Subaru impreza Typ RA 1999
Vanatüübi 752 koodiga kastile (kaanega keskdiffer) võin JDM Visco keskdiffrit asenduseks pakkuda enda varudest,
kuna endal 754 koodiga kast ehk ilma kaaneta keskdiffriga ja vanatüübi differ jäi üle.
Sellise komboga saab vähemalt auto kindlasti sõitma.
Diffri ülekanne tuleb siis muidugi originaali omaga välja vahetada, kuna minu omal 4.111 aga RA üldiselt 4.444 (jällegi oleneb mudelist).
Kui on mingi elektroonikaviga, siis peaks vist DCCD lihtsalt 35:65 mode-i jääma.
EDIT: Märkasin, et MY99 autoga tegu, sellel on juba 754 tüübi kast, kui keegi pole kasti kunagi vahetanud.
752 kastid on kuni MY98 mudelitel.
kuna endal 754 koodiga kast ehk ilma kaaneta keskdiffriga ja vanatüübi differ jäi üle.
Sellise komboga saab vähemalt auto kindlasti sõitma.
Diffri ülekanne tuleb siis muidugi originaali omaga välja vahetada, kuna minu omal 4.111 aga RA üldiselt 4.444 (jällegi oleneb mudelist).
Kui on mingi elektroonikaviga, siis peaks vist DCCD lihtsalt 35:65 mode-i jääma.
EDIT: Märkasin, et MY99 autoga tegu, sellel on juba 754 tüübi kast, kui keegi pole kasti kunagi vahetanud.
752 kastid on kuni MY98 mudelitel.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jahrosenberg kirjutas:ei ole see dccd remont midagi nii lihtne ja odav jupi probleem tekib ilmselt eestis ja mariinest ma parem kull kysima ei läheks.
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Julgen väita, et kõikidel JDM Type RA'del on DCCD olemas tehasestM-Tech kirjutas:
Jah GC8 Type RA on vähemalt erinevate käigukastitabelite järgi tulnud tehasest nii DCCD kui tavalise Visco keskdiffriga.
Ja kui need andmed tõele vastavad, siis enamus kaste ongi ilma DCCD-ta.
Põhimõtteliselt on iga aastaarvu jaoks eri koodiga käigukast ja osadel aastatel ka mitu eri koodiga kasti.
Nii et mis on ja kas on sõltub täiesti kastist mis autole tehases alla panud on, mitte sellest kas ta on RA või mitte.
http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
Nüüd ma jagasin ära siis,et on Wrx RA ja Sti RAswrt kirjutas:http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
wrx ra??swrt kirjutas:Nüüd ma jagasin ära siis,et on Wrx RA ja Sti RAswrt kirjutas:http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
GC8 AJALUGU lühidalt:kronja kirjutas:wrx ra??swrt kirjutas:Nüüd ma jagasin ära siis,et on Wrx RA ja Sti RAswrt kirjutas:http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
http://www.grahamberry2.co.jp/impreza_g ... y_gc8.html
jama jah sellega kuid õnneks on tänapäeval palju muid alternatiivseid kohti kust juppe tellida.kronja kirjutas:mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jahrosenberg kirjutas:ei ole see dccd remont midagi nii lihtne ja odav jupi probleem tekib ilmselt eestis ja mariinest ma parem kull kysima ei läheks.
subarute erinevad mudelid jagavad omavahel niipalju ühiseid detaile, et enamike juppidega küll probleeme pole. Enamus veermikku on ju neil identne.rosenberg kirjutas:jama jah sellega kuid õnneks on tänapäeval palju muid alternatiivseid kohti kust juppe tellida.kronja kirjutas:mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jahrosenberg kirjutas:ei ole see dccd remont midagi nii lihtne ja odav jupi probleem tekib ilmselt eestis ja mariinest ma parem kull kysima ei läheks.
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas just enamus, aga jah, annab asendusi leida.. probleem pigem selles, et eesti esindustes ei osata öelda et ntx "sellele autole sobib see ja see jupp selliselt euroimprezalt.." seega jah, peab kasutama tänapäeva võimalusi ja ise sebima vajalikud asjad ja vahet pole, kus nad füüsiliselt asuvad..aaro kirjutas:subarute erinevad mudelid jagavad omavahel niipalju ühiseid detaile, et enamike juppidega küll probleeme pole. Enamus veermikku on ju neil identne.rosenberg kirjutas:jama jah sellega kuid õnneks on tänapäeval palju muid alternatiivseid kohti kust juppe tellida.kronja kirjutas: mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jah
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
vilkuv roheline on märk sellest, et auto arvates on dccd katki.. minu arusaamise järgi on see asi ikkagi elektrooniline, s.t. kui auto ei ole käima pandud ta ei saagi sul "ilusti lukku minna" (see rattake ei tee mdiagi mehhaaniliselt, vaid midagi hakkab toimuma vaid juhul kui sul süüde sees on) - või ma sain millestki valesti aru?rosenberg kirjutas:keegi diffri kohta oskab mingit teavet anda kohapeal keerab ilusti lukku nii kui auto käima panen hakkab roheline vilkuma .
http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/ ... ation.html
"When the center diff requires repair (control unit, disconnected wires, shorted wires, voltage issues, etc.) the DCCD reverts back to DIFF FREE and the indicator (at which you last had it set) should flash at 1 second intervals. Please go to your nearest Subaru dealer immediately. Once a problem arises, even if the unit regains power, it will not reset itself until the engine key is set to the off position."
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
süüde sees jooksevad tulukesed ilusti ja lõpus läheb lock-i peale kuid kui auto käib hakkab alumine roheline vilkuma ? sai ka arvuti järgi pistetud ja viga ei näita ühtegi peale incorrect immo ms on eemaldatud .kronja kirjutas:vilkuv roheline on märk sellest, et auto arvates on dccd katki.. minu arusaamise järgi on see asi ikkagi elektrooniline, s.t. kui auto ei ole käima pandud ta ei saagi sul "ilusti lukku minna" (see rattake ei tee mdiagi mehhaaniliselt, vaid midagi hakkab toimuma vaid juhul kui sul süüde sees on) - või ma sain millestki valesti aru?rosenberg kirjutas:keegi diffri kohta oskab mingit teavet anda kohapeal keerab ilusti lukku nii kui auto käima panen hakkab roheline vilkuma .
http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/ ... ation.html
"When the center diff requires repair (control unit, disconnected wires, shorted wires, voltage issues, etc.) the DCCD reverts back to DIFF FREE and the indicator (at which you last had it set) should flash at 1 second intervals. Please go to your nearest Subaru dealer immediately. Once a problem arises, even if the unit regains power, it will not reset itself until the engine key is set to the off position."
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
noh algul nad peavadki minema lock'i kuni auto käima läheb.. see et ta pärast vilgub näitab aint et miski on mäda - mis konkreetselt seda öelda ei oska.rosenberg kirjutas:
süüde sees jooksevad tulukesed ilusti ja lõpus läheb lock-i peale kuid kui auto käib hakkab alumine roheline vilkuma ? sai ka arvuti järgi pistetud ja viga ei näita ühtegi peale incorrect immo ms on eemaldatud .
kas ta reaalselt lukku läheb? pane auto käima, keera dccd "lukku" asendisse (üles lõpuni), keera rool välja ja ürita vaikselt liikuma hakata. kui ta on lukus siis kohe tunneb kuidas hakkab "pooma" - ja siis on sul vedanud ja tuluke on lihtsalt tuksis vms... kui aga käitub samamoodi nii lahti kui kinni asendis - siis on sul dccd'ga midagi viltu..
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aga kui juhtme tagant võtan siis vilgub roheline kogu aeg aga panen juhtmed taha siis kui lihtsatl syyde sees sisi toimib nagu kuid kui käima keeran ei toimi eks homme hakkan uurima edasi .kronja kirjutas:noh algul nad peavadki minema lock'i kuni auto käima läheb.. see et ta pärast vilgub näitab aint et miski on mäda - mis konkreetselt seda öelda ei oska.rosenberg kirjutas:
süüde sees jooksevad tulukesed ilusti ja lõpus läheb lock-i peale kuid kui auto käib hakkab alumine roheline vilkuma ? sai ka arvuti järgi pistetud ja viga ei näita ühtegi peale incorrect immo ms on eemaldatud .
kas ta reaalselt lukku läheb? pane auto käima, keera dccd "lukku" asendisse (üles lõpuni), keera rool välja ja ürita vaikselt liikuma hakata. kui ta on lukus siis kohe tunneb kuidas hakkab "pooma" - ja siis on sul vedanud ja tuluke on lihtsalt tuksis vms... kui aga käitub samamoodi nii lahti kui kinni asendis - siis on sul dccd'ga midagi viltu..