Classic wagoni tagaluuk.

Disain, kõikvõimalikud detailid, materjalid, vastupidavus jne.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Classic wagoni tagaluuk.

#1 Postitus Postitas Duster » P, 19 Veebr 2012 00:46:45 +0300

Nimelt mure selles, et tagaluuk plärtsub auklikul teel, avastasin, et tagaluuk kinniminekul küll lukustub ilusti, kuid ei suruta korralikult vastu tihendit/toestusi. Avarii märke pole sealt leidnud. Kas keegi teab, kas luku vaste, mis jääb mustaplastiku alla mille alla jäävad lukuvaste kinnitused on kaugus reguleeritav või mitte?
Teine mure on see, et absoluutselt mitte miski tagaluugi elektrist ei tööta-kojamees/soendus jne. Kas luuki minevale juhtmete kimbule on väga raske ligi saada ning kui palju peab selleks lõhkuma salongi laiali? Luugi sees olev juhtmestik ei ole probleeme, kuna see on ilus, puhas ning korrosioonitu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Classic wagoni tagaluuk.

#2 Postitus Postitas raig0 » P, 19 Veebr 2012 19:12:36 +0300

Tavaliselt ikka on vastus reguleeritav.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Classic wagoni tagaluuk.

#3 Postitus Postitas Duster » P, 19 Veebr 2012 19:45:29 +0300

Ma tean, et tavaliselt on, kuid antud must plastik on mul gaasipaagiga liiga tihedalt kinni vajutatud, ehk siis ma tahan olla 100% kindel, ennem kui selleks gaasipaaki maha keerama hakkan.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta