Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Saalte vahetuse jaoks tuleb mootor maha v6tta või saab ligi õlivanni alt?
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Saalte vahetuseks tuleb ikkagi moto maha võtta ning keskelt ka pooleks, sest muidu ei saa sa väntvõlli kättearmiiino kirjutas:Saalte vahetuse jaoks tuleb mootor maha v6tta või saab ligi õlivanni alt?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Eile sai siis legacyle uus mootor peale pandud. Uus mootor pärineb USA impreza(2005 a.) pealt. Kubatuur jäi samaks, aga uuel mootoril nn muutuv klapiajastus. Ei pidanud isegi juhtmestikku ära vahetama. 2 mootoripistikut lahti ja uuele külge. Lõpuks kui oli hetk, et esimest korda käivitada siis selgus, et uue mootori ajul immo vms peal. Proovisin vana ajuga ja sain kenasti tööle. Küsimus siis suurele ringile, et kas sellest tuleneb nüüd mingi muudatus ka kui kasutan vana aju. Lisaks uuel mootoril 1 lambda aga vanal 2. Hetkel mootorituli jäi samuti põlema. Diagnostika saab ära kustutada?
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Mina isiklikult jätaks mootoriga kaasa tulnud aju ning läheks esindusest läbi, kus nad panevad sul uue aju ja immo omavahel töötama. Vana ajuga ei pruugi tulla sul kõiki neid valikuid/võimalusi, mis uue ajuga mootoriga kaasas peaks olema
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Okei. Eile sai uus väljalaskekollektor valmis keevitatud kuna legacy ega impreza originaal kumbki ei sobinud põhja alla. Sai siis esimesele prooviringile mindud kui selgus, et siduriga probleemid. Pöörded tõusevad aga kiirus ei taha tõusta . Täna siis vaatan üle peasilindri, et äkki legacy originaali hoob on vähe pikem kui impreza oma. Täpselt jäi selline tunne, et sidur jääks peale. Loodan, et asi siduris endas pole. Kui uus mootor maas oli, siis sai vaadatud ketast ja korvi, need tundusid OK-olevat. Legacyl oli kahemassiline hooratas ja impreza mootoril ühemassiline. Loodan, et sellest mingit vahet sisse ei tule.
Re: Legacy 2005 2.5 mootoriviga
Kas sidurid muidu identsed kahe ja ühemassilisel hoorattal? Pean silmas siis impreza 2.5 mootoril.