Key communication failure

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Key communication failure

#1 Postitus Postitas M-Tech » R, 12 Jaan 2007 19:47:31 +0300

On kellegil sellist jama veel ette tulnud?

Mul ausaltöeldes Subaru saastast elektroonikast sitt keeb juba.

Aru ma ei saa, mis talle ei meeldi.
Lambist nussib, lasen autol 30min seista ja toimib jälle.
Vähemalt varem toimis asi nii, loodame et seekord ka.
Üks kord võti toimib teinekord ei toimi ja nii täiesti lampi.
Siis jälle 3 kuud rahu majas ja hakkab jälle sama nuss pihta.

Eesti vabariigi kiirestirikastujad küsivad teise võtme eest koos kodeerimisega 5k.

Mihkel@väga ärritunud hetke ilmaga külmas autos passimisest :evil:
Mitte et ma haige (palavik) ka veel poleks :evil:
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Erik
Postitusi: 48
Liitunud: E, 07 Veebr 2005 11:07:28 +0300

#2 Postitus Postitas Erik » K, 28 Veebr 2007 16:50:32 +0300

Minu GT`l oli selline probleem, et alla - 15`ne ei käivitunud. Konkreetne viga jäi leidamata, aitas aju ja süüteluku fööniga soendamine. Eesti mariine ei osanud aidata, soome arvas, et kui sinna viia siis u. 100 euriga teevad korda.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#3 Postitus Postitas Ar21 » K, 28 Veebr 2007 17:49:37 +0300

Mul on praegu 14-ndat aastat käiv Legacy Turbo (läbisõit 220 000 km), mille orginaalelektroonikast on vahetatud:
- lambdaandureid mõned;
- üks süütepool, kuna küünlapealt oli jälg näha, et peksab kergelt üle;
- bensupump ja bensupumba relee, igaks juhuks, kuna ei viitsinud oodata, milla vana seisma jääb või jamama hakkab (läbisõit 200 000 km)
- mootori temperatuuriandur, kuna sai kahtlustatud, et mõjutab külmkäivitust ja sai veidi ilma jahutusvedelikuta sõitu harrastatud. Selgus, et vana oli tegelt täitsa korras.
- praegu plaanin vahetada õhukulumõõtja, tühikäigu õhuklapi ja vahetamata süütepoolid, kuna ei käi tühikäigul kõige paremini ja külmalt ei käivitu iga kord nii, nagu vaja (s.t. ilma gaasita).
Teele pole Subaru elektroonika tõttu veel kordagi jäänud ning samuti pole sellepärast veel kusagile sõitmata jäänud.
Ja see praegune pole ainuke Subaru mida omanud olen.
Praegune muidu ka päris sõitev, ainult kütusekulu veidi suurem, kui vaja ja igakord ei käivitu külmaga päris õieti, aga käima läheb. Edasi astub minna hirmsalt, sõitu need praegused hädad ei sega otseselt.
Nii, et suht erinev kogemus.
See pole paha pärast öeldud, aga sinu tegemistest jääb vahest selline mulje, et pooled neist sul ettetulnud hädadest oled sa ise tekitanud n.ö. tundmatus kohas vettepüppava stiiliga tuuningut harrastades. Ma toonitan veelkord, et see pole pahapärast öeldud, lihtsalt eks suuresti esmakatsetaja elu pole kerge.
Praeguse häda puhul see muidugi vähe aitab :(
Samuti oled sa kindlasti üksjagu oma autol summutit keevitanud. Kui seda õieti ei tee (summuti küljes), siis võib sealt elektroonika nii mõnegi laksu saada vaatamata sellele, et keevitajad nagu ühest suust kinnitavad, et kõik on hästi maandatud ja praegused aparaadid sellist jama ei tekita ja ühelgi pole olnud sellist jama, et ei lähe käima pärast keevitamist jne.
Samas sa oled ka ise ECU "kallal käinud", kas mitte orginaal immobilaiser pole ECu-ga ühenduses ? Elektroonikatööstuses on monteerijatel endil isegi maandus taga, kuna selle laksu võib mõni jublakas isegi staatilisest elektrist ära saada.

Vasta