K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
FFBI
Postitusi: 24
Liitunud: E, 16 Veebr 2009 23:31:53 +0300

K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#1 Postitus Postitas FFBI » P, 31 Jaan 2010 20:09:30 +0300

Et panen auto käima ja siis hakkab vilkuma selline kiri CHECK ENGINE. Sellega kaasneb see et kui tühikäigul masin töötab kuidagi väga madalatel pööretel. hoiab seal 200 300 pööret. Et kaasi andes siis kiirendab nagu peab ja pole probleemi ja ühtlase kiirusejuures ka ei jukerda. Ainult siis on pöörded madalal kui mootor töötab tühikäigul. Et Autodatast leitsin selle kuidas veakoodi lugeda jne. Noh läksin siis autosse ja vaatasin sinna roolisamba alla et seal peaks olema mingid pistikud mis omavahel ühendada. Kuid mis selgus siis neid pistikuid seal ei olnud. Masinaks on subaru imbreza 1997 aasta mudel 2.0l 85kw.
Et kas keegi oskab öelda et kas need pistikud on seal või mitte. Et kardan seda et kuna sai armatuuri all juhtmestiku tehtud ja armatuur välja kistud, et äkki sai need pistikud kuhugi mujale soetatud. Et ei tahaks sealt seda plastikut jälle eemaldama hakata et siis küsingi et kas need pistikud on seal kindlasti olemas või siis sellel mudelil seda varjanti pole et seda veakoodi ise lugeda.
Pilt

Kasutaja avatar
FFBI
Postitusi: 24
Liitunud: E, 16 Veebr 2009 23:31:53 +0300

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#2 Postitus Postitas FFBI » P, 31 Jaan 2010 20:14:07 +0300

Või kui mingi viga anduriga on et kas siis see kiri CHECK ENGINE põleb pidevalt või vilgub. Et äkki kui ma juhtmestiku kokku panin ühendasin ma need juhtmed ja nüüd sellest ka see vilkumine ja hoiab pöördeid madalal. Sest nagu ma ütlesin kui ma kaasi annan siis töötab ilusti ja hoiab pöördeid korralikult ning kiirendab nagu ikka et ei mingit jukerdamist.
Kui mingi andur on siis ju peaks olema et kas jõudu vähe või siis mootor töötab ebaühtlaselt või siis mingil kiirusel ja pääretel jukerdab.
Pilt

subarumees23
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 225
Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
Asukoht: tallinn

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#3 Postitus Postitas subarumees23 » P, 31 Jaan 2010 23:04:08 +0300

Check Engine peaks minu teada hakkama põlema siis,kui lambda-andur läbi on ,ehk siis heitgaasid on paigast ära. Kui eksin,võib keegi targem parandada mind.

Kasutaja avatar
FFBI
Postitusi: 24
Liitunud: E, 16 Veebr 2009 23:31:53 +0300

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#4 Postitus Postitas FFBI » E, 01 Veebr 2010 10:31:55 +0300

OK ma uurin seda lambda anduri asja. Aga jah kui keegi veel miskit teab võiks abi pakkuda.
Pilt

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#5 Postitus Postitas Equ » T, 02 Veebr 2010 15:15:08 +0300

Tre,

Check Engine läheb ka siis põlema kui tühikäigumootor veakoode annab. Tasub ka seda võimalust uurida.

Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Kasutaja avatar
FFBI
Postitusi: 24
Liitunud: E, 16 Veebr 2009 23:31:53 +0300

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#6 Postitus Postitas FFBI » L, 06 Veebr 2010 19:18:21 +0300

Et tean jah et seegi võib veakoodi edastaa ja nii on võimalik et ligi 12 asja on seal mis võib seda veakoodi põhjustada. Tahakski teada et kuidas saaks veakoodi lugeda.

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#7 Postitus Postitas Equ » P, 07 Veebr 2010 18:27:07 +0300

Tre,

Usun, et kõige lihtsam on minna esindusse ja lasta kood välja lugeda. Ise kord teinud seda ning isegi raha ei küsitud. Aega võttis kokku mingi 5 minutit.

Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#8 Postitus Postitas tnx » E, 08 Veebr 2010 09:54:00 +0300

97 aasta autol peab olema 2 rohelist ja 2 musta pistikut roolisamba juures lahtiselt. Kui mootoris viga, siis lamp põleb. Nende pistikutega sai kuidagi aju resettida ka, äkki ühendasid ta pidevasse reset-olekusse ja sellepärast tuli vilgubki ja muud jamad sinna juurde. Otsi googlest, kõik pre-2000 (obd-I) mudelid käivad enam-vähem ühtemoodi, 89-94 legacy kohta on neid õpetusi kõige rohkem liikvel nii piltidega kui ilma. Siin foorumiski viiteid olnud mitmeid kordi.

Kasutaja avatar
FFBI
Postitusi: 24
Liitunud: E, 16 Veebr 2009 23:31:53 +0300

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#9 Postitus Postitas FFBI » N, 11 Veebr 2010 07:39:21 +0300

tnx kirjutas:97 aasta autol peab olema 2 rohelist ja 2 musta pistikut roolisamba juures lahtiselt. Kui mootoris viga, siis lamp põleb. Nende pistikutega sai kuidagi aju resettida ka, äkki ühendasid ta pidevasse reset-olekusse ja sellepärast tuli vilgubki ja muud jamad sinna juurde. Otsi googlest, kõik pre-2000 (obd-I) mudelid käivad enam-vähem ühtemoodi, 89-94 legacy kohta on neid õpetusi kõige rohkem liikvel nii piltidega kui ilma. Siin foorumiski viiteid olnud mitmeid kordi.


Ok tänud. siis tean ikka et neid pistikuid pean otsima hakkama. Et seega tuleb natsa jälle armatuuri katkuma hakata. Aga tänud ja nüüd see nädalavahetus üritan asja korda teha ja näeb mis saab. Eks annan siis teada kuidas läks. Tänud veelkord.

Kasutaja avatar
FFBI
Postitusi: 24
Liitunud: E, 16 Veebr 2009 23:31:53 +0300

Re: K: Kuidas saaks lugeda 1997 aasta imbreza veakoodi

#10 Postitus Postitas FFBI » E, 01 Mär 2010 20:13:14 +0300

No nii...... asi nüüd korras. Diagnostika pistikud olid lihtsalt kokku ühendatud selleks ka selline kamm. Nüüd asi korras ja liigub vurinal ringi.

Vasta