Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Tere,
Sai siis endale soetatud 2005 aasta Legacy paar nädalat tagasi. Mootoriks 2.5(121kw) manual
Nädala alguses koju sõites hakkas kapoti alt kostuma kummalist klõbinat. Jäin siis esimesel võimalusel seisma, et vaadata mis kapoti all toimub. Õlivarras oli kenasti õliga koos ja kõik muu tundus samuti okei olevat. Uuesti tööle pannes tuli mootori käiata tunduvalt kauem kui enne. Sõitsin rahulikult edasi kui järsku suri mootor välja ja enam tööle ei läinud. Üritasin mootorit uuesti käivata, aga see ei tahtnud enam ringigi käia. Vedasime köie otsas tuttava maja ette ja täna käisin sellel puksiiriga järel. Mõtlesin, et proovin korra käivitada. Andsin starterit ja mootor läks uuesti tööle. Külmalt töötas kenasti ühtlaselt aga mida soojemaks mootor läks seda rohkem hakkas kostuma kapoti alt klõbinat. EI hakanud teda rohkem piinama. Nüüd siis auto mu enda garaazis ja tuleks kuskilt otsast alustada. Ise juba olen otsinud uut mootorit jne aga kui saaks odavamalt hakkama, seda parem oleks. Või oskab keegi öelda, kedagi kes boxeritega igapäevaselt tegeleb, kelle juurde võiks mootori viia parandusse.
Samuti võite pakkuda uut mootorit.
Tänud juba ette ära...
Sai siis endale soetatud 2005 aasta Legacy paar nädalat tagasi. Mootoriks 2.5(121kw) manual
Nädala alguses koju sõites hakkas kapoti alt kostuma kummalist klõbinat. Jäin siis esimesel võimalusel seisma, et vaadata mis kapoti all toimub. Õlivarras oli kenasti õliga koos ja kõik muu tundus samuti okei olevat. Uuesti tööle pannes tuli mootori käiata tunduvalt kauem kui enne. Sõitsin rahulikult edasi kui järsku suri mootor välja ja enam tööle ei läinud. Üritasin mootorit uuesti käivata, aga see ei tahtnud enam ringigi käia. Vedasime köie otsas tuttava maja ette ja täna käisin sellel puksiiriga järel. Mõtlesin, et proovin korra käivitada. Andsin starterit ja mootor läks uuesti tööle. Külmalt töötas kenasti ühtlaselt aga mida soojemaks mootor läks seda rohkem hakkas kostuma kapoti alt klõbinat. EI hakanud teda rohkem piinama. Nüüd siis auto mu enda garaazis ja tuleks kuskilt otsast alustada. Ise juba olen otsinud uut mootorit jne aga kui saaks odavamalt hakkama, seda parem oleks. Või oskab keegi öelda, kedagi kes boxeritega igapäevaselt tegeleb, kelle juurde võiks mootori viia parandusse.
Samuti võite pakkuda uut mootorit.
Tänud juba ette ära...
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Kahju kuulda, et peale ostu kohe niimoodi. Kõlab kahtlaselt lahkunud saale moodi olevat.
Kui Tallinna inimene, siis soovitan NipponAutosse pöörduda.
Kui Tallinna inimene, siis soovitan NipponAutosse pöörduda.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Kui see kõik juhtus siis leidsin selle auto kohta siit foorumist teema, kus eelmine omanik oli sama murega kurtnud. Müües ta ei maininud midagi selle kohta. Aga elu õpetab.
Just käisin garaazis autot pesemas siis lasin kohapeal mootori soojaks. Kõik töötas kenasti. Kuskil 3000rpm-i pealt tuleb mootorisse kolin sisse. Ise arvan sama, et saale ringi peale teinud. Eks uuel aastal hakkan siis abi otsima töökodadest. Kedagi Tallinna piires sellist ei ole, kes "töö koju kaasa võtab".
Just käisin garaazis autot pesemas siis lasin kohapeal mootori soojaks. Kõik töötas kenasti. Kuskil 3000rpm-i pealt tuleb mootorisse kolin sisse. Ise arvan sama, et saale ringi peale teinud. Eks uuel aastal hakkan siis abi otsima töökodadest. Kedagi Tallinna piires sellist ei ole, kes "töö koju kaasa võtab".
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Ega mingi treila kohalesebimine ka suur nutiteadus pole - kõne, asukoht A, asukoht B ja väike summa.armiiino kirjutas:Eks uuel aastal hakkan siis abi otsima töökodadest. Kedagi Tallinna piires sellist ei ole, kes "töö koju kaasa võtab".
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Treila endal olemas. Pigem pidasin silmas, et kas keegi kodus ei teeni lisaraha putitades. Tooks kellegile mootori ja vaataks üle
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Mis seal ikka konsulteerida - vii nendele, kes seda tööd enne ka teinud on. Kui esindused ei sobi siis räägi Nipponauto inimestega, vaatavad üle ja pakuvad oma prognoosi - on enne ka kahepooleseid mootoreid kokku-lahku sobitanud.armiiino kirjutas:Treila endal olemas. Pigem pidasin silmas, et kas keegi kodus ei teeni lisaraha putitades. Tooks kellegile mootori ja vaataks üle
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
khm, mul 1999aasta (viimane vist siis) EJ20 mootoriga impreza.
20 detsembril sattusin täpselt sama jama otsa.
Kusjuures tegu on ACL-saaledega, aga ega need vist ka igavesed pole
Subaru boxeril on kõige nõrgem külg vändapoolsed saaled. Neid ei saa kahjuks ka kätte karteripõhja tagant. Seega tuleb mootor ikka välja tõsta ja kaheks pooleks võtta.
Kusjuures kurjad keeled räägivad, et EJ-mootoritel ongi selline möödapääsmatu jama. Nii kui saaled ära vahetad, uued ei jää ka pidama. Seega on vist minu EJ boxeri katsetused tehtud ja tuleb vist suurte poiste EVO-de juurde kolida.
20 detsembril sattusin täpselt sama jama otsa.
Kusjuures tegu on ACL-saaledega, aga ega need vist ka igavesed pole
Subaru boxeril on kõige nõrgem külg vändapoolsed saaled. Neid ei saa kahjuks ka kätte karteripõhja tagant. Seega tuleb mootor ikka välja tõsta ja kaheks pooleks võtta.
Kusjuures kurjad keeled räägivad, et EJ-mootoritel ongi selline möödapääsmatu jama. Nii kui saaled ära vahetad, uued ei jää ka pidama. Seega on vist minu EJ boxeri katsetused tehtud ja tuleb vist suurte poiste EVO-de juurde kolida.
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Khõm... EVO'd on siis nii probleemivabad?
Sry, lubage ma itsitan.
Sry, lubage ma itsitan.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Nagu mis mõttes?nsuwrx kirjutas: Kusjuures kurjad keeled räägivad, et EJ-mootoritel ongi selline möödapääsmatu jama. Nii kui saaled ära vahetad, uued ei jää ka pidama.
Sellist väidet kuulen ma küll esimest korda. Mis vahet seal on millisel mootoril sa saaled ära vahetad, kui kestma ei jää on viga kusagil mujal, kas on keps natuke kõver, valed lõtkud vms.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
ok ok...
Olen nõus, et iga kiire püss on probleemne. Välja arvatud minu eelmine auto audi 200 20v, mis oli vaja sodiks sõita, et mingi tõsisem jama tuleks. Eelnevalt sõitsin sellega 400000km ja läks kast ja pukse. Muud midagi.
Aga jah... olen siin tupikus.
Inglismaalt tulnud ACL+Wiseco pärlitega 30000km sõitnud ej20 sai saaltest otsa kui olin ise sellega 30000 juurde sõitnud. Kokku ei jooksnud, kuna kõrv on mul terane ja ei hakanud lollust tegema.
Igahates, oleksin õnnelik, kui keegi uuesti üles ehitatud ej20 omanik ütleks, kuidas tema raamsaaled on elanud üle 100000km+
Olen nõus, et iga kiire püss on probleemne. Välja arvatud minu eelmine auto audi 200 20v, mis oli vaja sodiks sõita, et mingi tõsisem jama tuleks. Eelnevalt sõitsin sellega 400000km ja läks kast ja pukse. Muud midagi.
Aga jah... olen siin tupikus.
Inglismaalt tulnud ACL+Wiseco pärlitega 30000km sõitnud ej20 sai saaltest otsa kui olin ise sellega 30000 juurde sõitnud. Kokku ei jooksnud, kuna kõrv on mul terane ja ei hakanud lollust tegema.
Igahates, oleksin õnnelik, kui keegi uuesti üles ehitatud ej20 omanik ütleks, kuidas tema raamsaaled on elanud üle 100000km+
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Hetkel siis mõtlen kahe vahel, kas lasta mootor laiali võtta ja uuesti korda teha või tuua lätist parempoolserooliga wrx ja tõsta tehnika ümber. Hetkel 1 hea pakkumine tehti lätist-2002 aasta impreza wrx (2.0turbo). Tahtsin küsida, et kuidas see legacyle vahele sobiks ja palju asju ära tuleks vahetada( kui palju elektroonikat oleks vaja ümbes tõsta ja kuidas omavahel pistikud jne sobivad). Nii palju kui uurinud olen siis pidi üpriski bolt on olema...
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Kõige raskem osa vast scoop ilusti kapotile sobitada?
Tervitades Jürgen
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Cooleri saab vajadusekorral sobitada kenasti stange taha. See kõige väiksem mure. Kõigerohkem mõtlen juhtmestiku peale
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Oleneb hullusti, mis põlvkonna wrx. Juhtmestik ei pruugi üldse kattuda, rauapool on suht 1:1, ennem kui veovõlle vahetad, veendu pikkustes. Üleüldiselt on see suurem pusimine ja tasub ära vast ainult juhul, kui seda ise teha, teenusena läheks liiga kalliks ma kardan. Kui võtad sama aastakäigu wrx, siis on kõige tõenäolisem, et juhtmestiku annab terves tükis ringi visata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- raks100
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
- Asukoht: Aespa(Kohila vald)
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
No tere Armin, kahju oli kuulda muidugi et nii juhtus, aga ma ju hoiatasin ja ladusin lausa selle teema sulle ette ning ütlesin et küsi remondi vms kohta tsekki...
Aga kui nüüd WRX-i mootori vaheletõstmisest rääkida siis kere juhtmestik jne on täitsa erinev vist aga raua pool jah suht 1:1-le nagu duster kirjutas, muidugi tuleks koos käimari ja tagadiffriga teha see konversioon, sest muidu ei jää sul see käigukast kuidagi pidama. Aga samas natuke nuputamist siis peaks saama ka kere poole toimima, ning kui ise teha ja enda tarbeks teha siis tasuks jännata, aga kui tahad lasta teha siis mata see mõte maha...
Sa ise ka õlinäpp, võtad teed ära Ära heida meelt
Ragnar
Aga kui nüüd WRX-i mootori vaheletõstmisest rääkida siis kere juhtmestik jne on täitsa erinev vist aga raua pool jah suht 1:1-le nagu duster kirjutas, muidugi tuleks koos käimari ja tagadiffriga teha see konversioon, sest muidu ei jää sul see käigukast kuidagi pidama. Aga samas natuke nuputamist siis peaks saama ka kere poole toimima, ning kui ise teha ja enda tarbeks teha siis tasuks jännata, aga kui tahad lasta teha siis mata see mõte maha...
Sa ise ka õlinäpp, võtad teed ära Ära heida meelt
Ragnar
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune