M: Subaru Legacy Turbo '92 (broneeritud)
M: Subaru Legacy Turbo '92 (broneeritud)
Müügis endiselt minu hoole ja armastusega ehitatud Legacy.
Lingile klõpsates on näha pikem auto kirjeldus. Lisaks kirjeldatule on autol peal ka VOSchip küpsis, boost hetkel ~14-15 PSI. Ainult tjuuningjuppidesse on läinud viimase 2 aasta jooksul selgelt rohkem, kui auto praegune müügihind.
EDIT: nüüd uued käsipiduriklotsid küljes ja ülevaatus tehtud. Hind 49 tuhat, osta ära ja sõida
Auto on ehitatud eelkõige asfaldil kiiresti kulgemiseks, selle õnnestumist või ebaõnnestumist võib igaüks ise siit hinnata. Minu käes on ta olnud nüüdseks 4,5 aastat, kuni 2004 kevadeni kasutusel ka igapäevaautona. Alates novembrist põhiliselt seisnud.
Müün põhiliselt ajapuuduse, osalt ka raha- ja huvipuuduse tõttu. Kommiraha eest ei lähe, pigem jätan endale. Vahetustest ja järelmaksudest ei ole huvitatud.
Kontakt ollo(at)hot(punkt)ee või 5122917.
EDIT 15.04: auto põhimõtteliselt müüdud.
Lingile klõpsates on näha pikem auto kirjeldus. Lisaks kirjeldatule on autol peal ka VOSchip küpsis, boost hetkel ~14-15 PSI. Ainult tjuuningjuppidesse on läinud viimase 2 aasta jooksul selgelt rohkem, kui auto praegune müügihind.
EDIT: nüüd uued käsipiduriklotsid küljes ja ülevaatus tehtud. Hind 49 tuhat, osta ära ja sõida
Auto on ehitatud eelkõige asfaldil kiiresti kulgemiseks, selle õnnestumist või ebaõnnestumist võib igaüks ise siit hinnata. Minu käes on ta olnud nüüdseks 4,5 aastat, kuni 2004 kevadeni kasutusel ka igapäevaautona. Alates novembrist põhiliselt seisnud.
Müün põhiliselt ajapuuduse, osalt ka raha- ja huvipuuduse tõttu. Kommiraha eest ei lähe, pigem jätan endale. Vahetustest ja järelmaksudest ei ole huvitatud.
Kontakt ollo(at)hot(punkt)ee või 5122917.
EDIT 15.04: auto põhimõtteliselt müüdud.
Viimati muutis ollo, R, 15 Apr 2005 17:28:58 +0300, muudetud 3 korda kokku.
Mootoriga on tehtud ainult niipalju, et süütepoolid on vahetatud Boschi vastu, küünlad on hetkel NGK Iridiumid, sisselaskes on eemaldatud rattakoopas elav kopsik. Ja kergelt chipitud. Sidur on LuK'ilt. Mootorit ei ole ma rohkem lahti võtnud kui klapikambrikaaned maha ja vahetanud nende tihendid.
Vahepeal on juhtunud niipalju, et käsipiduriklotsid on pandud uued (originaalid), ülevaatus endiselt tegemata, kat oleks vaja vist vahetada, ei ole aega olnud ette võtta, pidevalt on midagi huvitavamat ja kiiremat teha
Vahepeal on juhtunud niipalju, et käsipiduriklotsid on pandud uued (originaalid), ülevaatus endiselt tegemata, kat oleks vaja vist vahetada, ei ole aega olnud ette võtta, pidevalt on midagi huvitavamat ja kiiremat teha
Selle mootoriga saab kõike teha, vastavalt huvile ja rahakotile
turboLegacy mootor on vastupidavuselt päris hea toorik, parem kui uuemate Imprezade oma, tänu closed-deck plokile ja kõvematele kepsudele. Impreza pead on jälle paremad...
Legacyst saab lihtsa boosti tõstmise ja sisse/väljalaske vahetusega ~250-260 hp, üle selle on kallis lõbu. Siis lõpeb kütus ja on vaja suuremaid pihusteid või kõrgemat rõhku, ka bensupump läheb vahetusse, samuti oleks hea fuel railid vahetada/modida, et nr. 3 silindri segu lahjaks ei jääks. Samuti hakkab stock turbo ahistama, IC torud on abiks vahetada silikooni vastu, IC veepump vahetada suurema vastu või paigaldada õhk-õhk vahejahuti... ja nii edasi. Kolvid/kepsud/vänt kestavad mootorit avamata 350+ hp rahulikult, kui detonatsioon õnnestub kontrolli all hoida.
Suurema võimsusega peab muidugi kaasas käima ka siduri upgrade. Käigukast hakkab paukuma siis, kui ligi 400 hp kapoti all (hooletu juhi käes lendavad kastid muidugi ka 115 hp NA mootoriga ).
Kui väga igav on ja rahaga mitte midagi teha pole, võib muidugi strokeri installida või Impreza pead/kolvid paigaldada... võimalusi on. Tavaliselt saab raha ja huvi enne otsa, kui ideed.
Näiteks Scoobynet'i võib lugeda, kui tahad teada, mis Subarutest teha saab. Aga driftiks nüüd kindlasti pole mõtet 4wd arbuusi ehitada Selle jaoks ikka mingi kerge AE86 Corolla...
turboLegacy mootor on vastupidavuselt päris hea toorik, parem kui uuemate Imprezade oma, tänu closed-deck plokile ja kõvematele kepsudele. Impreza pead on jälle paremad...
Legacyst saab lihtsa boosti tõstmise ja sisse/väljalaske vahetusega ~250-260 hp, üle selle on kallis lõbu. Siis lõpeb kütus ja on vaja suuremaid pihusteid või kõrgemat rõhku, ka bensupump läheb vahetusse, samuti oleks hea fuel railid vahetada/modida, et nr. 3 silindri segu lahjaks ei jääks. Samuti hakkab stock turbo ahistama, IC torud on abiks vahetada silikooni vastu, IC veepump vahetada suurema vastu või paigaldada õhk-õhk vahejahuti... ja nii edasi. Kolvid/kepsud/vänt kestavad mootorit avamata 350+ hp rahulikult, kui detonatsioon õnnestub kontrolli all hoida.
Suurema võimsusega peab muidugi kaasas käima ka siduri upgrade. Käigukast hakkab paukuma siis, kui ligi 400 hp kapoti all (hooletu juhi käes lendavad kastid muidugi ka 115 hp NA mootoriga ).
Kui väga igav on ja rahaga mitte midagi teha pole, võib muidugi strokeri installida või Impreza pead/kolvid paigaldada... võimalusi on. Tavaliselt saab raha ja huvi enne otsa, kui ideed.
Näiteks Scoobynet'i võib lugeda, kui tahad teada, mis Subarutest teha saab. Aga driftiks nüüd kindlasti pole mõtet 4wd arbuusi ehitada Selle jaoks ikka mingi kerge AE86 Corolla...