Tagatiib

Disain, kõikvõimalikud detailid, materjalid, vastupidavus jne.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Keegim
Subaruaff
Postitusi: 85
Liitunud: N, 25 Mai 2006 17:10:56 +0300
Asukoht: TLN / FIN

Tagatiib

#1 Postitus Postitas Keegim » K, 08 Aug 2007 19:24:10 +0300

oleks selline küsimus, et kas mõni STI- või mõne muu kiire Subaru omanik siin foorumis, omab ka reaalset kogemust, et kas tagatiivaga ja tagatiivata kiirel sõitmisel on ka tegelikult juhitavusel vahe olemas?

täpsustan veel küsimust, et püstitatud teema huvitab justnimelt JUHITAVUSE seisukohast

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#2 Postitus Postitas JP » N, 09 Aug 2007 09:23:40 +0300

kuskilt nagu meelde jäänud, et tiib hakkab mõjuma kiirusel 130+
Tee sellest omad järeldused

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

#3 Postitus Postitas sulapekk » N, 09 Aug 2007 13:09:09 +0300

mulle tundub et haagib varem. kuskil 110 - sellest hetkest tahaks nagu rohkem pedaali saada et sama moodi edasi veereda. möödasõidul mingist suuremast masinast tundub ka nagu et külgtuul või selle kadumine vägapalju autot ei mõjuta. suurema tiivaga nagu natuke oleks kindlam tunne, aga võibolla see ka psühholoogiline efekt sest tegelikult ma oma autot pole õnneks suurel kiirusel pidanud piiri peale viima.

pets
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 119
Liitunud: P, 27 Mär 2005 10:58:36 +0300
Asukoht: Tallinn

#4 Postitus Postitas pets » T, 21 Aug 2007 16:42:46 +0300

Tiib hakkab tööle korralikult just 130+

Kasutaja avatar
erx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 253
Liitunud: P, 05 Aug 2007 23:52:25 +0300
Asukoht: Rapla

#5 Postitus Postitas erx » T, 27 Nov 2007 01:18:43 +0300

Kuna antikas surub autot vastu maad siis peaks loogiliselt ka tagumise otsa pidavus paranema (suurtel kiirustel).

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#6 Postitus Postitas vaska » T, 27 Nov 2007 10:58:14 +0300

pets kirjutas:Tiib hakkab tööle korralikult just 130+
Olenevalt aastakäigust ja tiiva kujust räägivad erinevad allikad 110-130km/h vahemikust, kus tiib tõesti rolli mängima hakkab.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

600MTA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 458
Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tagatiib

#7 Postitus Postitas 600MTA » T, 27 Nov 2007 11:48:45 +0300

Keegim kirjutas:oleks selline küsimus, et kas mõni STI- või mõne muu kiire Subaru omanik siin foorumis, omab ka reaalset kogemust, et kas tagatiivaga ja tagatiivata kiirel sõitmisel on ka tegelikult juhitavusel vahe olemas?

täpsustan veel küsimust, et püstitatud teema huvitab justnimelt JUHITAVUSE seisukohast
Sõidetud nii madala tiivaga, ilma tiivata ja kõrge tiivaga.
Vahe on täiesti ´varbaga ´ tuntav
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts

T.P.
Postitusi: 37
Liitunud: E, 22 Okt 2007 10:24:36 +0300

#8 Postitus Postitas T.P. » T, 27 Nov 2007 14:30:18 +0300

sõidetud ka (küll vähe teise autoga) koos kõikvõimalike spoilade ja siis spoiladega autoga - 120 KMH pealt olukord spoileritega stabiilsem
SSDD

Kasutaja avatar
TigeTigu
Subaruaff
Postitusi: 91
Liitunud: K, 31 Mai 2006 17:15:43 +0300

#9 Postitus Postitas TigeTigu » E, 18 Veebr 2008 22:25:45 +0300

No see nüüd natuke kardinaalsem näide, kuid kuna räägiti kiiretest subarutest, siis peaks sobima :)

Nimelt aastat 2 tagasi käis mul vanamees soome WRC rallil ja oli kohas kus Solberg kurvis auto tagumiku vastu puud toetas. Ei midagi hullu, plekk kõver, ajas palju ei kaotanud jne. Ühesõnaga sai kenasti edasi sõita. KUID selle matsu tulemusena kaotas oma tagumise tagatiiva (mitte see moosiriiul, vaid see sõrestiku moodi tiib siis). Ei tea kas ta ka seda teadis või mitte, igaljuhul järgmises või ülejärgmises kurvis lõppes kogu sõit - trampliinilt tulles vajus esiots niimoodi maha et maandumisel viskas auto käest ja kurvist otse välja. Muidu on Subaru just tuntud kui hästi tasakaalus olevad autod (õhus) - seda võrreldes evodega näiteks.

:twisted: Mis te arvate kelle käes on Solbergi masina tagatiib! Kusjuures praktiliselt eemaldus see peaaegu puhtalt auto küljest, natuke on kül vigastusi, kuid ikkagi. Mis on üli müstiline, on selle tiiva kergus - suurusele vaatamata kaalub peaaegu olematult.

PEACE

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#10 Postitus Postitas vaska » T, 19 Veebr 2008 13:46:04 +0300

TigeTigu kirjutas: :twisted: Mis te arvate kelle käes on Solbergi masina tagatiib! Kusjuures praktiliselt eemaldus see peaaegu puhtalt auto küljest, natuke on kül vigastusi, kuid ikkagi. Mis on üli müstiline, on selle tiiva kergus - suurusele vaatamata kaalub peaaegu olematult.

PEACE
Whoa, Viimne Reliikvia on leitud! 8)
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

brinstorms
Postitusi: 19
Liitunud: R, 05 Sept 2008 14:26:26 +0300
Asukoht: kuressaare

#11 Postitus Postitas brinstorms » L, 13 Sept 2008 14:24:09 +0300

pilti ka on antitiivast
merlis rand

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Tagatiib

#12 Postitus Postitas BlackRabbit » R, 02 Juul 2010 10:02:25 +0300

Ja mis kiirustel hakakb mõjuma Foresteri tagaluugil olev tiib või puudub sellel reaalne otstarve :)
Pilt

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Tagatiib

#13 Postitus Postitas vaska » R, 02 Juul 2010 12:31:13 +0300

BlackRabbit kirjutas:Ja mis kiirustel hakakb mõjuma Foresteri tagaluugil olev tiib või puudub sellel reaalne otstarve :)
Pilt
150km/h+ võiks olla see kiirus, kus see oluliseks muutub.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

siimv
Postitusi: 49
Liitunud: L, 01 Aug 2009 22:02:36 +0300
Asukoht: Subaru Outback

Re: Tagatiib

#14 Postitus Postitas siimv » T, 06 Juul 2010 08:24:18 +0300

Ma olen kogu aeg mõelnud, et sellistel suurematel jurakatel olevad "tiivad" taga on pigem tuulesuunajad tagumisele klaasile, et vihmavesi sealt ära voolaks :)
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: Tagatiib

#15 Postitus Postitas Sponge » R, 09 Juul 2010 17:27:49 +0300

Olen enda stock GT-ega sõitnud ilma tiivata, madala tiivaga ning kõrge replica tiivaga. vahe on tuntav, tõesti alates 110-130km/h seda siis kõrge tiiva kasuks.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Vasta