M: Subaru Legacy Turbo -93
Tänan toetuse eest ja huvi puuduse üle ka kurta ei saa. Omades kogemusi ka teiste autdega, võin kinnitada, et 2.0 turbsi näol on tegemist täiesti omanäolise autoga. Iga fanaatik teab, et Subaru tehnoloogilised lahendused väga kõrgel tasemel ja suht unikaalsed (madal raskuskese, 50/50 pidev, sidur, suht raske kere tagamaks juhitavust, pikk mootori eluiga arvestades forsseerituse astet etc.) Konkreetse auto endine omanik on öelnud, et temal kulus 1000000 eesti krooni (teiste autode peale), et veenduda selles, et see on kõige parem auto. Seega arvan, et 41 T. on igati adekvaatne hind ja et auto on reaalselt isegi rohkem väärt.
Viimati muutis placebo, E, 19 Dets 2005 15:53:29 +0300, muudetud 2 korda kokku.
Do not resucicate