Kliima jamab
Kliima jamab
Tere
Kui kliima järgi panna lülitub kliima pump ainult hetkeks tööle ja nii koguaeg, külma ka ei puhu, natuke jahedat ainult. Milles võiks viga olla?
Edit
Avastasin et kui on natuke seisnud ja lihtsalt kohapeale tiksuma panna toimib niikaua kui pööret mootorile anda, siis hakkab plõksutama. Kõik muu nagu toimiks, kui pump tööle läheb teeb külma, reguleerib ventika kiirust. Lihtsalt pump ei jää tööle. Äkki võiks asi olla pumba rihmarattas olevas mingis sidurilaadses (elektrilises) asjas. Lülitab üsna valju plõksuga, kohapeal seistes on selgelt salongi kosta.
Kui kliima järgi panna lülitub kliima pump ainult hetkeks tööle ja nii koguaeg, külma ka ei puhu, natuke jahedat ainult. Milles võiks viga olla?
Edit
Avastasin et kui on natuke seisnud ja lihtsalt kohapeale tiksuma panna toimib niikaua kui pööret mootorile anda, siis hakkab plõksutama. Kõik muu nagu toimiks, kui pump tööle läheb teeb külma, reguleerib ventika kiirust. Lihtsalt pump ei jää tööle. Äkki võiks asi olla pumba rihmarattas olevas mingis sidurilaadses (elektrilises) asjas. Lülitab üsna valju plõksuga, kohapeal seistes on selgelt salongi kosta.
Legacy `05
Re: Kliima jamab
See plõks peabki olema suht valju, enamasti teevad konditsioneerid siis niimoodi, kui freooni vähevõitu on.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Kliima jamab
Freooni sai just kontrollitud, juurde pandud, külmamees ütles et umbes 100g oli vaja juurde panna, ja lisas vastava koguse. Enne puhus miinimumi peale pandult 10kraadi, peale lisamist 6 kraadist õhku, mõõdetuna otse aknaalusest õhuavast. See toimus nädal tagasi.
Legacy `05
Re: Kliima jamab
Võib liiga palju freooni olla, siis samuti pump hakkab klõpsima.
Re: Kliima jamab
Pigem kaldun arvama et sai natuke palju, proovin nats välja lasta. Imelik et vahepeal toimib normaalselt.
Legacy `05
Re: Kliima jamab
Ma küll täpselt ei tea kuidas asjad käivad, aga mul on alati vana freoon välja lastud ja uus koos õliga sisse pandud. Ja masin paneb automaatselt selle koguse mis sa talle ette annad. Kapotiall peaks kirjas ka olema palju gaasi süsteemi mahub.
Re: Kliima jamab
Õige kogus tulebki sisse panna, eelnevalt vana välja tõmmates. Kui ka õlikogus vale on, siis plõksib sama moodi sisse välja. Suurte kogustega võite oma kliimapumbad ribadeks lasta. Nii et tasub ettevaatlik olla nende nö. pudelitäitjatega.
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
Re: Kliima jamab
Kas jahutusradika vent ikka töötab? Mul jamas samamoodi kui vent ei töötanud ja radikas kuumenes üle.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Kliima jamab
Kas välistempi andur näitab õiget tempi või aiateibaid? Teoreetiline võimalus on ka, et masin saab vale info välistemperatuuri kohta. Mu meelest neid automaatseid kliimaseadmeid päris manuaalseks ikkagi ei saa... Parandage kui eksin.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Kliima jamab
Nokin ka veits. Freooni kasutamine on keelatud sõidukitel. Tänapäeval on keskkonnale sõbralikum külmaaine R134.
Soovitan oma murega pöörduda kuskile töökotta, kus tegeletakse konditsioneeridega. Süsteem tuleb tühjaks tõmmata. Vaadata, palju ja mis aineid välja tuleb. Süsteemi pesu. Uurida õiged kogused ja täita süsteem. Kui probleem jääb, siis tuleb edasi tegeleda. Need lambi 'kliimamehed' kaubikutega teevad tavaliselt rohkem kahju kui kasu.
Subaru kondipumbad teevadki kõvemat klõpsu. Isegi korras seadme ja õigete koguste puhul. Ja klõpsu hääletugevus ei sõltu külmaaine kogusest. Elektri jõud ületab mehaanilise vedru jõu. Kogu lugu.
Soovitan oma murega pöörduda kuskile töökotta, kus tegeletakse konditsioneeridega. Süsteem tuleb tühjaks tõmmata. Vaadata, palju ja mis aineid välja tuleb. Süsteemi pesu. Uurida õiged kogused ja täita süsteem. Kui probleem jääb, siis tuleb edasi tegeleda. Need lambi 'kliimamehed' kaubikutega teevad tavaliselt rohkem kahju kui kasu.
Subaru kondipumbad teevadki kõvemat klõpsu. Isegi korras seadme ja õigete koguste puhul. Ja klõpsu hääletugevus ei sõltu külmaaine kogusest. Elektri jõud ületab mehaanilise vedru jõu. Kogu lugu.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Kliima jamab
Mul juba ammu kõik korras. Käisingi teeninduses kus pandi masin külge ja tehti kogu protseduur läbi.
Tänud.
Tänud.
Legacy `05