2000 a legacy tehase immo eemaldamine

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

2000 a legacy tehase immo eemaldamine

#1 Postitus Postitas raig0 » R, 03 Veebr 2012 12:06:30 +0300

Probleem selline, et väljas on -28 ja mul on plokisoojendus, aga see neetud tehase immo arvab et ma olen varas ja ei tunne võtit ära. See needus vilgub seal armatuuris. Kas ma pean mingisugust immo karpi ka hakkama eraldi soojendama????
Krt võtaks mootor tahaks nagu käima minna aga mingi jura nullib kõik ära.
Viskaks selle jura üldse vahelt ära, mulle seda vaja pole.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

stvn555
Postitusi: 1
Liitunud: K, 09 Dets 2009 22:46:11 +0300

Re: 2000 a legacy tehase immo eemaldamine

#2 Postitus Postitas stvn555 » N, 09 Veebr 2012 23:37:37 +0300

2008 Imprezal samasugune probleem. Suvel kui garantii oli tekkis kord kuu jooksul probleem et auto jube pikalt käivitus või esimese korraga ei läinudki käima. Ei pööranud väga tähele tol ajal.
Nüüd külmade ilmadega ülepäeviti jube pikk käivitus ja käiamine, kuigi aku uus, jaksab genekat tõmmata 4-5 korda aga auto isegi ei luba. Kui nüüd natuke soojemaks läks siis tahab ikka jube kaua käima minna. Alles 2-3 korraga õnnestub.
Tegemist veel Start nupu käivitusega, mis tahab ju pika tsükli ära teha ennem kui alla annab.

Üks öö läks ka signalasitsioon ka lolliks, seepärast kahtlustan ka immo süsteemi.

Vasta