DCCD Error
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
DCCD Error
Sai ühel STI-l (2006) rool maha võetud ja uus pandud. Rooli maha võttes lendas lahti rooli tagune lintkaabli korpus. Peale seda aga jäi DCCD tuli kõige alumisse asendisse roheliselt vilkuma.
Nüüd on kõik küll tagasi paika aetud ja erinevates kohtades proovitud asja vaadata, aga viga ära ei kao ning näitab Steering Angle sensori viga.
Oskab keegi nõu/abi pakkuda?
Nüüd on kõik küll tagasi paika aetud ja erinevates kohtades proovitud asja vaadata, aga viga ära ei kao ning näitab Steering Angle sensori viga.
Oskab keegi nõu/abi pakkuda?
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: DCCD Error
Võibolla lint sai viga või pole õiges positsioonis, kas manuaal ei õpeta kuidagi kalibreerimist. Mul kuskilt silma jäänud, et mingi rooli keeramis värk ühele ja teisele poole. Kui rool käis maha siis suht keeruline samasse nuuti saada rool tagasi. Sillapink ei või ära näidata kui lappad rooli ühele ja teisele poole palju pöördeid on ja kus null punkt on?
Re: DCCD Error
Kalibreerimist tuleb teha arvutiga, sa ei saa muidu talle 0 punkti määrata ega ka näha kus see asub.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: DCCD Error
Kuna endal sai ka rool ära vahetatud, siis sellest võib järeldada, et classicul ei ole DCCD aju ja rooli asendi andur omavahel seotud, õnneks.
Edit: Targemad teavad rääkida, et classicul see asendi andur siiski puudub (ju siis oli suunatulede ja muude kangi funktsioonide jaoks see lint seal), mis samuti seletaks, miks mul peale rooli vahetust DCCD endiselt toimis.
Edit: Targemad teavad rääkida, et classicul see asendi andur siiski puudub (ju siis oli suunatulede ja muude kangi funktsioonide jaoks see lint seal), mis samuti seletaks, miks mul peale rooli vahetust DCCD endiselt toimis.
Re: DCCD Error
priidul on kaabel ja soft olemas, et kui vaja peaks minema siis võta ühendust.
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: DCCD Error
Prooviti korda teha Mariines, Marguse juures ja MMM-is. Kalibreerida ei lase.
Kuna teoorias oleks pidanud probleemi lahendatud saama, siis tuleb ilmselt järeldada, et viga on lindis või asendi anduris.
Soovitati need välja vahetada.
DCCD on luku peal ning süüde sees asendis kus režiimi vahetada saaks, ei ole ka võimalik lukku lahjemaks keerata. Seda peaks muidu teha saama.
Kuna teoorias oleks pidanud probleemi lahendatud saama, siis tuleb ilmselt järeldada, et viga on lindis või asendi anduris.
Soovitati need välja vahetada.
DCCD on luku peal ning süüde sees asendis kus režiimi vahetada saaks, ei ole ka võimalik lukku lahjemaks keerata. Seda peaks muidu teha saama.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: DCCD Error
Ilmselt lint valesti kokku- peale pandud. Oleks vaja arvutiga vaadata, kui rattad otse, siis mida näitab arvuti , mis asendis steering angle on.airfrance1 kirjutas: Nüüd on kõik küll tagasi paika aetud ja erinevates kohtades proovitud asja vaadata, aga viga ära ei kao ning näitab Steering Angle sensori viga.
Oskab keegi nõu/abi pakkuda?
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
- kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
Re: DCCD Error
üks variant veel:
1. Auto käima.
2. Keera rattad vasakule lõppu välja (hoia umbes 3 sekundit).
3. Keera rattad paremale lõppu välja (hoia umbes 3 sekundit).
4. Keera rattad otseks ja sõida mõnikümmend meetrit otse vähemalt 30km/h.
Kui see ei aita, siis võid proovida veel enne seda protseduuri aku klemmi 5 minutiks maha võtta..
( peale klemmi pealepanekut pane enne käivitamist süüde sisse, oota mingi 10 sekundit... siis kera süüde välja, oota jälle umbes 10 sekundit ja siis alles käivita ja proovi rooli asendit õpetada)
See sulgudes olev jutt on selleks, et osad autod ei taha peale aku maha võtmist tühikäiku hoida, kui kohe käivitad..
Lisaks veel võib tekkida tühikäigu jama, kui gaasiklapp on tahmane seest ja aku maha võtta...
1. Auto käima.
2. Keera rattad vasakule lõppu välja (hoia umbes 3 sekundit).
3. Keera rattad paremale lõppu välja (hoia umbes 3 sekundit).
4. Keera rattad otseks ja sõida mõnikümmend meetrit otse vähemalt 30km/h.
Kui see ei aita, siis võid proovida veel enne seda protseduuri aku klemmi 5 minutiks maha võtta..
( peale klemmi pealepanekut pane enne käivitamist süüde sisse, oota mingi 10 sekundit... siis kera süüde välja, oota jälle umbes 10 sekundit ja siis alles käivita ja proovi rooli asendit õpetada)
See sulgudes olev jutt on selleks, et osad autod ei taha peale aku maha võtmist tühikäiku hoida, kui kohe käivitad..
Lisaks veel võib tekkida tühikäigu jama, kui gaasiklapp on tahmane seest ja aku maha võtta...
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
Aitan ka rehvivahetusega!!