Probleem selline, et väljas on -28 ja mul on plokisoojendus, aga see neetud tehase immo arvab et ma olen varas ja ei tunne võtit ära. See needus vilgub seal armatuuris. Kas ma pean mingisugust immo karpi ka hakkama eraldi soojendama????
Krt võtaks mootor tahaks nagu käima minna aga mingi jura nullib kõik ära.
Viskaks selle jura üldse vahelt ära, mulle seda vaja pole.
2000 a legacy tehase immo eemaldamine
2000 a legacy tehase immo eemaldamine
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: 2000 a legacy tehase immo eemaldamine
2008 Imprezal samasugune probleem. Suvel kui garantii oli tekkis kord kuu jooksul probleem et auto jube pikalt käivitus või esimese korraga ei läinudki käima. Ei pööranud väga tähele tol ajal.
Nüüd külmade ilmadega ülepäeviti jube pikk käivitus ja käiamine, kuigi aku uus, jaksab genekat tõmmata 4-5 korda aga auto isegi ei luba. Kui nüüd natuke soojemaks läks siis tahab ikka jube kaua käima minna. Alles 2-3 korraga õnnestub.
Tegemist veel Start nupu käivitusega, mis tahab ju pika tsükli ära teha ennem kui alla annab.
Üks öö läks ka signalasitsioon ka lolliks, seepärast kahtlustan ka immo süsteemi.
Nüüd külmade ilmadega ülepäeviti jube pikk käivitus ja käiamine, kuigi aku uus, jaksab genekat tõmmata 4-5 korda aga auto isegi ei luba. Kui nüüd natuke soojemaks läks siis tahab ikka jube kaua käima minna. Alles 2-3 korraga õnnestub.
Tegemist veel Start nupu käivitusega, mis tahab ju pika tsükli ära teha ennem kui alla annab.
Üks öö läks ka signalasitsioon ka lolliks, seepärast kahtlustan ka immo süsteemi.