Paluks ostuabi Outback'i teemadel.
Paluks ostuabi Outback'i teemadel.
Tervist,
Jäi silma selline isend, mis oma varustuse ja läbisõidu kohta imelikult sootsa hinnaga.
Olen Subaru teemas kahjuks suhteliselt võhik, seega paluks teadjamate abi:
*mis võib põhjustada nii sootsat hinda?
*mis oleks asjad ja küsimused, millele peaks proovisõittu tehes tähelepanu pöörama?
*kas Subarutel tuleb toonklaas tehase tellimusena või pannakse siin kohapeal esinduses peale? Uurin sellepärast, et tahaks sellest pornost sealt akende küljest lahti saada- kas toonklaasi eemaldamine üldse reaalne projekt?
*antud autol all vist orig veljed ja naastrehvid. Kuid need kuidagi koledalt liiga koopa sees- olen kuulnud midagi offset'i muutmise võimalusest- lisatakse midagi juurde, kas see antud aparaadil ja velgedega võimalik?
*kui suur on kasko ja liikluskindlustuse kvartali maksumus?
Tänan tähelepanu eest.
UHO
PS! kui kellegil pakkuda suverehve siis pakkumised oodatud.
.:edit:.
Sai proovisõit tehtud ja aru saadud, miks selline hind- asi täiesti ront.
Jäi silma selline isend, mis oma varustuse ja läbisõidu kohta imelikult sootsa hinnaga.
Olen Subaru teemas kahjuks suhteliselt võhik, seega paluks teadjamate abi:
*mis võib põhjustada nii sootsat hinda?
*mis oleks asjad ja küsimused, millele peaks proovisõittu tehes tähelepanu pöörama?
*kas Subarutel tuleb toonklaas tehase tellimusena või pannakse siin kohapeal esinduses peale? Uurin sellepärast, et tahaks sellest pornost sealt akende küljest lahti saada- kas toonklaasi eemaldamine üldse reaalne projekt?
*antud autol all vist orig veljed ja naastrehvid. Kuid need kuidagi koledalt liiga koopa sees- olen kuulnud midagi offset'i muutmise võimalusest- lisatakse midagi juurde, kas see antud aparaadil ja velgedega võimalik?
*kui suur on kasko ja liikluskindlustuse kvartali maksumus?
Tänan tähelepanu eest.
UHO
PS! kui kellegil pakkuda suverehve siis pakkumised oodatud.
.:edit:.
Sai proovisõit tehtud ja aru saadud, miks selline hind- asi täiesti ront.
tervitused, ostsin aasta alguses ka ise sealt endale outback i, soodsa hinna põhjustab asjaolu, et autost vaja lahti saada tavaliselt. tegemist on arvatavasti hansaliisingu masinaga mis kliendi käest ära võetud ja siis saksa auto müüb seda. Toonklaas on hiljem kiledega pandud ja selle saab maha küll. autol on hooldus 105 000 pealt mitte 100K nagu kuulutuses kirjas, kui see juba tehtud siis on kokkuhoid missugune. see hooldus maksab suurusjärk 10-13 000 eeku. Sõites pole eriti midagi tähele panna, kui mootorituli ei põle ja sillad ei kolise siis muud pole seal küll midagi vaadata, ülimalt vastupidav auto ja oma suuruse ja võimsuse kohta üllatavalt ökonoomne. kummide kohalt võid alla panna 225/55/r16 rehvid, on natuke laiemad. ise panin suveks alla ettenähtud mõõdu 215/60/r16 ja rahul. samas ei ole auto väline ilu minu jaoks väga tähtis, peaasi et sõidab ja on mugav.
oma valikuga väga rahul!
oma valikuga väga rahul!
Re: Paluks ostuabi Outback'i teemadel.
Tegemist endise rendiautoga, hooldused tehtud peale garantiiaega mujal kui esinduses, seega võib läbisõidu õigsus olla küsitav.UHO kirjutas:
Jäi silma selline isend, mis oma varustuse ja läbisõidu kohta imelikult sootsa hinnaga.
Arvan, et mis tahes autost teeb rondi selle eest mitte hoolitsemine...Tiit kirjutas:UHO, äkki kirjeldad, mis sellest autost rondi teeb? Oleks vägagi huvitav ja hariv teada, mis on võimalik Subarul logisema ajada
Antud isendil logises/nagises vasak tagumine uks, ilmselt selle polster siis.
Katuseluugi konstruksioon, ei oskagi seda kirjeldada aga piisavalt häiriv, et seda kuuleks.
Pidur oli väga imelik, hakkas hästi kaugelt võtma ja sinna kaugusesse vajus väga kergelt, selline tunne, et nagu ei võtagi, kuid kuskil lõpus ikka reageeris.
Tagumise pamperiga oli kuhugi otsa tagurdatud või keegi sellele sisse sõitnud- neljast kohast oli värv maas ja tugevad kriimud ning pamper oli ka veidi külgedelt paigast ära.
Outback'i tähis oli ära varastatud ja selle all ka kole laik (see küll pisiviga, saaks uue kirja panna aga ikkagi).
Salong oli hooldamata- ei olnud küll sellele keemilist pesu enne müüki tehtud, kuid mul pole ükski auto selliseks seest läinud. Kord või paar korda ikka kuus teed ju sisepesu ka- tundus selline omanik eelmine, kes saadaks koera vihma ja poriga süümekateta välja ...
Kuulasin oma plaati, et testida, kuidas kõlarid säilinud on- uste sees tolmukiled igatahes juba plärisesid ja kui tahtsin plaati välja võtta siis see jäi sinna kinni.
Vbo ma olen pedant aga seal oli veel mitmeid pisidetaile, mis tegid antud aparaadi kahjuks vastuvõetamatuks.
Sest uut ei jõua osta!Ar21 kirjutas:Miks sa vaatad kasutataud autosid, kui sa tegelikult tahad saada kasutamata auto ???
Mingid jäljed kasutamisest on alati olemas iga auto puhul ega ta sellepärast veel ront ole.
Ostsin 2004 Mazda, läbisõit oli 60000 ja masin idaalses korras, seest nahk ja ainult juhi toolil oli veidi nahal kasutamis jälgi. Mingid jäljed muidugi- näiteks värvil kividest täkke kohad, keskkonsoolil mõningad kriimud. Oleneb ikka väga palju, kuidas autot hoitakse, hästi hoitud 20a vanune auto ei ole ka ront.
Aga see Sub oli täielik ront. Kasutatud autodel on VÄGA suur vahe!
UHO, kas sa tõesti oled nii sinisilmne, et ükski müüdav auto ei ole ühtegi kõksu saanud? Eks selle pärast olegi sellel hind nii soodne, kuna ei ole üles vuntsitud. Tehakse keemiline (3000.-) poleeritakse (5000.-), parandatakse naginad ära, vb venitatakse pamper visuaalselt sirgeks ning ongi hind sujuvalt 40 000 ... 50 000.- kasvanud. Tasuta lõunaid ei ole ju olemas.
Tean, et ei ole tasuta lõunaid.Tiit kirjutas:UHO, kas sa tõesti oled nii sinisilmne, et ükski müüdav auto ei ole ühtegi kõksu saanud? Eks selle pärast olegi sellel hind nii soodne, kuna ei ole üles vuntsitud. Tehakse keemiline (3000.-) poleeritakse (5000.-), parandatakse naginad ära, vb venitatakse pamper visuaalselt sirgeks ning ongi hind sujuvalt 40 000 ... 50 000.- kasvanud. Tasuta lõunaid ei ole ju olemas.
Aga ei ole ka nii sinisilmne , mis me siin ikka vaidleme- ma ei pea ennast siis kellegile tõestama, minge ja proovige seda autot ise siis mõistate mu juttu.
Edu,
UHO
Subaru pisik on mind piinanud juba umbes aasta või nii. Peale seda eriti kui elukaaslane sai oma 3.0L Outback'i kätte, mis on ikka kuradima mõnus aparaat. Aga lihtsalt mingit sellist ei jõua osta nagu tahaks- pigem siis ootan ja kosun.epoiz kirjutas:Lihtsalt Subaru pisik pole Sind veel nakatanud:) ei need väikesed kivitäkked ja kriimud tee Subarule midagi, kruusal ikka juhtub et kive lendab.