M: Subaru Legacy Turbo '92 (broneeritud)

Strictly business.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Suletud
Sõnum
Autor
ollo
Postitusi: 21
Liitunud: R, 25 Veebr 2005 16:56:07 +0300
Asukoht: Tallinn

M: Subaru Legacy Turbo '92 (broneeritud)

#1 Postitus Postitas ollo » E, 14 Mär 2005 00:53:44 +0300

Müügis endiselt minu hoole ja armastusega ehitatud Legacy.
Lingile klõpsates on näha pikem auto kirjeldus. Lisaks kirjeldatule on autol peal ka VOSchip küpsis, boost hetkel ~14-15 PSI. Ainult tjuuningjuppidesse on läinud viimase 2 aasta jooksul selgelt rohkem, kui auto praegune müügihind.

EDIT: nüüd uued käsipiduriklotsid küljes ja ülevaatus tehtud. Hind 49 tuhat, osta ära ja sõida 8)

Auto on ehitatud eelkõige asfaldil kiiresti kulgemiseks, selle õnnestumist või ebaõnnestumist võib igaüks ise siit hinnata. Minu käes on ta olnud nüüdseks 4,5 aastat, kuni 2004 kevadeni kasutusel ka igapäevaautona. Alates novembrist põhiliselt seisnud.

Müün põhiliselt ajapuuduse, osalt ka raha- ja huvipuuduse tõttu. Kommiraha eest ei lähe, pigem jätan endale. Vahetustest ja järelmaksudest ei ole huvitatud.

Kontakt ollo(at)hot(punkt)ee või 5122917.

EDIT 15.04: auto põhimõtteliselt müüdud.
Viimati muutis ollo, R, 15 Apr 2005 17:28:58 +0300, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Red
Postitusi: 42
Liitunud: E, 04 Apr 2005 12:57:17 +0300

#2 Postitus Postitas Red » E, 04 Apr 2005 13:20:42 +0300

Väga ilus ja asjalik auto, kas mootoriga oled sa midagi teinud ka?

ollo
Postitusi: 21
Liitunud: R, 25 Veebr 2005 16:56:07 +0300
Asukoht: Tallinn

#3 Postitus Postitas ollo » E, 04 Apr 2005 13:41:15 +0300

Mootoriga on tehtud ainult niipalju, et süütepoolid on vahetatud Boschi vastu, küünlad on hetkel NGK Iridiumid, sisselaskes on eemaldatud rattakoopas elav kopsik. Ja kergelt chipitud. Sidur on LuK'ilt. Mootorit ei ole ma rohkem lahti võtnud kui klapikambrikaaned maha ja vahetanud nende tihendid.

Vahepeal on juhtunud niipalju, et käsipiduriklotsid on pandud uued (originaalid), ülevaatus endiselt tegemata, kat oleks vaja vist vahetada, ei ole aega olnud ette võtta, pidevalt on midagi huvitavamat ja kiiremat teha :oops:

Kasutaja avatar
Red
Postitusi: 42
Liitunud: E, 04 Apr 2005 12:57:17 +0300

#4 Postitus Postitas Red » T, 05 Apr 2005 16:49:51 +0300

Sry, et siia kirjutan..põhimõtteliselt see on puhas OT :roll: , aga tahaks teada - mis saab sellise mootoriga teha?

Me lihtsalt otsime head 200SX S13, et ehitada suvex kena tagavedu liikur, tahax Drift`i proovida..mis asi see on :oops:
Teie auto ikkagi liiga hea selle jaoks...aga muidu ostaks ära :cry:

ollo
Postitusi: 21
Liitunud: R, 25 Veebr 2005 16:56:07 +0300
Asukoht: Tallinn

#5 Postitus Postitas ollo » T, 05 Apr 2005 17:23:30 +0300

Selle mootoriga saab kõike teha, vastavalt huvile ja rahakotile :P
turboLegacy mootor on vastupidavuselt päris hea toorik, parem kui uuemate Imprezade oma, tänu closed-deck plokile ja kõvematele kepsudele. Impreza pead on jälle paremad...
Legacyst saab lihtsa boosti tõstmise ja sisse/väljalaske vahetusega ~250-260 hp, üle selle on kallis lõbu. Siis lõpeb kütus ja on vaja suuremaid pihusteid või kõrgemat rõhku, ka bensupump läheb vahetusse, samuti oleks hea fuel railid vahetada/modida, et nr. 3 silindri segu lahjaks ei jääks. Samuti hakkab stock turbo ahistama, IC torud on abiks vahetada silikooni vastu, IC veepump vahetada suurema vastu või paigaldada õhk-õhk vahejahuti... ja nii edasi. Kolvid/kepsud/vänt kestavad mootorit avamata 350+ hp rahulikult, kui detonatsioon õnnestub kontrolli all hoida.
Suurema võimsusega peab muidugi kaasas käima ka siduri upgrade. Käigukast hakkab paukuma siis, kui ligi 400 hp kapoti all (hooletu juhi käes lendavad kastid muidugi ka 115 hp NA mootoriga :P).
Kui väga igav on ja rahaga mitte midagi teha pole, võib muidugi strokeri installida või Impreza pead/kolvid paigaldada... võimalusi on. Tavaliselt saab raha ja huvi enne otsa, kui ideed.

Näiteks Scoobynet'i võib lugeda, kui tahad teada, mis Subarutest teha saab. Aga driftiks nüüd kindlasti pole mõtet 4wd arbuusi ehitada :) Selle jaoks ikka mingi kerge AE86 Corolla...

ollo
Postitusi: 21
Liitunud: R, 25 Veebr 2005 16:56:07 +0300
Asukoht: Tallinn

#6 Postitus Postitas ollo » P, 10 Apr 2005 19:19:28 +0300

Auto nüüd legaalses sõidukorras, ülevaatuse ja käsipiduriga. Esimene post muudetud vastavalt.
Olen avatud headele pakkumistele, millest on raske keelduda. Järelmaks ja vahetused endiselt nende hulka ei kuulu.

Suletud