Kuna autol sai ka põrandat keevitatud, siis kraapisin üles vana pigimati, ja plaanin asendada selle uuega. Pigimatt on nüüd põrandalt läinud, kuid üht-teist jäänuseid jäi ikkagi põrandale.
Kas ehk keegi teab aidata, kuidas seda viimast oleks võimalik ka ära saada, et uue pigimati korralikult puhastatud pinnale saaks panna?
Plaan on puhastatud pind kruntida ning seejärel uus pigimatt peale.
Kuidas need praegused liimiga pigimatid käituvad. Kas neid kannatab panna pinnale, millel on veidike ebatasasusi eelmise pigimati jäänuste näol?
Vana pigimati eemaldamine
Vana pigimati eemaldamine
Subaru XT kohta: pneumatic suspension, wedge shape, artificial horizon, star-wars instrument panel... I believe that subaru offered warp drive as an option in some later models.
Re: Vana pigimati eemaldamine
Hei,
tegemist on vanema autoga?
Kui jah, siis peaks ka pigimatt olema väga kõva, e. kivistunud. Proovi õrnalt! peitli ja haamriga. Kui hästi läheb, siis peaks ta kild-haaval eemalduma, ja ole ettevaatlik, et peitel läbi põranda ei lähe! Muidu pead veel keevitama!
Kui pigimatt ei ole nii kõva, et kildu viskab, siis nurklõikajale TRAATketas külge ja saab väga edukalt üleliigse mati ja muu sodi lahti, ilma et metalli oluliselt kahjustaks! Kaitseprillid kindlasti!!!
Ja moodsad pigimatid on suht sõbralikud, kui neid igale poole väänatakse! Ümara-otsalise-haamriga koputa peale kah, et kõik kohad saaks kontakti metalliga, siis ei jää õhumulle, kuhu võib hiljem tekkida kondents ja siis peab jälle varsti keevitama hakkama...
Jõudu.
tegemist on vanema autoga?
Kui jah, siis peaks ka pigimatt olema väga kõva, e. kivistunud. Proovi õrnalt! peitli ja haamriga. Kui hästi läheb, siis peaks ta kild-haaval eemalduma, ja ole ettevaatlik, et peitel läbi põranda ei lähe! Muidu pead veel keevitama!
Kui pigimatt ei ole nii kõva, et kildu viskab, siis nurklõikajale TRAATketas külge ja saab väga edukalt üleliigse mati ja muu sodi lahti, ilma et metalli oluliselt kahjustaks! Kaitseprillid kindlasti!!!
Ja moodsad pigimatid on suht sõbralikud, kui neid igale poole väänatakse! Ümara-otsalise-haamriga koputa peale kah, et kõik kohad saaks kontakti metalliga, siis ei jää õhumulle, kuhu võib hiljem tekkida kondents ja siis peab jälle varsti keevitama hakkama...
Jõudu.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Vana pigimati eemaldamine
Tegelikult pigimatt oli juba eemaldatud meisli ja haamriga. Ma uurisin, kuidas saada lahti nendest jääkidest, mis pärast eemaldamist põrandale jäid. Nitro lahendas selle asja lõpuks suhteliselt hõlpsalt ära
Subaru XT kohta: pneumatic suspension, wedge shape, artificial horizon, star-wars instrument panel... I believe that subaru offered warp drive as an option in some later models.