Tühikäigu pöörded kõrged.
Tühikäigu pöörded kõrged.
Isendiks siis 2,2 liitrine Legacy aastast 96. Poolest päevast pöörded külmana 2 peal, soojalt langesid 1,8 peale.
Panin siis armatuuri alt mustad pistikud kokku ja lugesin sealt välja järgmised veakoodid: 12, 22 ja 24.
Kuskilt leidsin ka nende inglise keelsed tähendused:
12 Starter switch
22 Knock sensor
24 Idle air control solenoid
Kuna inglise keelega lood vähe kehvad, siis paluks abi tõlkimisel ja ka kõik muud nõuanded on oodatud.
Panin siis armatuuri alt mustad pistikud kokku ja lugesin sealt välja järgmised veakoodid: 12, 22 ja 24.
Kuskilt leidsin ka nende inglise keelsed tähendused:
12 Starter switch
22 Knock sensor
24 Idle air control solenoid
Kuna inglise keelega lood vähe kehvad, siis paluks abi tõlkimisel ja ka kõik muud nõuanded on oodatud.
Re: Tühikäigu pöörded kõrged.
12 Starter switch - süütelukus asuv starteri lüliti (juhtplokk võib mõelde releed)
22 Knock sensor - detonetsiooni andur (üsna oluline tükk ploki küljes)
24 Idle air control solenoid - tühikäigu klapp (reguleerib õhu kogust tühikäigul ja sellega pöördeid)
22 Knock sensor - detonetsiooni andur (üsna oluline tükk ploki küljes)
24 Idle air control solenoid - tühikäigu klapp (reguleerib õhu kogust tühikäigul ja sellega pöördeid)
Re: Tühikäigu pöörded kõrged.
Hoia kõigepealt ca 10min akuklemmi maas, teeb ajule reseti ja kustutab veakoodid. Kui vead tulevad tagasi, siis on vaja puurima hakata, ennem pole mõtet, sest need asjad kokku omavahel loogilised ei ole. Pigem on reaalne mure massiühendustes või millegis säärases.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Tühikäigu pöörded kõrged.
Oskab ehk keegi juhatada, kus kohas ja milline see tühikäigu klapp on?
Re: Tühikäigu pöörded kõrged.
Gaasiklapi/pöördsiibri kõrval, tee kapotialt pilt ja pane siia, keegi töötleb ja teeb ringi ümber on kindlaim viis. Seda sellepärast, et 2,2l mootor ei ole eestis väga tihe nähtus ja subaru ehitas oma sisselakeid ümber umbes iga 2 aasta tagant.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Tühikäigu pöörded kõrged.
Tegin nagu Duster soovitas, juhe aku pealt maha ja uuesti mõneaja pärast peale.
Mootor töötab nagu kell, vaatasin ka veakoode - ei midagi. Nii et, kõik korras.
Suured tänud kõigile, kes abistasid.
Mootor töötab nagu kell, vaatasin ka veakoode - ei midagi. Nii et, kõik korras.
Suured tänud kõigile, kes abistasid.
Re: Tühikäigu pöörded kõrged.
See pidu pole sul veel läbi, ilma ühegi põhjuseta ei teki ka veakoode, vaata kriitiliselt massiühendused üle ning samasuguseid hälbeid võib esineda ka liiga kutu aku puhul, mil starterisse keerates tõmbab starter süsteemis pinged liiga madalaks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.