3. leht 3-st

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

Postitatud: P, 12 Nov 2017 22:20:10 +0300
Postitas Laskarpoiss
Duster kirjutas:Üldiselt on nii, et densodega subaristidel hää läbisaamine ei ole, minu masinale ei sobinud igatahes, vahetasin ikkagi suht kohe uuesti ngk vastu.
Mis ned densod siis tegema hakkavad vei mis nad tegemata jätavad? Katalogi järgi peaks sobima ju.

Re: Tumble generator valve 2 (LH) malfunction (stuck close)

Postitatud: N, 23 Nov 2017 22:00:03 +0300
Postitas Duster
Boost põhjas ei taha süüdata millegipärast, on mingid eriti karmid variandid, mis osadel olla toiminud, endal oli originaalturbo ja 0,9bar peal, suts rohkem painutamist, kui 1 käik piirajase ja hakkas "kitkuma", vahetasin ngk'd tagasi, sama kogemust on paljudel turbosubaru omanikel, mina igatahes rohkem densodele raha ei panusta. See on reaalselt ka mulle anomaalia, mul pole teiste masinate peal densole miskit ette heita, mootorrataste peal on mu kogemus risti vastupidi- KTM ngk 3500km, küünlda peetis, taob sädet läbi keraamika keermesse, mitte massiklemmi, enam käima ei lähe, densod kestavad niikaua, et 2x löön vahe õigeks peale kulumist ja ikka super :D