1. leht 1-st

Korrosioonitõrje

Postitatud: P, 18 Sept 2016 18:14:03 +0300
Postitas Karel
Tere,
Kuna Legacy (2006), mis on sõitnud meie kliimas 170 000km, oli põhja alt päris roostes siis otsustasin proovida Krown korrosioonitõrjet.
Kõige hullem oli olukord tagumise silla ümbruses....
Töid otsustasin teha ise, kuigi krownil päris mitu teeninduspunkti kus seda teenust osta saab.
Materjalid Motoralist ning auto tõstuki peale.
Esmalt korralik põhjapesu, lasin ca. 1 päeva kuivada (kuigi krowni võib peale kanda otse märjale pinnale).
Seejärel lasin umbes 4 purki ainet põhja alla, SEDA KULUB ma ütlen teile. Proovisin võimalikult põhjalikult kõike teha, kõik nurgatagused ja avad said kaetud. Lisaks eemaldasin küljekarbi katte tüüblid ja teised kummikorgid, lasin kõik mõnuga seda kallist ainet täis.
Kuigi ma arvestasin, et saan 4 purgiga (pakend 1L) kõik kohad tehtud siis nii see polnud, uksed, luugid ja tiivad seespoolt jäid tegemata.
Nüüd siis uuesti aine järele ja uksed, luugid tiivad!
Avasid kuskile puurida ei tahaks, kuigi krown seda teeb - avad kaetakse hiljem kummikorkidega.
Eks annan teada kuidas see imewigur Krown ennast õigustab, sellest siis täpsemalt kevadel, kui soolad ja niiskus autot põhja alt paitanud on.

Re: Korrosioonitõrje

Postitatud: P, 18 Sept 2016 22:05:26 +0300
Postitas mehine2
Isegi mõtlesin sellele Krownile, aga peale Mazdaklubi vastavaid foorumeid enam ei plaani kasutada.

Re: Korrosioonitõrje

Postitatud: T, 20 Sept 2016 00:00:23 +0300
Postitas kris123
Kuna minu masin Prantsusmaa ajalooga siis tahtsin teda ka võimalikult puhtana hoida just rooste mõttes.
Võtsin ära tagastange et tagumist tala uurida ja vaadata, et mis seisus see on.
Ja nii see küljest ära jäigi ja veel võtsin ära mootori põhjakatte ja küljekarbi laiendid.
Täna hommikul viisin auto Tallinnasse Krowni, tegelikult peaks viima hommikul ja järgmine päev järgi, kuid mina läksin järgi juba täna õhtul, kuna polnud muud varianti.
Läksin siis sinna, auto oli väga puhas, väga korralikult ära pestud ning korrosioonitõrjega kaetud.
Mina olen väga rahul tulemusega aga eks õige aimu saab tõesti kevadel.
Aga nii palju veel, et see aukude puurimine on okei ja täitsa õigustab end ära, sest seda rohkem jõuab vahend metallini sügavale ja nii.
Hea oli vaadata ja katsuda autot koopa äärtest ja põhja alt nii palju kui sai, kõik oli kaetud vahendiga ja mootoriruum ja kõik.
Arvan, et kindlasti tuleb odavam ja tõhusam seda lasta Krowni punktis teha iga kahe aasta tagant, muidugi sõltub kas igapäeva masin või rajapill, sest tööstuslik vahend ikka midagi muud kui poes mis müüakse ja ise ei saa ealeski igale poole vahele kuhu nemad pääsevad ja jaapanlase puhul kindlasti tasub ära, sest odavam ju teha korrosioonitõrjetnkui detaili värvida.
Mina soovitan soojalt igatahes, jäin tulemusega väga rahule.
Kes soovib võin demoda masinat, veel pole tagastangetnküljes ja asi värske veel.

Re: Korrosioonitõrje

Postitatud: T, 20 Sept 2016 10:58:10 +0300
Postitas mehine2
Siis oleks hea praegu pilte teha (kere ja raam) ja kahe aasta pärast uuesti.

Re: Korrosioonitõrje

Postitatud: R, 17 Nov 2017 21:38:55 +0300
Postitas aivo28
Krwon on aine tootja. See, kui kuskil foorumis kirjutatakse, kuidas mõni nn koostööpartner, kes seda autodele peaks peale kandma, oma tööd halvasti teeb, on teine teema. Aine ise on super.
Ma olen nüüd vist juba ligi 4 aastat oma autode peal testinud seda, töötab ilusti. Just juba tekkinud "rebase" killimiseks on väga hea vahend.

Niipalju, et paari päevaga ei juhtu midagi, võtab ikka paar kuud kui aine läbi rooste metallini ronib ja saab rebase ilusti maha koorida. Teine teema on see, et mina mäkerdan põhjaaluseid kohti paar korda aastas. Kord kahe aasta tagant teha on vast liig, kulub maha, kui kuskil lumes jne ka müttamas käiia. Ka pesukeemia võtab selle suhteliselt hästi maha.