Korrosioonitõrje
Postitatud: P, 18 Sept 2016 18:14:03 +0300
Tere,
Kuna Legacy (2006), mis on sõitnud meie kliimas 170 000km, oli põhja alt päris roostes siis otsustasin proovida Krown korrosioonitõrjet.
Kõige hullem oli olukord tagumise silla ümbruses....
Töid otsustasin teha ise, kuigi krownil päris mitu teeninduspunkti kus seda teenust osta saab.
Materjalid Motoralist ning auto tõstuki peale.
Esmalt korralik põhjapesu, lasin ca. 1 päeva kuivada (kuigi krowni võib peale kanda otse märjale pinnale).
Seejärel lasin umbes 4 purki ainet põhja alla, SEDA KULUB ma ütlen teile. Proovisin võimalikult põhjalikult kõike teha, kõik nurgatagused ja avad said kaetud. Lisaks eemaldasin küljekarbi katte tüüblid ja teised kummikorgid, lasin kõik mõnuga seda kallist ainet täis.
Kuigi ma arvestasin, et saan 4 purgiga (pakend 1L) kõik kohad tehtud siis nii see polnud, uksed, luugid ja tiivad seespoolt jäid tegemata.
Nüüd siis uuesti aine järele ja uksed, luugid tiivad!
Avasid kuskile puurida ei tahaks, kuigi krown seda teeb - avad kaetakse hiljem kummikorkidega.
Eks annan teada kuidas see imewigur Krown ennast õigustab, sellest siis täpsemalt kevadel, kui soolad ja niiskus autot põhja alt paitanud on.
Kuna Legacy (2006), mis on sõitnud meie kliimas 170 000km, oli põhja alt päris roostes siis otsustasin proovida Krown korrosioonitõrjet.
Kõige hullem oli olukord tagumise silla ümbruses....
Töid otsustasin teha ise, kuigi krownil päris mitu teeninduspunkti kus seda teenust osta saab.
Materjalid Motoralist ning auto tõstuki peale.
Esmalt korralik põhjapesu, lasin ca. 1 päeva kuivada (kuigi krowni võib peale kanda otse märjale pinnale).
Seejärel lasin umbes 4 purki ainet põhja alla, SEDA KULUB ma ütlen teile. Proovisin võimalikult põhjalikult kõike teha, kõik nurgatagused ja avad said kaetud. Lisaks eemaldasin küljekarbi katte tüüblid ja teised kummikorgid, lasin kõik mõnuga seda kallist ainet täis.
Kuigi ma arvestasin, et saan 4 purgiga (pakend 1L) kõik kohad tehtud siis nii see polnud, uksed, luugid ja tiivad seespoolt jäid tegemata.
Nüüd siis uuesti aine järele ja uksed, luugid tiivad!
Avasid kuskile puurida ei tahaks, kuigi krown seda teeb - avad kaetakse hiljem kummikorkidega.
Eks annan teada kuidas see imewigur Krown ennast õigustab, sellest siis täpsemalt kevadel, kui soolad ja niiskus autot põhja alt paitanud on.