Hei, oleks natuke nõu vaja: 2004 Impreza Sti-l närtsis ära oem turbo inlet hose
ja mulle tundub et osaliselt on selle põhjustanud karteri tuulutusest tulev õli. Originaali ei tahaks enam panna ja selleks tuleks juba sisselaske kollektor eemaldada. Mis firma lõdvikut on keegi kasutanud, ebays myygil noname hiinakaid aga ka väga kalleid firmakaid (mishimoto,perrin jne.)
Ma hakkasin ise midagi kombineerima aga ruumi on ilmselgelt vähe lihtsa lahenduse jaoks:
seoses sellega tekkis ka plaan paigaldada oil catch tank. Kas keegi on paigaldanud siis kuidas ja mis firma oma? Asja yhendamiseks on palju variante: kas kasutada yhte või kahte anumat(karteri ja klapikambrid eraldi või kokku) Kas suunata puhastatud aurud sisselaskesse tagasi või atmosfäri? Ise tehtud turbo inleti oleks kergem muidugi
teha, kui suunata atmosfäri(peab tegema vähem väljavõtteid torule). Ühendus viisid on siin lehekülje lõpus http://seccs.org/forums/showpost.php?p= ... ostcount=9 Palun kommenteerida ühenduse plusse ja miinuseid. Tänan
Turbo inlet hose ja oil catch tank
Re: Turbo inlet hose ja oil catch tank
Originaalil turbo lõdvikul on käänud sees ning takistavad õhu paremat liikumist. Noname omadel on see toru tehtud silikoon voolikust (no nii enamvähem nati kuju tehtud paremaks). Sellistel kõvematel on aga sisse juba lisatud ka metallist sõrestik, mis ei lase sellel siis kokku minna ning hoiavad asja tugevamana ja on ka õlile palju vastuvõtlikumad.
Kui asud paigaldama õli/õhu eraldajat, siis ma soovitan paigaldada sellise, millest jookseb läbi ka mootori jahutusvedelik. See hoiab anuma koguaeg töötemperatuuril ning ei lase tekkida üleliigsed kondentsi tagasiminevasse õhku, samuti ei lase maha jahtuda tagasiminevat õli (kui paigaldada sellise, millel õli automaatselt ise tagasi blokki läheb).
Lugesin kuskil, et see õhu/õli eraldaja on talvel kohustuslik ja suvel soovituslik.
Kui asud paigaldama õli/õhu eraldajat, siis ma soovitan paigaldada sellise, millest jookseb läbi ka mootori jahutusvedelik. See hoiab anuma koguaeg töötemperatuuril ning ei lase tekkida üleliigsed kondentsi tagasiminevasse õhku, samuti ei lase maha jahtuda tagasiminevat õli (kui paigaldada sellise, millel õli automaatselt ise tagasi blokki läheb).
Lugesin kuskil, et see õhu/õli eraldaja on talvel kohustuslik ja suvel soovituslik.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)