JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

Disain, kõikvõimalikud detailid, materjalid, vastupidavus jne.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Fuji-san
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: R, 30 Nov 2007 15:57:20 +0300

JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#1 Postitus Postitas Fuji-san » T, 17 Mär 2009 17:44:21 +0300

Tere,

Ei leidnud siit esmapilgul ühtegi ülevaatlikku postitust JDM Impreza MY97 STI LHD'ks ümberehitamise kohta.

Endal olemas hetkel doonor ning STI saabumas. Doonoriks on 85kw -98 Impreza.

Huvitab siis:
-Pedaalide ümbertõstmine, kuidas lahendada hüdraulilise siduri asjad, bedalboxi kinnitaused kere külge?
-Juhtmesari - kui palju ja mida peab pikendama JDM sarjas ning mida annaks ära kasutada LHD autolt.
- Roolilatt - Sti'l peaks olema 2,7pööret ja tavalisel 3,0?

Ühesõnaga, kui kellelgi on endal või mõnel tuttaval kogemusi sellise töö kohta oleksin tänulik kui saaksin pisut infot!

Terv,
ME
www.motogate.ee - JDM autod Jaapanist juba 16 aastat

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#2 Postitus Postitas aaro » E, 23 Mär 2009 18:01:30 +0300

Kui tahad kiiret roolilatti otsi Prodrive'i oma. Neid liigub lõunanaabritel. Mina sain endaomale koos ümberehituskomplektiga prodrive lati. Tavalise WRXi latt on elu uimane, sa ei jõua kätega jalale järgi :P
Pedaalide jms ümbertõstmine peaks olema inimesel, kes sellist laadi tööd oskab lihtne teha. Täpsemalt saan kommenteerida kunagi mais, siis hakkan endaoma ringi tõstma.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#3 Postitus Postitas M-Tech » E, 23 Mär 2009 20:11:13 +0300

Mis see kiire latt maksis ja kas neid ka tutikana saada on?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#4 Postitus Postitas Type RA » E, 23 Mär 2009 21:13:48 +0300

Kiirete roolilattide koha pealt kuulnud paarist kohast sellist juttu, et annad enda vana lati ja see rändab Riiga, kus see tehakse pisut ümber ( servast serva 1,8 tiiru, mis peaks olema päris kiire) ja kogu see lõbu maksis mõni aeg tagasi 500 euri.

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#5 Postitus Postitas aaro » E, 20 Juul 2009 11:46:38 +0300

Type RA kirjutas:Kiirete roolilattide koha pealt kuulnud paarist kohast sellist juttu, et annad enda vana lati ja see rändab Riiga, kus see tehakse pisut ümber ( servast serva 1,8 tiiru, mis peaks olema päris kiire) ja kogu see lõbu maksis mõni aeg tagasi 500 euri.
sti kiire latt on 2,7 tiiru servast serva. 1,8 tiiru oleks täielik hullus, sellega saaks ainult parklas vigurit sõita :mrgreen:
on olemas mingid ralliradadele mõeldud ülekandega latid. need on tõesti kiiremad kui 2,7 aga noodki pidid juba asjaosaliste sõnul tavaliikluses väga "närvilised" olema ja maanteel regullid koguaeg trajektoori.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#6 Postitus Postitas kronja » E, 20 Juul 2009 12:07:07 +0300

minul on "kiire läti latt", ~2 tiiru. ei tea miks ta hullus on? väga hea sõita, üldse ei kurda, ülimalt rahul :) pigem tekib "wtf?!" tunne istudes tavalise latiga autosse - et mida perset ta nii tattaeglane on ja mine lolliks selle roolikeeramisega...

nüüd mis puutub "maantel kogu aeg regullima peab" - see on küll natuke naljakas :) kui nüüd loogiliselt võtta - mida pikem latt (2,7) seda rohkem peab rooli liigutama, et saavutada mingi konkreetne tulemus, eks? ja meie maanteedel peab enivei kogu aeg regullima ja lühikese latiga on see just parem tulemus..

igatahes kui plaan autot kasutada sihiotstarbeliselt - näiteks, sprinte sõita - siis soovitan soojalt kiiret latti. usu mind, seda investeeringut sa kruusarajal ei kahetse :)

ranno @ welg vanasti tegeles nende lattidega, uuri sealt.
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

priidik88
Postitusi: 3
Liitunud: L, 01 Mai 2010 18:19:29 +0300

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#7 Postitus Postitas priidik88 » P, 09 Mai 2010 14:24:41 +0300

tere plaanis siis jaapanist toodud subaru muretseda,kuskohast oleks saada ümerehituskompleki ja mis selle hind ka võiks olla :wink: tänud

200BAH
Postitusi: 23
Liitunud: T, 01 Apr 2008 09:45:32 +0300
Asukoht: lõuna
Kontakt:

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#8 Postitus Postitas 200BAH » T, 11 Mai 2010 10:32:19 +0300

Oleneb mis aasta subarut tuua taha.
Olemas 2001-2007a sti ümberehitus jupid
Samas ka saadaval nn kiire 2,0 roolilatt
5021514

Karlll
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: T, 25 Dets 2012 16:51:44 +0300

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#9 Postitus Postitas Karlll » P, 04 Aug 2013 07:56:44 +0300

Kellegil uuemat infot on n-ö Läti kiire roolilati kohta, kelle poole peaksin pöörduma, kui üldse tegeletakse veel?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: JDM Impreza ümberehitus LHD'ks

#10 Postitus Postitas Sponge » L, 10 Aug 2013 16:21:42 +0300

Karlll kirjutas:Kellegil uuemat infot on n-ö Läti kiire roolilati kohta, kelle poole peaksin pöörduma, kui üldse tegeletakse veel?
welg oü,Bunsen märksõnad. Google aitab.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Vasta