mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Tere
Küsimus targematele: Kui tõenäolne on mootori rike (et mootoril midagi viga on) ilma, et "CHECK ENGINE" enne seda tööle hakkab. Või millistel juhtutel see võiks esineda. Küsin huvi pärast, kuna "usun", et CHECK ENGINE hoiatab kõigi vigade eest mootoris (või süttib vähimagi probleemi korral).
Küsimus targematele: Kui tõenäolne on mootori rike (et mootoril midagi viga on) ilma, et "CHECK ENGINE" enne seda tööle hakkab. Või millistel juhtutel see võiks esineda. Küsin huvi pärast, kuna "usun", et CHECK ENGINE hoiatab kõigi vigade eest mootoris (või süttib vähimagi probleemi korral).
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Täitsa vabalt võib saale ringi käia ja tuli ei sütti.
See tuli on ikkagi tagajärg suuremale jamale ja ennekõike kui ajust midagi logiseb. Näiteks kui mõni andur saadab valet infot, aga aju piire ikkagi ei ületa, siis ei põle mingit tuld. Mis sest et heitgaasid vms on täiesti paigast.
See tuli on ikkagi tagajärg suuremale jamale ja ennekõike kui ajust midagi logiseb. Näiteks kui mõni andur saadab valet infot, aga aju piire ikkagi ei ületa, siis ei põle mingit tuld. Mis sest et heitgaasid vms on täiesti paigast.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Kõigepealt tasuks mainida, mis auto täpsemalt.
Check engine tuli ei anna absoluudselt mitte mingit garantiid, mida vanem masin, seda "lollim" aju ja seda väiksem kaitse. Paljud vead, mis andurite ja mootoriga üleüldiselt on, eksisteerivad küll ajus, kuid ei pane check engine tuld põlema. Check engine tuli töötab pigem "roheliste" meeleheaks ehk siis põleb enamasti just nende vigade peale, mis co paigast ajavad, kuid need, mis ei aja või on tegelikult isegi ohtlikumad, ei tee seda. Näiteid: Lambda andurid, mõnel masinal 2tk, tagumine vaatab ainult katalüsaatori tööd, paneb mootoritule põlema, samas käigukastis vabakäigu andur, mis mootori tööd mõjutab päris oluliselt (klassik sti näiteks kaotab dünos antud anduri hälbega 30kw), ei pane tuld põlema. Neid näiteid on veel. Lisaks on anduritel miinimum ja maksimum parameetrid, näiteks mootori temperatuuri andur. Ta näeb kusagil -50 kuni +150c, andur võib kutu olla ja öelda, et temp on 90c asemel 20c, kõik on niiöelda loogiline ja võimalik ning veakoodi ei näidata, kuigi tegelikult on andur peetis ja ajab mootoril segud ja käivitused paigast. Selliseid andureid on veel- õhulugeja, kiiruseandur käigukasti küljes jne. Lisaks ei monitoorita absoluudselt näiteks õli temperatuuri ega ka rõhku, antud probleemide korral pole kasu ka õlirõhu märgutulest, sest enamik masinaid on selleks hetkeks, kus õlirõhk nii maha vajub, et tuli süttib, juba liiga hilja.
Loodan, et said vastuse.
Check engine tuli ei anna absoluudselt mitte mingit garantiid, mida vanem masin, seda "lollim" aju ja seda väiksem kaitse. Paljud vead, mis andurite ja mootoriga üleüldiselt on, eksisteerivad küll ajus, kuid ei pane check engine tuld põlema. Check engine tuli töötab pigem "roheliste" meeleheaks ehk siis põleb enamasti just nende vigade peale, mis co paigast ajavad, kuid need, mis ei aja või on tegelikult isegi ohtlikumad, ei tee seda. Näiteid: Lambda andurid, mõnel masinal 2tk, tagumine vaatab ainult katalüsaatori tööd, paneb mootoritule põlema, samas käigukastis vabakäigu andur, mis mootori tööd mõjutab päris oluliselt (klassik sti näiteks kaotab dünos antud anduri hälbega 30kw), ei pane tuld põlema. Neid näiteid on veel. Lisaks on anduritel miinimum ja maksimum parameetrid, näiteks mootori temperatuuri andur. Ta näeb kusagil -50 kuni +150c, andur võib kutu olla ja öelda, et temp on 90c asemel 20c, kõik on niiöelda loogiline ja võimalik ning veakoodi ei näidata, kuigi tegelikult on andur peetis ja ajab mootoril segud ja käivitused paigast. Selliseid andureid on veel- õhulugeja, kiiruseandur käigukasti küljes jne. Lisaks ei monitoorita absoluudselt näiteks õli temperatuuri ega ka rõhku, antud probleemide korral pole kasu ka õlirõhu märgutulest, sest enamik masinaid on selleks hetkeks, kus õlirõhk nii maha vajub, et tuli süttib, juba liiga hilja.
Loodan, et said vastuse.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
minu küsimus oleks kohe, kas subaru normaalset õlirõhu andurit ei müü? Miks üldse toppida seda andurit külge, kui ta kunagi põlema ei lähe? No mul oli ammu saale laiali, õlirõhk kellaga miski 0.2bar ja ikka tuli kustus ära
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
See tuli ja ka karmima anduriga oleks täiesti kasutu, ega sa seda saalet tühikäigul laiali ei lasknud, pööretega tõuseb õlirõhk nagunii ülespoole kui tühikäigul ja tuli oleks ka 1 barise anduriga kustus...
Abi oleks 2 asjast, aju poolne õlitaseme ja õlirõhu kontroll, kuid mitte kellegi huvides peale auto omaniku, pole see, et asjad igavesti töötaks
Abi oleks 2 asjast, aju poolne õlitaseme ja õlirõhu kontroll, kuid mitte kellegi huvides peale auto omaniku, pole see, et asjad igavesti töötaks
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
+ kui on vähe rohkem sõitnud mootor, siis õlirõhu andur on nii kõva paakunud õlikihi all, et tundlikusest ei saa enam juttugi olla.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Selleks paigaldataksegi piiripeal olevatele mootoritele vajalikud lisakellad. Mõni jõrss topib neid niisama ka kõik piilarid täis i
Tervitades Jürgen
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Mul põleb just täpselt tagumise lambda pärast. Vahest kustub ja vahest põleb.Duster kirjutas:Kõigepealt tasuks mainida, mis auto täpsemalt.
Check engine tuli ei anna absoluudselt mitte mingit garantiid, mida vanem masin, seda "lollim" aju ja seda väiksem kaitse. Paljud vead, mis andurite ja mootoriga üleüldiselt on, eksisteerivad küll ajus, kuid ei pane check engine tuld põlema. Check engine tuli töötab pigem "roheliste" meeleheaks ehk siis põleb enamasti just nende vigade peale, mis co paigast ajavad, kuid need, mis ei aja või on tegelikult isegi ohtlikumad, ei tee seda. Näiteid: Lambda andurid, mõnel masinal 2tk, tagumine vaatab ainult katalüsaatori tööd, paneb mootoritule põlema, samas käigukastis vabakäigu andur, mis mootori tööd mõjutab päris oluliselt (klassik sti näiteks kaotab dünos antud anduri hälbega 30kw), ei pane tuld põlema. Neid näiteid on veel. Lisaks on anduritel miinimum ja maksimum parameetrid, näiteks mootori temperatuuri andur. Ta näeb kusagil -50 kuni +150c, andur võib kutu olla ja öelda, et temp on 90c asemel 20c, kõik on niiöelda loogiline ja võimalik ning veakoodi ei näidata, kuigi tegelikult on andur peetis ja ajab mootoril segud ja käivitused paigast. Selliseid andureid on veel- õhulugeja, kiiruseandur käigukasti küljes jne. Lisaks ei monitoorita absoluudselt näiteks õli temperatuuri ega ka rõhku, antud probleemide korral pole kasu ka õlirõhu märgutulest, sest enamik masinaid on selleks hetkeks, kus õlirõhk nii maha vajub, et tuli süttib, juba liiga hilja.
Loodan, et said vastuse.
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Tänud informatiivsete vastuste eest.
Ei hakanud autot mainima, kuna ei muretse oma auto pärast vaid lihtsalt on huvi asjast aru saada.
Ehk on ka teistele kasu.
Ei hakanud autot mainima, kuna ei muretse oma auto pärast vaid lihtsalt on huvi asjast aru saada.
Ehk on ka teistele kasu.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: mootoririke ilma CHECK ENGINE tuleta
Ostsin aastaid tagasi ühe BMW. Lasin enne ostueelse kontrolli teha esinduses ja puha. Kontrolli käigus avastati surnud salongivalgustuse pirn, vigane eelsoojendi ja mingit pudi-padi veel. Ostsin auto ära ja te ei kujuta ette, kuidas ma teda omatud aasta jooksul remontida sain. Plokikaas kõver, 4 ja 5 silindri vahel mõra, mootori plokil ca 6cm pikkune mõra. Ja ainus armatuurile ilmuv teade oli jahutusvedeliku vähesus. Sellised mehhaanilised vead tuvastab ainult oma silm.
Sain ostu näol ka korraliku koolituse .
Sain ostu näol ka korraliku koolituse .