DCCD Error

Juhtmed, traadid, transistorid ja muu peenmehhaanika.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

DCCD Error

#1 Postitus Postitas airfrance1 » N, 21 Nov 2013 18:32:39 +0300

Sai ühel STI-l (2006) rool maha võetud ja uus pandud. Rooli maha võttes lendas lahti rooli tagune lintkaabli korpus. Peale seda aga jäi DCCD tuli kõige alumisse asendisse roheliselt vilkuma.
Nüüd on kõik küll tagasi paika aetud ja erinevates kohtades proovitud asja vaadata, aga viga ära ei kao ning näitab Steering Angle sensori viga.

Oskab keegi nõu/abi pakkuda?
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

Re: DCCD Error

#2 Postitus Postitas swrt » N, 21 Nov 2013 23:29:51 +0300

Võibolla lint sai viga või pole õiges positsioonis, kas manuaal ei õpeta kuidagi kalibreerimist. Mul kuskilt silma jäänud, et mingi rooli keeramis värk ühele ja teisele poole. Kui rool käis maha siis suht keeruline samasse nuuti saada rool tagasi. Sillapink ei või ära näidata kui lappad rooli ühele ja teisele poole palju pöördeid on ja kus null punkt on?

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: DCCD Error

#3 Postitus Postitas aaro » R, 22 Nov 2013 09:36:14 +0300

Kalibreerimist tuleb teha arvutiga, sa ei saa muidu talle 0 punkti määrata ega ka näha kus see asub.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: DCCD Error

#4 Postitus Postitas K24 » R, 22 Nov 2013 10:17:46 +0300

Kuna endal sai ka rool ära vahetatud, siis sellest võib järeldada, et classicul ei ole DCCD aju ja rooli asendi andur omavahel seotud, õnneks. :)
Edit: Targemad teavad rääkida, et classicul see asendi andur siiski puudub (ju siis oli suunatulede ja muude kangi funktsioonide jaoks see lint seal), mis samuti seletaks, miks mul peale rooli vahetust DCCD endiselt toimis. :)

Kasutaja avatar
000000
Guru
Postitusi: 606
Liitunud: L, 30 Juun 2012 01:12:50 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: DCCD Error

#5 Postitus Postitas 000000 » L, 23 Nov 2013 14:24:54 +0300

priidul on kaabel ja soft olemas, et kui vaja peaks minema siis võta ühendust. ;)
'95 Impreza winterbeater
'15 Toyobaru
ex 96'GT
ex '08 STi prodrive

Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

Re: DCCD Error

#6 Postitus Postitas airfrance1 » P, 24 Nov 2013 19:03:51 +0300

Prooviti korda teha Mariines, Marguse juures ja MMM-is. Kalibreerida ei lase.
Kuna teoorias oleks pidanud probleemi lahendatud saama, siis tuleb ilmselt järeldada, et viga on lindis või asendi anduris.
Soovitati need välja vahetada.
DCCD on luku peal ning süüde sees asendis kus režiimi vahetada saaks, ei ole ka võimalik lukku lahjemaks keerata. Seda peaks muidu teha saama.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: DCCD Error

#7 Postitus Postitas Junga » P, 24 Nov 2013 21:38:27 +0300

airfrance1 kirjutas: Nüüd on kõik küll tagasi paika aetud ja erinevates kohtades proovitud asja vaadata, aga viga ära ei kao ning näitab Steering Angle sensori viga.

Oskab keegi nõu/abi pakkuda?
Ilmselt lint valesti kokku- peale pandud. Oleks vaja arvutiga vaadata, kui rattad otse, siis mida näitab arvuti , mis asendis steering angle on.

Kasutaja avatar
kristoluik90
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 229
Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: DCCD Error

#8 Postitus Postitas kristoluik90 » T, 14 Jaan 2014 22:49:51 +0300

üks variant veel:
1. Auto käima.
2. Keera rattad vasakule lõppu välja (hoia umbes 3 sekundit).
3. Keera rattad paremale lõppu välja (hoia umbes 3 sekundit).
4. Keera rattad otseks ja sõida mõnikümmend meetrit otse vähemalt 30km/h.

Kui see ei aita, siis võid proovida veel enne seda protseduuri aku klemmi 5 minutiks maha võtta..
( peale klemmi pealepanekut pane enne käivitamist süüde sisse, oota mingi 10 sekundit... siis kera süüde välja, oota jälle umbes 10 sekundit ja siis alles käivita ja proovi rooli asendit õpetada)
See sulgudes olev jutt on selleks, et osad autod ei taha peale aku maha võtmist tühikäiku hoida, kui kohe käivitad..
Lisaks veel võib tekkida tühikäigu jama, kui gaasiklapp on tahmane seest ja aku maha võtta...
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!

Vasta