Xenoontuled ja nende automaatika
Xenoontuled ja nende automaatika
Ahoi!
Alustan uue teema seoses xenoonide populaarsusega Subarutel. On ju tehasetuled vähemasti Legacytel ja Outbackidel üliviletsad.
Milliseid X pirne kasutate, kuidas need kestavad?
Ja selleks et need paremini kestaksid peaksid need süttima alles peale mootori käivitumist. Selleks tarbeks olen peale 2 pirni (http://www.dc-ice.ee/home/index.php?act ... =157&x=157) vahetust välja töötanud ektroonikamooduli autole paigaldamiseks (10 min tööd
Kui huvi, andke teada, massilise huvi korral tasub neid isegi toota, harrastajad saavad skeemi.
Alustan uue teema seoses xenoonide populaarsusega Subarutel. On ju tehasetuled vähemasti Legacytel ja Outbackidel üliviletsad.
Milliseid X pirne kasutate, kuidas need kestavad?
Ja selleks et need paremini kestaksid peaksid need süttima alles peale mootori käivitumist. Selleks tarbeks olen peale 2 pirni (http://www.dc-ice.ee/home/index.php?act ... =157&x=157) vahetust välja töötanud ektroonikamooduli autole paigaldamiseks (10 min tööd
Kui huvi, andke teada, massilise huvi korral tasub neid isegi toota, harrastajad saavad skeemi.
subarulalates98:)
tavaline pirn on vist nii odav et pole mõtet mässata...
Aga eluiga pikeneb päris kindlasti. Ühelegi pirnile ei meeldi pingekõikumised, starter tõmbab teadupärast pinge 10V-ni, normaalne on ca 14.4V. Skeemi kokkupanekuks on tarvis elektroonikuoskusi ja -materjale.
Aga eluiga pikeneb päris kindlasti. Ühelegi pirnile ei meeldi pingekõikumised, starter tõmbab teadupärast pinge 10V-ni, normaalne on ca 14.4V. Skeemi kokkupanekuks on tarvis elektroonikuoskusi ja -materjale.
vaska kirjutas:Kas sellest skeemist oleks kasu ka mitte-xenon lambipirnide eluea pikendamiseks? Kui jah, siis oleks huvitatud
subarulalates98:)
legaalsusest
... sellega on lood nii et ülevaatuselt saab läbi ja rajalt maha ei võeta.
Tegemist on kompromissiga sõiduohutuse ja legaalsuse vahel.
Xenon on nimelt 3X heledam kui halogeen 35W võimsuse juures, kes korra kogenud see enam halogeeni ei taha. Näit. tahvlid teeservades, millest enne ei teadnudki, muutusid ühel hetkel nähtavaks. Tänu tulede korrektorile saab valgusvihu keerata täpselt õigeks s.o. tasemele kus vastutulijad enam ei vilguta. Praktikas seega asi toimib ja väga hästi!
Skeem kontrollib pardapinget ja lülitab tuled taha niipea kui genekas laadimist alustab. Läheb originaalreleede asemele mootoriruumis. NB! hoia originaalrelee(d) kaasas sest kui teepeal laadimine ära kaob, sõidad edasi pimedas...
Skeem ja pildid: http://www.spider.ee/subaru/subaru.zip
Tegemist on kompromissiga sõiduohutuse ja legaalsuse vahel.
Xenon on nimelt 3X heledam kui halogeen 35W võimsuse juures, kes korra kogenud see enam halogeeni ei taha. Näit. tahvlid teeservades, millest enne ei teadnudki, muutusid ühel hetkel nähtavaks. Tänu tulede korrektorile saab valgusvihu keerata täpselt õigeks s.o. tasemele kus vastutulijad enam ei vilguta. Praktikas seega asi toimib ja väga hästi!
Skeem kontrollib pardapinget ja lülitab tuled taha niipea kui genekas laadimist alustab. Läheb originaalreleede asemele mootoriruumis. NB! hoia originaalrelee(d) kaasas sest kui teepeal laadimine ära kaob, sõidad edasi pimedas...
Skeem ja pildid: http://www.spider.ee/subaru/subaru.zip
subarulalates98:)
Selle legaalsusega on tegelikult nii, et ilma automaatse regulaatorita ksenoonid legaalsed ei ole (https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=907638 kood 224, samuti kood 201, mis kohustab kasutama valmistajatehases sellele mudelile mõeldud põhilaternaid). Mingit kauplemisruumi seadus ei jäta ning seaduse rikkumine ei suurenda antud juhul kõige vähemalgi määral liiklusohutust, pigem vastupidi kuna vastutulijaid pimestab selline reguleerimata ksenoontuli vaat et rohkem, kui vilets täistuli.
Re: Xenoni müük odav ja kvalitetne
Äkki siis tekitad teema müügi alla koos kõikvõimaliku info ja soodustustega, mis subaruklubi liikmetele laienevad?plazmatix kirjutas:Müün odav XENON IGALE AUTOLE
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Xenoontuled ja nende automaatika + ülevaatus
On keegi teadlik - kas on ka selliseid ülevaatuse kohti, kus sellele ehk väga tähelepanu ei pöörata, st lastakse läbi kui pole automaatikat peal? Mul on 4WD isend, kellel on Xenon tuled aga ilma automaatikata (maksaks sama palju ju kui tuled ise).
Muidu tahaks korralikku ülevaatust, aga nende tulede pärast küll ukselt tagasi minna ei tahaks - tohutult paremad kui tavalised ju.
Muidu tahaks korralikku ülevaatust, aga nende tulede pärast küll ukselt tagasi minna ei tahaks - tohutult paremad kui tavalised ju.
Legacy 3.0 180kW (2006)
Re: Xenoontuled ja nende automaatika
Tasub tähelepanu juhtida, et nn xenonil peab olema lisaks tulede kõrguse regulaatorile ka tulepesur. Kui see niisama lihtsalt vahetatava pirniga süsteem on siis võib korraks H7 sisse pista.
Krt see on ikka täiesti masendav, kui palju mingeid paremini näitavaid pirne läheb. Nightlife pirne on läinud ca 6 kuu peale 4 paari, samas odavad noname heavyduty nime kandvad asjad kannatavad ka pingekõikumisi ja muud.
Krt see on ikka täiesti masendav, kui palju mingeid paremini näitavaid pirne läheb. Nightlife pirne on läinud ca 6 kuu peale 4 paari, samas odavad noname heavyduty nime kandvad asjad kannatavad ka pingekõikumisi ja muud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!