Turbo inlet hose ja oil catch tank

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
nonturbo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 128
Liitunud: L, 26 Mai 2007 00:06:00 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Turbo inlet hose ja oil catch tank

#1 Postitus Postitas nonturbo » R, 30 Jaan 2015 14:52:22 +0300

Hei, oleks natuke nõu vaja: 2004 Impreza Sti-l närtsis ära oem turbo inlet hose Pilt Pilt
ja mulle tundub et osaliselt on selle põhjustanud karteri tuulutusest tulev õli. Originaali ei tahaks enam panna ja selleks tuleks juba sisselaske kollektor eemaldada. Mis firma lõdvikut on keegi kasutanud, ebays myygil noname hiinakaid aga ka väga kalleid firmakaid (mishimoto,perrin jne.)
Ma hakkasin ise midagi kombineerima Pilt aga ruumi on ilmselgelt vähe lihtsa lahenduse jaoks: Pilt Pilt
Pilt
seoses sellega tekkis ka plaan paigaldada oil catch tank. Kas keegi on paigaldanud siis kuidas ja mis firma oma? Asja yhendamiseks on palju variante: kas kasutada yhte või kahte anumat(karteri ja klapikambrid eraldi või kokku) Kas suunata puhastatud aurud sisselaskesse tagasi või atmosfäri? Ise tehtud turbo inleti oleks kergem muidugi
teha, kui suunata atmosfäri(peab tegema vähem väljavõtteid torule). Ühendus viisid on siin lehekülje lõpus http://seccs.org/forums/showpost.php?p= ... ostcount=9 Palun kommenteerida ühenduse plusse ja miinuseid. Tänan

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Turbo inlet hose ja oil catch tank

#2 Postitus Postitas 88valve » L, 31 Jaan 2015 22:02:30 +0300

Originaalil turbo lõdvikul on käänud sees ning takistavad õhu paremat liikumist. Noname omadel on see toru tehtud silikoon voolikust (no nii enamvähem nati kuju tehtud paremaks). Sellistel kõvematel on aga sisse juba lisatud ka metallist sõrestik, mis ei lase sellel siis kokku minna ning hoiavad asja tugevamana ja on ka õlile palju vastuvõtlikumad.

Kui asud paigaldama õli/õhu eraldajat, siis ma soovitan paigaldada sellise, millest jookseb läbi ka mootori jahutusvedelik. See hoiab anuma koguaeg töötemperatuuril ning ei lase tekkida üleliigsed kondentsi tagasiminevasse õhku, samuti ei lase maha jahtuda tagasiminevat õli (kui paigaldada sellise, millel õli automaatselt ise tagasi blokki läheb).

Lugesin kuskil, et see õhu/õli eraldaja on talvel kohustuslik ja suvel soovituslik.

Vasta