2,0 85 kw. mootori el. skeem
2,0 85 kw. mootori el. skeem
Tere.
Kuna plaan ühele teisele autole peale panna 85 Kw vabalthingav mootor siis oleks vaja el. skeemi, et mootorijuhtmed ja aju õigesti ühendada. lisaks sooviks näha selle mootori düno graafikut. Äkki keegi saab aidata?
Kuna plaan ühele teisele autole peale panna 85 Kw vabalthingav mootor siis oleks vaja el. skeemi, et mootorijuhtmed ja aju õigesti ühendada. lisaks sooviks näha selle mootori düno graafikut. Äkki keegi saab aidata?
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Räägi aastast? Mootori pealt mingi mudel? Aju pealt mõni number?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Muidugi!! Aastat 1997 ja masina mudel impreza 2.0 GX mootori peal kiri EJ20.
Muidugi ma ei tea kust otsida. ja aju peal sellised numbrid:
9R
226 AD 280
A18-000 D29 7115
Äkki neist aitab esialgu?
Muidugi ma ei tea kust otsida. ja aju peal sellised numbrid:
9R
226 AD 280
A18-000 D29 7115
Äkki neist aitab esialgu?
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
umbes 15 tundi netis surfamist ja ma leidsin!! jube!
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Soovitan natuke uurida, kas skeem ja tegelik asi ikka klapib. Näiteks ma oma 2.0 NA-le ei leidnud mitte kusagilt sobivat elektriskeemi. Muud asjad klappisid enam-vähem, aga aju pistikutes oli paigutus hoopis teistsugune. Mul kulus miski paari nädala jagu õhtuid, kuni lõpuks leidsin kusagilt vene foorumist exceli tabeli, mis tolle ajuga klappis(see oli ka kellegi poolt ise tehtud auto peal juhtmeid mõõtes...)
Minu teada on sarnase aastakäigu ajudel rohkem kui 5 erinevat signaalide paigutust ja erinevad pistikud.
Minu teada on sarnase aastakäigu ajudel rohkem kui 5 erinevat signaalide paigutust ja erinevad pistikud.
Impreza spec B
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
No näed, äkki ongi selles värk, et mul 1. silindri pihustit ei ava??
skeem näitab, et 2, 3,ja 4 silinder on otsad a11....a 13; aga 1. silinder a 26. ja sealt " - " impulssi ei tule!?
muidu nagu töötab, samas päris 100% ei tea kah, kuidas, sest õhuvoolikud ja karterituulutused lahti veel.
skeem näitab, et 2, 3,ja 4 silinder on otsad a11....a 13; aga 1. silinder a 26. ja sealt " - " impulssi ei tule!?
muidu nagu töötab, samas päris 100% ei tea kah, kuidas, sest õhuvoolikud ja karterituulutused lahti veel.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Pihusti otsad olid vist kõigil samas kohas. Pinout erinevused on rohkem selles, et toide/mass on osadel tagurpidi ja andurid teises kohas.
ECU tuleb lahti võtta ja vaadata, ehk on katkine tükk näha. Uue pihusti draiveri peaks mõne teise sarnase "JECS" ECU seest saama.
Kuidas sa kontrollisid, et signaali ei tule? Võibolla on pihusti ise katkestuses või juhtmed katki vms...
ECU tuleb lahti võtta ja vaadata, ehk on katkine tükk näha. Uue pihusti draiveri peaks mõne teise sarnase "JECS" ECU seest saama.
Kuidas sa kontrollisid, et signaali ei tule? Võibolla on pihusti ise katkestuses või juhtmed katki vms...
Impreza spec B
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
vaatasin, et "+" tuleb yhele otsale, teine ots jõudis katkestuseta ilusti 26 klemmini nagu peab. proovisin 5 w pirniga kui ühendada pihusti otsa külge tulevasse pessa.. teiste pihustite juures pirn vilgub, seal mitte.
aga kes võiks seda aju vaadata?
äkki viitsid helistada mulle ja nõu anda? 5131173. mul järgmiseks laupäevaks oleks nagu autot juba vaja.
aga kes võiks seda aju vaadata?
äkki viitsid helistada mulle ja nõu anda? 5131173. mul järgmiseks laupäevaks oleks nagu autot juba vaja.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
http://www.uklegacy.com/forums/index.ph ... ecu/page-2
Seal miski 4...5 postituses on ECU-st pildid.
Draiverid ja pingeregulaatorid jms on seal reas (metallist jahutuspind on ära võetud).
Tollel ECU-l on kõige vasakpoolsem pihustite draiver. Sinu auto ECU-l võib see mujal asuda ka. (vaskradade järgi, mis pistiku pihusti klemmidelt tulevad, leiad õige asja üles)
Kõigepealt tuleks uurida kas kõigi 4-ja pihusti vaskrajad lähevad pistikust sinna kiipi ja pole läbi põlenud kuskilt(siis saad teada ka, kas see 26 viik ikka on õige). Siis tuleks vaadata ega kiibi jalgadel (ja ka pistikul) pole jootekohad lahti tulnud ja ega kiibil endal pole mingeid plahvatuse jälgi(tükid väljas küljepealt ja tahmane vms).
Kui kõik paistab korras, siis tuleks uurida ostsilloskoobiga, mis toimub kiibi sisendites.(tollel ECU-l seal pildil peaksid sisendid olema need, mis kiibist tolle kohal asuvate punaste dioodide külge lähevad (4tk)) Häda pärast kõlbab LED koos 1000 oomise järjestik takistiga kah (ühendatakse sisendi ja massi vahele).
Kahjuks mul ühtegi ECU-t pole, kust uue kiibi saaks.
Seal miski 4...5 postituses on ECU-st pildid.
Draiverid ja pingeregulaatorid jms on seal reas (metallist jahutuspind on ära võetud).
Tollel ECU-l on kõige vasakpoolsem pihustite draiver. Sinu auto ECU-l võib see mujal asuda ka. (vaskradade järgi, mis pistiku pihusti klemmidelt tulevad, leiad õige asja üles)
Kõigepealt tuleks uurida kas kõigi 4-ja pihusti vaskrajad lähevad pistikust sinna kiipi ja pole läbi põlenud kuskilt(siis saad teada ka, kas see 26 viik ikka on õige). Siis tuleks vaadata ega kiibi jalgadel (ja ka pistikul) pole jootekohad lahti tulnud ja ega kiibil endal pole mingeid plahvatuse jälgi(tükid väljas küljepealt ja tahmane vms).
Kui kõik paistab korras, siis tuleks uurida ostsilloskoobiga, mis toimub kiibi sisendites.(tollel ECU-l seal pildil peaksid sisendid olema need, mis kiibist tolle kohal asuvate punaste dioodide külge lähevad (4tk)) Häda pärast kõlbab LED koos 1000 oomise järjestik takistiga kah (ühendatakse sisendi ja massi vahele).
Kahjuks mul ühtegi ECU-t pole, kust uue kiibi saaks.
Impreza spec B
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
võtsin lahti ja niipalju julgesin vaadata /proovida , et külmjooteid ei ole ja ots õige. aga edasi ei julge rohkem näppida. skeem natukene teistmoodi kui seal lingil. plahvatusi kah õhtul lambivalgel ei näinud. Äkiki tead, kes selle üle viitsiks vaadata? ise?
Hommikul uurin Pärnus ühest töökojast, mis arvavad....
Hommikul uurin Pärnus ühest töökojast, mis arvavad....
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Ma ise see nädal ei jõua. Kedagi kahjuks soovitada ei oska.
Impreza spec B
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Ohh ära hakkab tüütama see netis tuhlamine. Kõik asjad hakkavad paika lokusma ja nyyd ei tööta 1. silinder. Sain kohapealt lammutusest sarnase aju, nagu seal lingil, mis mulle saatsid, dioodidega, aga selle mudeli (D15) pinouti ei leia juba viimased paar tundi. võrdleks ja prooviks.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Ehk sellise ECU: 2G 22611 AC540 A18-000 D15 viigud klapivad. Lisasin exceli tabeli sellele postitusele(seal failis on mingid legacy kirjad aga neid võib ignoreerida).
- Manused
-
- ECU_Pinout.zip
- 2G 22611 AC540 A18-000 D15
- (8.26 KiB) Allalaaditud 341 korda
Impreza spec B
Re: 2,0 85 kw. mootori el. skeem
Peale lõputuid otsinguid leidsin, et pistikus oli kehv kontakt, nyyd kõik silindrid töötavad aga selle otsimise käigus sai kannatada pihusti, mis oma pesast kuidagi välja ei tahtnud tulla. nüüd vajan ühte halli peaga pihustit. KOODIGA 5R76, ja tehn. andmed peaks olema 10,8 Ohm ja 280 CC ?