Nimelt mure selles, et tagaluuk plärtsub auklikul teel, avastasin, et tagaluuk kinniminekul küll lukustub ilusti, kuid ei suruta korralikult vastu tihendit/toestusi. Avarii märke pole sealt leidnud. Kas keegi teab, kas luku vaste, mis jääb mustaplastiku alla mille alla jäävad lukuvaste kinnitused on kaugus reguleeritav või mitte?
Teine mure on see, et absoluutselt mitte miski tagaluugi elektrist ei tööta-kojamees/soendus jne. Kas luuki minevale juhtmete kimbule on väga raske ligi saada ning kui palju peab selleks lõhkuma salongi laiali? Luugi sees olev juhtmestik ei ole probleeme, kuna see on ilus, puhas ning korrosioonitu.
Classic wagoni tagaluuk.
Classic wagoni tagaluuk.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Classic wagoni tagaluuk.
Tavaliselt ikka on vastus reguleeritav.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Classic wagoni tagaluuk.
Ma tean, et tavaliselt on, kuid antud must plastik on mul gaasipaagiga liiga tihedalt kinni vajutatud, ehk siis ma tahan olla 100% kindel, ennem kui selleks gaasipaaki maha keerama hakkan.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.