 03 Mär 2012 20:15:54 +0300
- Asukoht: tln-lgr
- Kontakt:
Re: Bensiin vs autogaas
endal gaasiseadme lasin panna Gaznetis ja olen hooldamas ka käinud seal. ka sel nädalal kui gaasisurve andur saba andis sai tava hooldus ära tehtud.
Re: Bensiin vs autogaas
Uus koht ei ole enam Gaasiabi nime all, vaid Lev Autogaas. Mehed on asjatundjad, suhelnud nendega juba 2 aastat, kolm autot gaasi peal, ja peale hoolduste ei ole nagu sinna asja olnud, kõigil autodel asi toimib, üks nendest on siis OB2011, 2,5 bens 123kw.
Re: Bensiin vs autogaas
Jah leidsin hoolduskleepsupealt, et Lev Autogaas. Varem ei pööranud sellele tähelepanu.AndrusR kirjutas:Uus koht ei ole enam Gaasiabi nime all, vaid Lev Autogaas. Mehed on asjatundjad, suhelnud nendega juba 2 aastat, kolm autot gaasi peal, ja peale hoolduste ei ole nagu sinna asja olnud, kõigil autodel asi toimib, üks nendest on siis OB2011, 2,5 bens 123kw.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: T, 09 Veebr 2016 10:44:37 +0300
- Kontakt:
Re: Bensiin vs autogaas
normulks tõesti see suhtumine, kohtab harvaHUNT113 kirjutas:Mul head kogemused "gaasiabiga". Eilegi käisin hoolduses, kontrolliti kõik värgid, pihustid jne lisati õli. Õhtu hilja helistati veel kuna unustati öelda, et töömehed nägid poolassi kummis pragusid. 5+ suhtumine!DronBrom kirjutas:Väga asjalik komentaar. Nüüd on kindel soov paigldada endale gaasiseadet. Mõtlen paigaldajate peal. Kes keda soovitab?freakadell kirjutas:Mainin siis ka ära, ostsin eelmisel suvel 2006 Legacy millel LPG seade paigaldatud saksas. Autol läbisõit 190tuh+ km, sellest umbes 10tuh olen ise sõitnud. Lähiajal plaanis gaasiseadme hooldus, eks siis näib mis räägitakse. Siiani olen ise rahul. Igapäevaselt tööle-koju sõita autoga ligikaudu poole odavam ja auto ikka normaalse suuruse ja mugavusega. Autol peal ka LPG määrimine, ehk valan aegajalt õli juurde 0,5l paaki millest imetakse sisselaskesse. Sisselaske sittamiseks ma seda just ei nimetaks. Hetkel küll ei mäleta aga lugesin kuskilt, et see õli on bensiin ja gaasiseadmega autodele just puhastava ja määriva toimega. Arvan, et halba see ei tee kui ikka on selleks otstarbeks.
Ei tasu põdeda igasugu juttude pärast mida "külaeided" räägivad. Minul esimene gaasikas. Võimalik, et midagi juhtub aga iga autoga kui seda kasutada juhtub ja kui ei kasuta juhtub kindlasti.
Töötasin ise mingi aja Subaru esinduses just mustema poolepeal, ehk mitte lipsu kandja ja tuli igasugu asju seal ette täiesti tavaliste autodega, ei muuda see LPG ka midagi hullemaks või paremaks, kui on mootoril "sünniviga", siis see tuleb välja ja kui ei tule siis ei tule. Kuuleme ikka neist kellel on mingi probleem aga kui auto sõidab probleemideta pole ju põhjust kurtma tulla.
Pikk jutt.. ja aitab küll.
Re: Bensiin vs autogaas
Nii, aasta hiljem ikka veel toimib sama hästi. Tänaseks 50k gaasiga sõidetud. Paar nädalat tagasi Lev Autogaas teostas plaanijärgset hooldust tarkvara uuendusega. Sellega imekombelt langes ka kütusekulu - kui enne sai LPG paagitäiega (ca 56 l) sõita ca 430 km (90% linnas, maanteel 130 km/t-ga sama kulu), siis peale hooldust Soomes maanteel 100 km/t-ga imekombel sõitsin 530 km, järgmine paagitäis Eestis (linn/mnt 50/50) 512 km, kolmas (100% linnas) 485 km.Nytroz kirjutas:Meie Outback-ile paigaldas Gaasiabi LPG seade 2014 kevadel. Panime korralikuma variandi, mis väidetavald nemad panevad ka ühe subaru esinduse tellimusel uuematele subarutele. 4a garantii ka. Maksis midagi 1350 eur kanti vms. 2004 Outback-i varuratta koopasse mahus 72l paak, siise mahub 56l gaasi (+20% paisuruumi). Kütusekulu linnavahel bens-ga 11,7 ning gaasiga ca 12,5 l/100 km.
Hetkeks gaasiga sõidetud ca 25 tuh km. Tiksub nagu kell. Hoolduskulu ca 42 eur (plaanijärgne hooldus). Kui ka bensuhinna langust maha arvutada, siis tasus see paigaldus ammu ära.
Omalt poolt kiidaks Gaasiabi töölisi ka, alati tuleb vastu, pisiasjade eest raha ei küsi (nt. Bosch diagnostika korraks sisse lülitada viimane kord oli tasuta, kuigi hinnakirjas maksab midagi ikka) ja igati professionaalne. Kuna ei ole esimene gaasiauto, oskan küll võrrelda nii juttu kui ka suhtumist teiste paigaldajatega.
Nüüd, kui 50 tuh. gaasiga sõidetud, peaks vist klappide reguleerimist ka tegema.
Re: Bensiin vs autogaas
Järmisel nädalal lähen LevAutogaasisse seadet paigaldama. Suhtumine seal on OK, väga asjalik ja täielik jutt paigaldava gaasiseadme kohta oli. Paigaldavad lisaks klappide kaitse aine, et ei tekkiks murred klappidega. Lugesin internetis selle kohta, peab olem tõeline asi. Kirjutan peale paigaldamist kuidas tunda on
Re: Bensiin vs autogaas
Kuidas gaas ja turbo kokku sobivad? Või pigem vabalthingavate teema.
Re: Bensiin vs autogaas
Ise küsin, ise vastan. Lev Autogaas andis vastuse et otsesissepritsega turbole gaasiseadet nemad ei paigalda.RiTa84 kirjutas:Kuidas gaas ja turbo kokku sobivad? Või pigem vabalthingavate teema.
Re: Bensiin vs autogaas
Päris kahtlane vastus, kus teie masinal see otsepritse on? Otsepritsed on subarul minuteada ainult uued 1,6 ja 2.0turbod ning brz 2l vabalthingav, ülejäänud on tavalised hargpritsed. Turbo ei muuda seal mingit rolli, kuna gaasil on oktaanarv kõrgem, siis seda detonatsioonikindlam, samas on gaas väiksema kütteväärtusega st kulub rohkem ja peabki kuluma ehk siis segud peavad rikkad olema. Seda, mida arvab auto originaalaju gaasist ja bensiini ja gaasi erisustest (gaasiaju matkib enamasti originaalaju pihusti signaale, teeb seal väiksed korrektuurid gaasipihustitele sobimiseks) puudub kahjuks info, kuid oleks huvitav, ma pakun, et mingites asendites, kus asi on veel lambda kontrolli all, läheb aju kütuste suhtes veidi konflikti, võibolla olen skeptiline, kuid kardan, et see ei saagi õigesti toimida niikaua, kuni originaalajus pole 2 erinevat map'i erinevatele kütustele.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.