M: Subaru Impreza STI SPEC-C

Strictly business.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Hawkeye
Postitusi: 18
Liitunud: E, 01 Aug 2011 07:10:36 +0300

M: Subaru Impreza STI SPEC-C

#1 Postitus Postitas Hawkeye » T, 04 Okt 2016 12:08:31 +0300

Head klubikaaslased!

Talv on tulemas ja tuleb hakata valmistuma talvisteks aktiviteetideks – jäärajad, lumerajad, jne. Selleks et seda maksimaalselt ära kasutada on sul vaja sobiliku sõidukit (teatavasti peab piikrehvide kasutamiseks olema puur).

Kuna hetkel on plaanid natuke teised, siis panen raske südamega müüki oma kalli auto. Tegemist on Jaapanist toodud 2004a Subaru Impreza Sti SPEC-C mudeliga. See on siis peaaegu kõige kergem seeriatootmisest välja veerenud sarnane mudel. Kaalu on hoitud kokku kõikjalt – nt. aknad liiguvad väntadega, tagaluuki saad avada ainult võtmega, jne. jne.

Kuna soovisin sõita ka jääradasid, siis sai spetsiaalselt sellele autole lastud teha poltpuur – FIA nõuetele vastav puur, mille saad 15-30min täielikult eemaldada. Nii et täna müüngi unikaalset auto ehk 2in1, millega saad tänavaliikluses igapäevaselt sõita, kui ka Eesti meistrivõistlustel või niisama turvaliselt jääradadel sõita piik-klassis.

Auto sai puuritatud 2016a alguses ja jõudsin käia ka 3 korda jääradadel – rohkemaks polnud kahjuks talve. Suvel auto põhimõtteliselt seisis (ehk 200km vast sai sõidetud)
PS! Kuna lapsi pole vaja vedada, siis võtsin auto ARK’s arvele 2 kohalisena, turvakaarega (15min saan autosse ette lisada ka esimese puuri osa ja nii on täispuuriga).

Autoga tulevad kaasa:
1) Tänaval igapäevaselt sõitmiseks – istmed, turvavööd, rool, edevam tagaluuk + WRC spoiler (see raskem), jne, jne.
2) Jääradadele/metsas kiiresti sõitmiseks vajalik – korvistmed (siinidel), traksid, puur, 2 jooksu piike, piigiveljed, plastikust tagaluuk (eriti kerge, plastikust ), jne, jne.

Juttu autost oleks rohkem, kuid ei jaksa kõike sisse toksida. Kui rohkem huvi, helista.

Hind: 20’000€

PS! Täna ei hakka autot veel kuhugi automüügiportaalidesse üles panema ja pakkun seda klubikaaslastele. Juhul kui on tõsine huvi, siis saame ka hinnast natuke rääkida. Pole väga ka pildistanud, kuid teen seda lähiajal.

Parimat,
E.
5286556
Subaru.jpg
Subaru.jpg (111.18 KiB) Vaadatud 4143 korda
Viimati muutis Hawkeye, K, 05 Okt 2016 10:55:59 +0300, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: M: Subaru Impreza STI SPEC-C RA

#2 Postitus Postitas Tubaru » T, 04 Okt 2016 13:44:30 +0300

Kas originaal tagatiib on alles?
Ja eest carbon splitter?
Mis veljed need all on?
Esipamper ei paista ka vist originaal olema?
Taga koobaste laiendid jalutasid ise ära?
Kas poldivalem on 5x100 või 5x114?

Ps! Ma ei ürita soppa loopida otseselt, aga lihtsalt need asjad viitavad faktile, et pole tegu RA'ga, vaid tavaline spec c, või siis spec c motorsport base mudel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Hawkeye
Postitusi: 18
Liitunud: E, 01 Aug 2011 07:10:36 +0300

Re: M: Subaru Impreza STI SPEC-C RA

#3 Postitus Postitas Hawkeye » K, 05 Okt 2016 10:53:24 +0300

Suured tänud Tubarule täpsustuste eest.
Kuna kõiki Jaapanlaste spetsiifikatsioone ei ole endale osanud selgeks teha, vaid varasemalt Type-R Impreza omanikuna olin teadlik, mis tolle põlvkonna Type-R ja Type-RA'de vahe oli, siis arvasin automaatselt, et nii on ka uuematel mudelitel. Tundub, et see nii üks-ühele uuema põlvkonna Imprezadele üle ei tulnud. Seega jah, tegemist pole SPEC-C RA-mudeliga, vaid siiski SPEC-C'ga. Teen muudatused postitusse ja vabandan.

Parimat,
E.

Vasta