Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Teisipäev, 19 Mär 2019 02:34:12 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 30 Jaan 2019 17:04:43 +0000 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 15 Nov 2018 17:24:16 +0000
Postitusi: 3
Tervist.
Ostsin hiljuti oma Legacyle nahksisu ja tahaks kakakeetjat esiistmetel säilitada, aga probleem selles et neil erinevad pistikud. Riidest istmetel meenutab Molex pistikut aga nahkistmel hoopis teistsugune. Mõlemal 3 juhet. Must arvatavasti maandus aga ülejäänud 2 juhtmega abi vaja. Et kui nahkistmel takistust mõõdan siis kuidas peaksin aru saama milline juhe high ja low asend on?

Ette tänades ja neliveo rõõme soovides,
Andre


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 30 Jaan 2019 18:02:18 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3414
Asukoht: Pärnu
Kõrgem takistus viitab kõrgemale energiakulule - suuremale võimsusele.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Jaan 2019 10:19:06 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1270
Asukoht: Võrumaa
Lauri,sul on asi vähe valepidi.
Ohmi seadus: I=U/R I= vool ehk sisuliselt võimsus.
Kui nüüd näiteks pinge on ju konstant autode puhul ehk 12V ja takistus ütleme 50 ohmi, siis 12/50=0,24 A
Sama arvutus 15 ohmilise takistusega: 12/15=0,8 A.

Kui tekib kusagil lühis,siis on ju takistus üliväike ja juhtmed kipuvad hõõguma ja põlema ju minema ;)

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Jaan 2019 11:06:46 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3414
Asukoht: Pärnu
Ee, sul jutt jumala õige.. ei tea, kust mul see tagurpidi loogika tuli. :mrgreen: :oops:

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 11 Veebr 2019 11:45:16 +0000 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 15 Nov 2018 17:24:16 +0000
Postitusi: 3
Ma ise olin ka seda meelt, et väiksem takistus=suurem võimsus, tänud kinnituse eest!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Mär 2019 21:57:48 +0000 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 15 Nov 2018 17:24:16 +0000
Postitusi: 3
Tänaseks istmed sees ja soendused töötavad.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Mär 2019 12:15:13 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Teisipäev, 19 Sept 2017 11:28:37 +0000
Postitusi: 92
Andrek6iv kirjutas:
Tänaseks istmed sees ja soendused töötavad.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.

Kas sul oli 3-e või 4-ja piniga?

Manual annab 4 aga reaalselt on mul 3.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur