JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
Tere,
Ei leidnud siit esmapilgul ühtegi ülevaatlikku postitust JDM Impreza MY97 STI LHD'ks ümberehitamise kohta.
Endal olemas hetkel doonor ning STI saabumas. Doonoriks on 85kw -98 Impreza.
Huvitab siis:
-Pedaalide ümbertõstmine, kuidas lahendada hüdraulilise siduri asjad, bedalboxi kinnitaused kere külge?
-Juhtmesari - kui palju ja mida peab pikendama JDM sarjas ning mida annaks ära kasutada LHD autolt.
- Roolilatt - Sti'l peaks olema 2,7pööret ja tavalisel 3,0?
Ühesõnaga, kui kellelgi on endal või mõnel tuttaval kogemusi sellise töö kohta oleksin tänulik kui saaksin pisut infot!
Terv,
ME
Ei leidnud siit esmapilgul ühtegi ülevaatlikku postitust JDM Impreza MY97 STI LHD'ks ümberehitamise kohta.
Endal olemas hetkel doonor ning STI saabumas. Doonoriks on 85kw -98 Impreza.
Huvitab siis:
-Pedaalide ümbertõstmine, kuidas lahendada hüdraulilise siduri asjad, bedalboxi kinnitaused kere külge?
-Juhtmesari - kui palju ja mida peab pikendama JDM sarjas ning mida annaks ära kasutada LHD autolt.
- Roolilatt - Sti'l peaks olema 2,7pööret ja tavalisel 3,0?
Ühesõnaga, kui kellelgi on endal või mõnel tuttaval kogemusi sellise töö kohta oleksin tänulik kui saaksin pisut infot!
Terv,
ME
www.motogate.ee - JDM autod Jaapanist juba 16 aastat
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
Kui tahad kiiret roolilatti otsi Prodrive'i oma. Neid liigub lõunanaabritel. Mina sain endaomale koos ümberehituskomplektiga prodrive lati. Tavalise WRXi latt on elu uimane, sa ei jõua kätega jalale järgi
Pedaalide jms ümbertõstmine peaks olema inimesel, kes sellist laadi tööd oskab lihtne teha. Täpsemalt saan kommenteerida kunagi mais, siis hakkan endaoma ringi tõstma.
Pedaalide jms ümbertõstmine peaks olema inimesel, kes sellist laadi tööd oskab lihtne teha. Täpsemalt saan kommenteerida kunagi mais, siis hakkan endaoma ringi tõstma.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
Mis see kiire latt maksis ja kas neid ka tutikana saada on?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
Kiirete roolilattide koha pealt kuulnud paarist kohast sellist juttu, et annad enda vana lati ja see rändab Riiga, kus see tehakse pisut ümber ( servast serva 1,8 tiiru, mis peaks olema päris kiire) ja kogu see lõbu maksis mõni aeg tagasi 500 euri.
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
sti kiire latt on 2,7 tiiru servast serva. 1,8 tiiru oleks täielik hullus, sellega saaks ainult parklas vigurit sõitaType RA kirjutas:Kiirete roolilattide koha pealt kuulnud paarist kohast sellist juttu, et annad enda vana lati ja see rändab Riiga, kus see tehakse pisut ümber ( servast serva 1,8 tiiru, mis peaks olema päris kiire) ja kogu see lõbu maksis mõni aeg tagasi 500 euri.
on olemas mingid ralliradadele mõeldud ülekandega latid. need on tõesti kiiremad kui 2,7 aga noodki pidid juba asjaosaliste sõnul tavaliikluses väga "närvilised" olema ja maanteel regullid koguaeg trajektoori.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
minul on "kiire läti latt", ~2 tiiru. ei tea miks ta hullus on? väga hea sõita, üldse ei kurda, ülimalt rahul pigem tekib "wtf?!" tunne istudes tavalise latiga autosse - et mida perset ta nii tattaeglane on ja mine lolliks selle roolikeeramisega...
nüüd mis puutub "maantel kogu aeg regullima peab" - see on küll natuke naljakas kui nüüd loogiliselt võtta - mida pikem latt (2,7) seda rohkem peab rooli liigutama, et saavutada mingi konkreetne tulemus, eks? ja meie maanteedel peab enivei kogu aeg regullima ja lühikese latiga on see just parem tulemus..
igatahes kui plaan autot kasutada sihiotstarbeliselt - näiteks, sprinte sõita - siis soovitan soojalt kiiret latti. usu mind, seda investeeringut sa kruusarajal ei kahetse
ranno @ welg vanasti tegeles nende lattidega, uuri sealt.
nüüd mis puutub "maantel kogu aeg regullima peab" - see on küll natuke naljakas kui nüüd loogiliselt võtta - mida pikem latt (2,7) seda rohkem peab rooli liigutama, et saavutada mingi konkreetne tulemus, eks? ja meie maanteedel peab enivei kogu aeg regullima ja lühikese latiga on see just parem tulemus..
igatahes kui plaan autot kasutada sihiotstarbeliselt - näiteks, sprinte sõita - siis soovitan soojalt kiiret latti. usu mind, seda investeeringut sa kruusarajal ei kahetse
ranno @ welg vanasti tegeles nende lattidega, uuri sealt.
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
tere plaanis siis jaapanist toodud subaru muretseda,kuskohast oleks saada ümerehituskompleki ja mis selle hind ka võiks olla tänud
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
Oleneb mis aasta subarut tuua taha.
Olemas 2001-2007a sti ümberehitus jupid
Samas ka saadaval nn kiire 2,0 roolilatt
5021514
Olemas 2001-2007a sti ümberehitus jupid
Samas ka saadaval nn kiire 2,0 roolilatt
5021514
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
Kellegil uuemat infot on n-ö Läti kiire roolilati kohta, kelle poole peaksin pöörduma, kui üldse tegeletakse veel?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks
welg oü,Bunsen märksõnad. Google aitab.Karlll kirjutas:Kellegil uuemat infot on n-ö Läti kiire roolilati kohta, kelle poole peaksin pöörduma, kui üldse tegeletakse veel?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.