Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 20 Sept 2017 03:06:27 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Levorg
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 16 Jaan 2017 21:37:07 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 13 Sept 2015 17:11:42 +0000
Postitusi: 6
Minu peres on Levorg GT-S. Hetkel läbisõiduks 14 000 km. Ise ma olen vast poole sellest sõitnud. Ostetud sai ta 2015 Detsembri lõpus.

Selle aja jooksul ühtegi probleemi pole esinenud.

Miks valikuks sai Levorg? Oli vaja sel hetkel autot, järgmiste kriteeriumitega: Bensiin, Automaat, 4wd, 30k Eur, hea juhitavus. Ega sel ajal palju valikut polnud, kui just ei soovinud mingit kõrgendatud luukpära ja noh need pole ju sõidurõõmu pakkuvad. Hetkel vast leiab mõne veel, aga ei oska kommenteerida.

Sisemus:
Ruumi on meile piisavalt. Mahutab mugavalt 4 täiskasvanut. Üle 2 m olenditele pole just kõige õigem valik. Pagass on suur. Tagumised istmed ja juhiiste on piisavalt mugavad. Kõrvalistuja iste pole just eriti hea, aga minul pole põhjust seal istuda. Salongikvaliteeti pean ma heaks, selle raha eest normaalne, millegi üle kurta ei oska, muidugi ei küündi see näiteks sama hinnaklassi VAG kõrgusele. Samas ilme on sportlik, mis minu meeldib, pm sama nagu STI. Peadisplei on tore ja nägus, aga üldiselt mõttetu, kuna kaart on ajast ja arust ja Mirrorlinki ma pole tööle saanud, versioon võrreldes telefoniga on erinev. Võimalik, et need mured saavad lahendatud pärast esimest hooldust. Tagurduskaamera on tore asi, mida pole varem olnud. Meie poriste ilmadega on ta küll pidevalt porine ja palju midagi ei näe. Olen lugenud vastukaja roolinuppude rohkuse osas. Ma ise ei oska väga kurta, kuna kõik vajalik on olemas ja töötavad täitsa kenasti - mina rahul. Ma ei ole eriline sisemuse spetsialist ja niikaua kui on silmale ilus ja käele mugav, sobib. Ehk siis ei midagi erilist, aga peale päris paljude autode proovimist, ütleks, et üle keskmise sisemus.
Pole eriline audiokõrv ja ütlen, et heli on normaalne.

Sõitmine:
See on pigem see punk, mille pärast see auto valiti.
Kohe mainiks ära, et masin on jäik. Ehk siis kui ei meeldi jäik auto, ärge ostke. Minule isiklikult meeldib sportliku juhitavusega auto. Vb. jah ei ole vedrustus väga hästi õnnestunud Eesti teedele, kuna halvad teed sellele autole ei meeldi (enamus tänapäeva autosid olid jäigad, kuid mitte sportlikult). Samas minule meeldib teinekord vähe kiiremini kulgeda ja siis toimib see vedrustus imeliselt.
Roolitunnetus on väga hea, täpselt on aru saada, kuhu keerad, mida teevad esimesed rattad, rool on just parajalt raske igaks olukorraks. Keeramisraadius ei ole jällegist kiita väärt, päris tihti tunnen, et võiks parem olla.
Pedaalid on hästi paigutatud, piduripedaal on hea - tunnetab täitsa ära, millal ratas läbi hakkab libisema. Pidurite endiga pole ka mõtet nuriseda. Gaasipedaal on ise täitsa vinks-vonks (piisava raskusega), väga hea tunnetus pole, aga ma pole kunagi automaatidega selles vallas päris sõber olnud.
Sõidumaneerilt on masin neutraalne. Piisavalt paremat pedaali vajutades astub ilusti saba välja. alajuhitavuse saavutab ainult liiga suure hoo ja terava kurviga. 60+ kiirustel on selline tunne, et auto keerab ümber juhi, mida ma pole varem teiste autodega täheldanud. Enamuse puhul ainuke tunne on alajuhitavus, isegi kui auto pole veel libisema hakanud. Ehk siis koostöös täpse rooliga on sõitmine nauditav ja seda isegi linnaliikluses, kuna sõitmine kulgeb lustlikult ja auto teeb täpselt seda, mida juht nõuab. See on jällegi suhteliselt haruldane tänapäeva autode puhul, mis pole otseselt kiirusekummardajatele. Eks seda peab igaüks ise proovima, raske sõnadesse panna.
Mootor on minu jaoks piisavalt võimas, et mitte end lubadest kohe vabastada. Kindlasti ei saa väita, et tegu oleks võimsa aparaadiga. Mina ütleks nii, et piisavalt agar, et kõik möödasõidud teha ja linna kiirustel rohkem kui piisav. Kõrvalteedel täitsa rahul, seal ma pigem naudin kurvilist teed mitte sirge kiirust. Kui nüüd rääkida kütusekulust, siis see pole linnas kiita. Põhi probleem seisneb selles, et mootor soojeneb väga kaua (see on üks minu kaebustest Subaru esindajatele). Käigukast, mootor, juhtimine toimib kõik teisiti. Pöördeid hoiab kõrgel, kütust põletab rohkem ja kui 5 km kaugusel tööl käija, tuleb kütusekulu kuskil 11 l kanti, siin ilmselt paljud nüüd mõtlevad, et oi jah, aga nii on ju kõigil autodel. Siis mina ütlen, et Levorg kurinahk, jõuab töötemperatuurini ikka väga pika kulgemise peale kui õues näiteks -10, ehk siis olukord on kehvem). Sooja mootoriga oleks see näit umbes 9. Natuke kiiremini tahad kulgeda, siis kulu muidugi suureneb. Samas see auto on tehtud selline, et temaga ei taha väga aeglaselt kulgeda, tänu millele vägisi tuleb kulu natuke suurem kui võiks rahuliku sõiduga saavutada. Maandteel kulgedes olen mina saanud 5,5-6l 100 km kohta. Sõidan ma 100 kellal ja kõik, kes ette jäävad, saavad möödasõidu osaliseks. Ehk siis kütusekulu on suur jaheda hilmaga, kuna mootor ei soojene piisavalt kiiresti. Suvel ja maandteel on sinna kanti, mida tehaseandmed lubavad. PS. Kütusekulu on kompuutri järgi märgitud.
CVT kast on jälle see hirmsalt kriitikat saanud asjandus. Ringrajale tõesti ei kõlba. Linnaliikluses, selle mootoriga on ideaalne. Reageerib väga kiiresti, sujuvamat sõitu pole ühksi teine auto pakkunud. Ei hoia pöördeid pidevalt laes, nagu enamus kurdavad. Mingit erilist kummipeale effekti mina ei tunne. Eks kõigil neil omad vead ja head, aga mina olen väga rahul CVT kastiga. Niisama ringi kulgeda ja väha kiiremini aerutamine on mõnusam kui DSG kastiga. Jah kui hullult tahta käsitsi lapata ja talda anda, siis on DSG mõnusam. Külmana töötab teises reziimis, pöörded kõrgemal ja ei liiguta autot edasi sama kiiresti kui pedaaliasendist võiks aimata.
Müraisolatsiooni on natuke vähe. Rehvimüra kostub salongi natuke paljuvõitu.
Parklas täpne ukeramine on natuke nadivõitu, kuna käigukasti "haakumine" ei ole väga etteaimatav. Teinekord masin tahab soovitust vähe südikamalt edasi krapsata, juhtub see situatsioonides, kus on näiteks ülesmäge vaja parkida või on lumevallid, millest üle vaja vaikselt kulgeda, Näiteks minu enda parkla, mis on kaldega ja talvel lume kamakad, siis millegipärast muutub asi pirtsakaks. MA ei tea, mis kala seal on, aga niisama ringi liigeldes ei ole sellist probleemi.
Start/Stop süsteem on väga mõnusalt tehtud. Tavalise pidurivajutuse peale seisma jäädes ei sureta mootorit välja, vaid tahab kerget juurde vajutust. Küll jah kui pidurdada vähe tugevamalt, siis seiskab mootori. Igatahes väga super, kuna mind teiste autode puhul on see räigelt häirinud kui mootor iga pidurdamise peale seiskub.
Tuled näitavad hästi, ei oska väga kurta. Võiksid kurvis kaasa keerata. Automaatne kaugtuledetulede lülitus on suhteliselt mõttetu. Liiga palju reageerib igasugu märkide ja helkurite peale.
Üks suur miinus ka veel. Stabiilsuskontrolli ei saa välja lülitada. Laseb küll lustida talvel, aga kes ikka tahavad lõbutseda, siis NOP, see ei kõlba.

Sitt jutt pikk jutt. Pole ma eriline sõnade rivistaja ja ma loodan, et kedagi ei pahanda minu soperdis, vast leiate ka midagi kasulikku.

PS: Ma olen kulgenud vanemate WRX masinatega ja pean ütlema, et need on olnud kehvema juhitavusega.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Levorg
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 22 Mär 2017 14:45:09 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Kolmapäev, 25 Nov 2009 17:00:03 +0000
Postitusi: 399
Väike ülevaade ka enda poolt:

Mootori ja käigukasti tööga võib täitsa rahule jääda aga vedrustus oli minu jaoks liiga jäik ning maantee müra oli küllalt suur aga selle saab vähendada mürasummutusega. 1.6 mootori kohta sõidab päris viisakalt, isegi üllatavalt hästi, muidugi sportistmed on natuke liiga kitsavõitu ja pikema teekonnaks on need päris ebamugavad, selg jääb kangeks aga eks inimesi on igasuguseid :) Pigem soovitaks võtta tekstiilpolstriga mis tunduvad vähe laiemad olema.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur