Tagatiib
Tagatiib
oleks selline küsimus, et kas mõni STI- või mõne muu kiire Subaru omanik siin foorumis, omab ka reaalset kogemust, et kas tagatiivaga ja tagatiivata kiirel sõitmisel on ka tegelikult juhitavusel vahe olemas?
täpsustan veel küsimust, et püstitatud teema huvitab justnimelt JUHITAVUSE seisukohast
täpsustan veel küsimust, et püstitatud teema huvitab justnimelt JUHITAVUSE seisukohast
mulle tundub et haagib varem. kuskil 110 - sellest hetkest tahaks nagu rohkem pedaali saada et sama moodi edasi veereda. möödasõidul mingist suuremast masinast tundub ka nagu et külgtuul või selle kadumine vägapalju autot ei mõjuta. suurema tiivaga nagu natuke oleks kindlam tunne, aga võibolla see ka psühholoogiline efekt sest tegelikult ma oma autot pole õnneks suurel kiirusel pidanud piiri peale viima.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 458
- Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagatiib
Sõidetud nii madala tiivaga, ilma tiivata ja kõrge tiivaga.Keegim kirjutas:oleks selline küsimus, et kas mõni STI- või mõne muu kiire Subaru omanik siin foorumis, omab ka reaalset kogemust, et kas tagatiivaga ja tagatiivata kiirel sõitmisel on ka tegelikult juhitavusel vahe olemas?
täpsustan veel küsimust, et püstitatud teema huvitab justnimelt JUHITAVUSE seisukohast
Vahe on täiesti ´varbaga ´ tuntav
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
No see nüüd natuke kardinaalsem näide, kuid kuna räägiti kiiretest subarutest, siis peaks sobima
Nimelt aastat 2 tagasi käis mul vanamees soome WRC rallil ja oli kohas kus Solberg kurvis auto tagumiku vastu puud toetas. Ei midagi hullu, plekk kõver, ajas palju ei kaotanud jne. Ühesõnaga sai kenasti edasi sõita. KUID selle matsu tulemusena kaotas oma tagumise tagatiiva (mitte see moosiriiul, vaid see sõrestiku moodi tiib siis). Ei tea kas ta ka seda teadis või mitte, igaljuhul järgmises või ülejärgmises kurvis lõppes kogu sõit - trampliinilt tulles vajus esiots niimoodi maha et maandumisel viskas auto käest ja kurvist otse välja. Muidu on Subaru just tuntud kui hästi tasakaalus olevad autod (õhus) - seda võrreldes evodega näiteks.
Mis te arvate kelle käes on Solbergi masina tagatiib! Kusjuures praktiliselt eemaldus see peaaegu puhtalt auto küljest, natuke on kül vigastusi, kuid ikkagi. Mis on üli müstiline, on selle tiiva kergus - suurusele vaatamata kaalub peaaegu olematult.
PEACE
Nimelt aastat 2 tagasi käis mul vanamees soome WRC rallil ja oli kohas kus Solberg kurvis auto tagumiku vastu puud toetas. Ei midagi hullu, plekk kõver, ajas palju ei kaotanud jne. Ühesõnaga sai kenasti edasi sõita. KUID selle matsu tulemusena kaotas oma tagumise tagatiiva (mitte see moosiriiul, vaid see sõrestiku moodi tiib siis). Ei tea kas ta ka seda teadis või mitte, igaljuhul järgmises või ülejärgmises kurvis lõppes kogu sõit - trampliinilt tulles vajus esiots niimoodi maha et maandumisel viskas auto käest ja kurvist otse välja. Muidu on Subaru just tuntud kui hästi tasakaalus olevad autod (õhus) - seda võrreldes evodega näiteks.
Mis te arvate kelle käes on Solbergi masina tagatiib! Kusjuures praktiliselt eemaldus see peaaegu puhtalt auto küljest, natuke on kül vigastusi, kuid ikkagi. Mis on üli müstiline, on selle tiiva kergus - suurusele vaatamata kaalub peaaegu olematult.
PEACE
Whoa, Viimne Reliikvia on leitud!TigeTigu kirjutas: Mis te arvate kelle käes on Solbergi masina tagatiib! Kusjuures praktiliselt eemaldus see peaaegu puhtalt auto küljest, natuke on kül vigastusi, kuid ikkagi. Mis on üli müstiline, on selle tiiva kergus - suurusele vaatamata kaalub peaaegu olematult.
PEACE
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: R, 05 Sept 2008 14:26:26 +0300
- Asukoht: kuressaare
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Tagatiib
Ja mis kiirustel hakakb mõjuma Foresteri tagaluugil olev tiib või puudub sellel reaalne otstarve
Re: Tagatiib
150km/h+ võiks olla see kiirus, kus see oluliseks muutub.BlackRabbit kirjutas:Ja mis kiirustel hakakb mõjuma Foresteri tagaluugil olev tiib või puudub sellel reaalne otstarve
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Tagatiib
Ma olen kogu aeg mõelnud, et sellistel suurematel jurakatel olevad "tiivad" taga on pigem tuulesuunajad tagumisele klaasile, et vihmavesi sealt ära voolaks
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Tagatiib
Olen enda stock GT-ega sõitnud ilma tiivata, madala tiivaga ning kõrge replica tiivaga. vahe on tuntav, tõesti alates 110-130km/h seda siis kõrge tiiva kasuks.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.