Subaru impreza Typ RA 1999

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#16 Postitus Postitas M-Tech » R, 12 Dets 2008 12:44:51 +0300

Vanatüübi 752 koodiga kastile (kaanega keskdiffer) võin JDM Visco keskdiffrit asenduseks pakkuda enda varudest,
kuna endal 754 koodiga kast ehk ilma kaaneta keskdiffriga ja vanatüübi differ jäi üle.
Sellise komboga saab vähemalt auto kindlasti sõitma.
Diffri ülekanne tuleb siis muidugi originaali omaga välja vahetada, kuna minu omal 4.111 aga RA üldiselt 4.444 (jällegi oleneb mudelist).
Kui on mingi elektroonikaviga, siis peaks vist DCCD lihtsalt 35:65 mode-i jääma.

EDIT: Märkasin, et MY99 autoga tegu, sellel on juba 754 tüübi kast, kui keegi pole kasti kunagi vahetanud.
752 kastid on kuni MY98 mudelitel.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#17 Postitus Postitas kronja » R, 12 Dets 2008 12:53:45 +0300

rosenberg kirjutas:ei ole see dccd remont midagi nii lihtne ja odav jupi probleem tekib ilmselt eestis ja mariinest ma parem kull kysima ei läheks.
mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jah :(
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

#18 Postitus Postitas aaro » R, 12 Dets 2008 14:31:20 +0300

M-Tech kirjutas:
Jah GC8 Type RA on vähemalt erinevate käigukastitabelite järgi tulnud tehasest nii DCCD kui tavalise Visco keskdiffriga.
Ja kui need andmed tõele vastavad, siis enamus kaste ongi ilma DCCD-ta.
Põhimõtteliselt on iga aastaarvu jaoks eri koodiga käigukast ja osadel aastatel ka mitu eri koodiga kasti.
Nii et mis on ja kas on sõltub täiesti kastist mis autole tehases alla panud on, mitte sellest kas ta on RA või mitte.
Julgen väita, et kõikidel JDM Type RA'del on DCCD olemas tehasest

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#19 Postitus Postitas swrt » R, 12 Dets 2008 15:10:46 +0300

http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#20 Postitus Postitas swrt » R, 12 Dets 2008 18:50:36 +0300

swrt kirjutas:http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
Nüüd ma jagasin ära siis,et on Wrx RA ja Sti RA

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#21 Postitus Postitas kronja » R, 12 Dets 2008 20:04:38 +0300

swrt kirjutas:
swrt kirjutas:http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
Nüüd ma jagasin ära siis,et on Wrx RA ja Sti RA
wrx ra?? :shock:
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

#22 Postitus Postitas aaro » R, 12 Dets 2008 21:54:20 +0300

kronja kirjutas:
swrt kirjutas:
swrt kirjutas:http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html
nagu sellelt lehelt näha on 99 kasutatud mõlema tüübi kasti 752 ja 754 ja needki omakorda eri koodidega
Nüüd ma jagasin ära siis,et on Wrx RA ja Sti RA
wrx ra?? :shock:
GC8 AJALUGU lühidalt:

http://www.grahamberry2.co.jp/impreza_g ... y_gc8.html

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

#23 Postitus Postitas rosenberg » L, 13 Dets 2008 12:55:28 +0300

kronja kirjutas:
rosenberg kirjutas:ei ole see dccd remont midagi nii lihtne ja odav jupi probleem tekib ilmselt eestis ja mariinest ma parem kull kysima ei läheks.
mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jah :(
jama jah sellega kuid õnneks on tänapäeval palju muid alternatiivseid kohti kust juppe tellida.

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

#24 Postitus Postitas aaro » L, 13 Dets 2008 13:02:09 +0300

rosenberg kirjutas:
kronja kirjutas:
rosenberg kirjutas:ei ole see dccd remont midagi nii lihtne ja odav jupi probleem tekib ilmselt eestis ja mariinest ma parem kull kysima ei läheks.
mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jah :(
jama jah sellega kuid õnneks on tänapäeval palju muid alternatiivseid kohti kust juppe tellida.
subarute erinevad mudelid jagavad omavahel niipalju ühiseid detaile, et enamike juppidega küll probleeme pole. Enamus veermikku on ju neil identne.

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#25 Postitus Postitas kronja » L, 13 Dets 2008 17:08:42 +0300

aaro kirjutas:
rosenberg kirjutas:
kronja kirjutas: mariine ega autospirit ei oska japsi autode vin'idega mitte midagi peale hakata jah :(
jama jah sellega kuid õnneks on tänapäeval palju muid alternatiivseid kohti kust juppe tellida.
subarute erinevad mudelid jagavad omavahel niipalju ühiseid detaile, et enamike juppidega küll probleeme pole. Enamus veermikku on ju neil identne.
kas just enamus, aga jah, annab asendusi leida.. probleem pigem selles, et eesti esindustes ei osata öelda et ntx "sellele autole sobib see ja see jupp selliselt euroimprezalt.." seega jah, peab kasutama tänapäeva võimalusi ja ise sebima vajalikud asjad ja vahet pole, kus nad füüsiliselt asuvad..
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

#26 Postitus Postitas rosenberg » E, 05 Jaan 2009 19:52:39 +0300

keegi diffri kohta oskab mingit teavet anda kohapeal keerab ilusti lukku nii kui auto käima panen hakkab roheline vilkuma .

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#27 Postitus Postitas kronja » E, 05 Jaan 2009 21:45:31 +0300

rosenberg kirjutas:keegi diffri kohta oskab mingit teavet anda kohapeal keerab ilusti lukku nii kui auto käima panen hakkab roheline vilkuma .
vilkuv roheline on märk sellest, et auto arvates on dccd katki.. minu arusaamise järgi on see asi ikkagi elektrooniline, s.t. kui auto ei ole käima pandud ta ei saagi sul "ilusti lukku minna" (see rattake ei tee mdiagi mehhaaniliselt, vaid midagi hakkab toimuma vaid juhul kui sul süüde sees on) - või ma sain millestki valesti aru?

http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/ ... ation.html

"When the center diff requires repair (control unit, disconnected wires, shorted wires, voltage issues, etc.) the DCCD reverts back to DIFF FREE and the indicator (at which you last had it set) should flash at 1 second intervals. Please go to your nearest Subaru dealer immediately. Once a problem arises, even if the unit regains power, it will not reset itself until the engine key is set to the off position."
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

#28 Postitus Postitas rosenberg » E, 05 Jaan 2009 22:02:33 +0300

kronja kirjutas:
rosenberg kirjutas:keegi diffri kohta oskab mingit teavet anda kohapeal keerab ilusti lukku nii kui auto käima panen hakkab roheline vilkuma .
vilkuv roheline on märk sellest, et auto arvates on dccd katki.. minu arusaamise järgi on see asi ikkagi elektrooniline, s.t. kui auto ei ole käima pandud ta ei saagi sul "ilusti lukku minna" (see rattake ei tee mdiagi mehhaaniliselt, vaid midagi hakkab toimuma vaid juhul kui sul süüde sees on) - või ma sain millestki valesti aru?

http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/ ... ation.html

"When the center diff requires repair (control unit, disconnected wires, shorted wires, voltage issues, etc.) the DCCD reverts back to DIFF FREE and the indicator (at which you last had it set) should flash at 1 second intervals. Please go to your nearest Subaru dealer immediately. Once a problem arises, even if the unit regains power, it will not reset itself until the engine key is set to the off position."
süüde sees jooksevad tulukesed ilusti ja lõpus läheb lock-i peale kuid kui auto käib hakkab alumine roheline vilkuma ? sai ka arvuti järgi pistetud ja viga ei näita ühtegi peale incorrect immo ms on eemaldatud .

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#29 Postitus Postitas kronja » E, 05 Jaan 2009 22:36:46 +0300

rosenberg kirjutas:
süüde sees jooksevad tulukesed ilusti ja lõpus läheb lock-i peale kuid kui auto käib hakkab alumine roheline vilkuma ? sai ka arvuti järgi pistetud ja viga ei näita ühtegi peale incorrect immo ms on eemaldatud .
noh algul nad peavadki minema lock'i kuni auto käima läheb.. see et ta pärast vilgub näitab aint et miski on mäda - mis konkreetselt seda öelda ei oska.

kas ta reaalselt lukku läheb? pane auto käima, keera dccd "lukku" asendisse (üles lõpuni), keera rool välja ja ürita vaikselt liikuma hakata. kui ta on lukus siis kohe tunneb kuidas hakkab "pooma" - ja siis on sul vedanud ja tuluke on lihtsalt tuksis vms... kui aga käitub samamoodi nii lahti kui kinni asendis - siis on sul dccd'ga midagi viltu..
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

#30 Postitus Postitas rosenberg » E, 05 Jaan 2009 23:05:59 +0300

kronja kirjutas:
rosenberg kirjutas:
süüde sees jooksevad tulukesed ilusti ja lõpus läheb lock-i peale kuid kui auto käib hakkab alumine roheline vilkuma ? sai ka arvuti järgi pistetud ja viga ei näita ühtegi peale incorrect immo ms on eemaldatud .
noh algul nad peavadki minema lock'i kuni auto käima läheb.. see et ta pärast vilgub näitab aint et miski on mäda - mis konkreetselt seda öelda ei oska.

kas ta reaalselt lukku läheb? pane auto käima, keera dccd "lukku" asendisse (üles lõpuni), keera rool välja ja ürita vaikselt liikuma hakata. kui ta on lukus siis kohe tunneb kuidas hakkab "pooma" - ja siis on sul vedanud ja tuluke on lihtsalt tuksis vms... kui aga käitub samamoodi nii lahti kui kinni asendis - siis on sul dccd'ga midagi viltu..
aga kui juhtme tagant võtan siis vilgub roheline kogu aeg aga panen juhtmed taha siis kui lihtsatl syyde sees sisi toimib nagu kuid kui käima keeran ei toimi eks homme hakkan uurima edasi .

Vasta