Tühikäigu pöörded kõrged.

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Sookaru
Postitusi: 6
Liitunud: K, 17 Nov 2010 23:25:08 +0300

Tühikäigu pöörded kõrged.

#1 Postitus Postitas Sookaru » N, 27 Nov 2014 23:03:24 +0300

Isendiks siis 2,2 liitrine Legacy aastast 96. Poolest päevast pöörded külmana 2 peal, soojalt langesid 1,8 peale.
Panin siis armatuuri alt mustad pistikud kokku ja lugesin sealt välja järgmised veakoodid: 12, 22 ja 24.
Kuskilt leidsin ka nende inglise keelsed tähendused:
12 Starter switch
22 Knock sensor
24 Idle air control solenoid
Kuna inglise keelega lood vähe kehvad, siis paluks abi tõlkimisel ja ka kõik muud nõuanded on oodatud.

Kasutaja avatar
siimlabe
Postitusi: 14
Liitunud: P, 09 Juun 2013 13:01:16 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Tühikäigu pöörded kõrged.

#2 Postitus Postitas siimlabe » N, 27 Nov 2014 23:48:11 +0300

12 Starter switch - süütelukus asuv starteri lüliti (juhtplokk võib mõelde releed)
22 Knock sensor - detonetsiooni andur (üsna oluline tükk ploki küljes)
24 Idle air control solenoid - tühikäigu klapp (reguleerib õhu kogust tühikäigul ja sellega pöördeid)

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Tühikäigu pöörded kõrged.

#3 Postitus Postitas Duster » R, 28 Nov 2014 00:21:33 +0300

Hoia kõigepealt ca 10min akuklemmi maas, teeb ajule reseti ja kustutab veakoodid. Kui vead tulevad tagasi, siis on vaja puurima hakata, ennem pole mõtet, sest need asjad kokku omavahel loogilised ei ole. Pigem on reaalne mure massiühendustes või millegis säärases.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Sookaru
Postitusi: 6
Liitunud: K, 17 Nov 2010 23:25:08 +0300

Re: Tühikäigu pöörded kõrged.

#4 Postitus Postitas Sookaru » R, 28 Nov 2014 17:03:44 +0300

Oskab ehk keegi juhatada, kus kohas ja milline see tühikäigu klapp on?

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Tühikäigu pöörded kõrged.

#5 Postitus Postitas Duster » R, 28 Nov 2014 17:17:16 +0300

Gaasiklapi/pöördsiibri kõrval, tee kapotialt pilt ja pane siia, keegi töötleb ja teeb ringi ümber on kindlaim viis. Seda sellepärast, et 2,2l mootor ei ole eestis väga tihe nähtus ja subaru ehitas oma sisselakeid ümber umbes iga 2 aasta tagant.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Sookaru
Postitusi: 6
Liitunud: K, 17 Nov 2010 23:25:08 +0300

Re: Tühikäigu pöörded kõrged.

#6 Postitus Postitas Sookaru » R, 28 Nov 2014 20:50:25 +0300

Tegin nagu Duster soovitas, juhe aku pealt maha ja uuesti mõneaja pärast peale.
Mootor töötab nagu kell, vaatasin ka veakoode - ei midagi. Nii et, kõik korras.
Suured tänud kõigile, kes abistasid.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Tühikäigu pöörded kõrged.

#7 Postitus Postitas Duster » R, 28 Nov 2014 21:46:24 +0300

See pidu pole sul veel läbi, ilma ühegi põhjuseta ei teki ka veakoode, vaata kriitiliselt massiühendused üle ning samasuguseid hälbeid võib esineda ka liiga kutu aku puhul, mil starterisse keerates tõmbab starter süsteemis pinged liiga madalaks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta