Impreza 99 teine käik... Jälle
Impreza 99 teine käik... Jälle
Tere, kast sai ühte korra vahetatud teise kasutatud kasti vastu, ja teine käik on jäärajal jälle puruks suure koormuse tõttu. Kuidas asjatundjad seda asja lahendavad, kas uued originaal või B-osad on piisavalt head ja kestavad kauem, või peab kuidagi seda asja tuunida.
Kast on 5k
Mis töökojal on kogemus antud kasti remontimisega, ja kõige tähtsam, õigete osade üles leidmisega?
Tänan
Kast on 5k
Mis töökojal on kogemus antud kasti remontimisega, ja kõige tähtsam, õigete osade üles leidmisega?
Tänan
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Üldiselt 5-ne kast koos tagadifri ja kardaaniga asendatakse 6 käigulise komplektiga, mis on tugevam.
Tallinnas vast saad Nippon Auto-st oma probleemile abi.
Tallinnas vast saad Nippon Auto-st oma probleemile abi.
Impreza spec B
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
mul aasta jooksul kolmas kast hetkel, esimesel oli teise käigu hammasratas, Teisel jooksid kahvlid laiali ja hetkel on 2003a wrx-i kast . 6k kastid maksavad ise juba roppu hinda + vajalikud asjad juurde. Pole küll ise uurinud aga oma lolli peaga olen mõelnud 5k kasti sisu tugevndada lasta lätis.
Flat Out.
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Kas 2000-te kastid on vastupidavam või lihtsalt ei leindud classiku kasti asendamiseks?
Mida see tugevdamine ennast kujutab?
Hetkel uurin remondi hinda, see 6-ne swap on megakallis minuarust. Siis on targem juba masinat maha müüa ja soetada STIt või miskit muud
Mida see tugevdamine ennast kujutab?
Hetkel uurin remondi hinda, see 6-ne swap on megakallis minuarust. Siis on targem juba masinat maha müüa ja soetada STIt või miskit muud
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Ei oska öelda kas tugevamad ja ei hakka hõiskama ka ennem õhtut aga loodanawd555 kirjutas:Kas 2000-te kastid on vastupidavam või lihtsalt ei leindud classiku kasti asendamiseks?
Mida see tugevdamine ennast kujutab?
Hetkel uurin remondi hinda, see 6-ne swap on megakallis minuarust. Siis on targem juba masinat maha müüa ja soetada STIt või miskit muud
Eeldan et mõned hammasrattad vahetatakse kangema materiali vastu ja korpust tehakse "jäigemaks" , 5kasti viga pidigi olema see et käigukasti korpus pidi läbi "painduma" ja see pidi hammasrattad ära lõhkuma. Tean et ühel rallikrossi GT-l soomes on lätis tuunitud 5-ne kast. Päris subaru spetsialist pole ja tuginen sellele mida kuulnud olen.
Flat Out.
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Erinevad tootjad teevad neile tugevdatud sisusid. Korpuse paindest räägitakse jah, kuid see tuleb mängu ikkagi oluliselt suuremate jõudude juures, kui stock. wrx ja vanade 5'ste vahe on selles, et kesktiffer ehitati ringi, pandi miskit veidi teistpidi vms, erilist vahet neil reaalselt pole. 752 algusega kastid on väidetavalt veidi nõrgemad kui 754, kuid katki lähevad nad sihtotstarbelisel kasutusel kõik. Minumeelest surevad need kastid sellepärast, et võllid on peenikesed ja hammakad väikesed ja kui sinna niigi hapusse seltskonda tuleb juurde veel kergelt kulunud laagrijooks, siis hambumine ei ole enam nii hea ja kast kohe oluliselt nõrgem ehk siis tapab lisaks retsimisele ka läbisõit. 5se kasti pluss on see, et kui selle pidama saab, siis pöörlevat massi on vähem ja üldse kogu setup kergem ja efektiivsem.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Viiese tugevaks tegemine on sama kallis kui pruugitud kuuene kast. Teine mõistlik lahendus oleks uus viiene osta, see peaks kestma küll originaal jõu ja väände juures aga on muidugi kallis. Neid kasutatud viieseid jäädki seal all vahetama. Samas eks valuläved ole erinevad ja mõni viitsib kümme korda ka sinna alla kasti vahetama ronida.
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Alates 2003MY peaks olema tugevama sisuga WRX 5-ne kast. Kui võimalik, kasuta selle hammakaid.
Edit:
It is important to note that as of March of 2002 (build date) the Subaru 5MT swapped over to RA width gears. If your transmission code is TY754VN2AA you have the narrow gears. If you have transmission code TY754VN2BA you have the wider gears
Edit:
It is important to note that as of March of 2002 (build date) the Subaru 5MT swapped over to RA width gears. If your transmission code is TY754VN2AA you have the narrow gears. If you have transmission code TY754VN2BA you have the wider gears
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- raks100
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
- Asukoht: Aespa(Kohila vald)
Re: Impreza 99 teine käik... Jälle
Aga huvitav mis siis ty755 algusega kast on? Veel tugevam ? Läks samamoodi laiali ja vägagi kergelt
Täispikkuses siis kood : ty755vn1ab ja tegu siis Foresteri S turbo 5-se manuaaliga.
Ise ma selle kasti kohta kuskilt infot ei leidnud netist aga uue panin alla sama ja läheb nali edasi kuni nõrkemiseni
Täispikkuses siis kood : ty755vn1ab ja tegu siis Foresteri S turbo 5-se manuaaliga.
Ise ma selle kasti kohta kuskilt infot ei leidnud netist aga uue panin alla sama ja läheb nali edasi kuni nõrkemiseni
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune