kile plärisema ei hakanud? parima efekti annaks kui aukude peale veel iseliimuvad alumiinium lehed panna. Sellele omakorda pigimatt. Ma panin muidugi välimisele plekile ka matti. Mõtlen ka veel mingit pehmet kraami veel sinna toppida, plastik väriseb normaalselt vastu ust. Panin omale võimendiga hertzid. ette 70 rms taga 80 rms. Igati hea, kuid nendest ustest ei tule bass korralikult välja.
2009 aasta G3 imprezaga tegu.
Subaru Impreza WRX esikõlarite ja maki paigaldus.
- charger226
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: E, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0300
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Subaru Impreza WRX esikõlarite ja maki paigaldus.
Kui juba teed, siis sabloonidest võiks mingi välja prinditava versiooni samuti teha.Tubaru kirjutas:Sablooni teen ma ise mingi hetk. Aga uste lahti tegemine on eriti lihtne, üks kruvi tuleb käetoe seest lahti keerata, ukselingi ümbert plastik ära võtta, el.akna nuppude paneel eemaldada ja siis on ainult uksepolstri tüüblid jäänud.
Re: Subaru Impreza WRX esikõlarite ja maki paigaldus.
Äkki homme leian aega tegeleda asjaga (oleneb, kui pikale täna saun venib:)
Üritan siis prinditava versiooni ka kuidagimoodi leiutada. Kahjuks endal scanner puudub, aga võin jutid paberile tõmmata ja ehk kusagilt leian selle ka. (Võib ka keegi siit pakkuda scannimise võimalust.)
E: Scanner leitud.
Üritan siis prinditava versiooni ka kuidagimoodi leiutada. Kahjuks endal scanner puudub, aga võin jutid paberile tõmmata ja ehk kusagilt leian selle ka. (Võib ka keegi siit pakkuda scannimise võimalust.)
E: Scanner leitud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX esikõlarite ja maki paigaldus.
charger226 kirjutas:kile plärisema ei hakanud? parima efekti annaks kui aukude peale veel iseliimuvad alumiinium lehed panna. Sellele omakorda pigimatt. Ma panin muidugi välimisele plekile ka matti. Mõtlen ka veel mingit pehmet kraami veel sinna toppida, plastik väriseb normaalselt vastu ust. Panin omale võimendiga hertzid. ette 70 rms taga 80 rms. Igati hea, kuid nendest ustest ei tule bass korralikult välja.
2009 aasta G3 imprezaga tegu.
Ei ole veel plärisema hakanud ! Õnneks ! Eks võiks natuke matitada küll, aga praegu mingiks ajaks võtan heli tegemisele pausi. Kõik mis ma tegin oli, vineerist kõrgendus ja Soundstream RBC-6 150w kõlarid. Teravad jäid praegu originaaliks ja tagu ukse kõlarid ka. Taha läks 800 -ne MAC audio tavakasutaja subbar ning sisse Alpine iXA-W404R makk, kust saab natuke heli seadistada. Ütleme nii, et kõik, kes autos istunud on nagu heliga väga rahul olnud. Eriti kui arvestada, et taga ustes on originaalid ja teravaid pole vahetatud ning esikõlareid pole võimendatud. Mängib väga puhtalt, eks kui teravad paremaks saab, saab heli puhtuse veel rohkem esile. Eks jah kuig mingi aeg jälle tuhin peale tuleb annan teada ning räägin kuidas paremaks läheb. Heli osas on järgmine samm on tagaustest originaalid välja vahetada, esiustest teravad uued + natuke matti ja esimesi kõlareid võimendada. Originaal aku on ka peal, ega see ka kaua ei pea - peab ka selle välja vahetama. Ja veel keda huvitab kust subbari massi saada, siis parema poolse külje tagaistme alt sai selle ideaalselt kätte. Subbari kaabli vedamiseks nagunii mõtekas tagaise lahti võtta, mis on mõne minuti töö.
Tava kasutaja jaoks tegelikult juba praegu piisaks vägagi ja oleks ülegi veel. Aga ikka ja alati tahaks paremaks ja eks see hobi korras nikerdamine juba ole !
Lisan ka pildi kõlaritest ja bassikõlarist ja makist.
Sablooni kahjuks ei teinud ja, aga see on ikka väga lihtne. Võtad korra ukse lahti ja möödad ja paar diameetrit mõõtmist sirklit ja ongi olemas !
Meelis
- Manused
-
- kõllidülesse.jpg (144.79 KiB) Vaadatud 3125 korda
Nelikvedu - kindel edu.