O:WRX/GT
O:WRX/GT
Soov osta Impreza WRX, aastast alates 2001 või siis äärmisel juhul väga heas korras GT(Kokkukeevitatud GT-si ei taha).
Max hind oleks nii 220 000-240 000, olenevalt auto seisukorrast.
Ootaks pakkumisi ainult telefonile:
53411017
Priit
Asun tallinnas, weekendidel tavaliselt tartus.
------------------------------------------------
Samas paluksin ka teie arvamust nende masinate kohta:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Läbisõit on 190 000-> kas palju pole? Või on see siiski reaalne läbisõit kõigil imprezadel sellise aastakäigu puhul?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See kallim ning läbisõitu pole märgitud.
Ehk oskab keegi midagi tarka öelda. 200k läbisõidu juures hirmutab mind difrite, käiguosa ning mootori olukord. Kas Subarul on üldse resurssi nii palju kesta?
Max hind oleks nii 220 000-240 000, olenevalt auto seisukorrast.
Ootaks pakkumisi ainult telefonile:
53411017
Priit
Asun tallinnas, weekendidel tavaliselt tartus.
------------------------------------------------
Samas paluksin ka teie arvamust nende masinate kohta:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Läbisõit on 190 000-> kas palju pole? Või on see siiski reaalne läbisõit kõigil imprezadel sellise aastakäigu puhul?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See kallim ning läbisõitu pole märgitud.
Ehk oskab keegi midagi tarka öelda. 200k läbisõidu juures hirmutab mind difrite, käiguosa ning mootori olukord. Kas Subarul on üldse resurssi nii palju kesta?
Olen käinud kahte GT-d vaatamas ning WRX-i vaatan weekendil.
Tulems:
GT-d on kõik roostes. Kõige parema minekuga ning kerega oli Mariine oma, kuid seal oli kerge pindmine rooste kõikides koobastes lisaks katuse lõpus kus taga klaas pihta hakkab. Ootan ära nende testi tulemused auto kohta ja vaatan ka Tartu WRX-i üle.
Kuidas selle pindmise roostega üldiselt on. Kas saab kergelt need kohad ära teha või siiski tuleb hakata keevitama?
Tulems:
GT-d on kõik roostes. Kõige parema minekuga ning kerega oli Mariine oma, kuid seal oli kerge pindmine rooste kõikides koobastes lisaks katuse lõpus kus taga klaas pihta hakkab. Ootan ära nende testi tulemused auto kohta ja vaatan ka Tartu WRX-i üle.
Kuidas selle pindmise roostega üldiselt on. Kas saab kergelt need kohad ära teha või siiski tuleb hakata keevitama?
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 458
- Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
......kõik kobedad ja head GT-d on omanikud leidnud ja nendest nii kergelt ei loobuta.....
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ma ei oska muud öelda kui püha müristus.
Kõva esiosa paugu saanud. Stange uus, värvivahe meeletu, koobas roostes, sild kõver, 160kw polnud haisugi.
Lisaks käiguga pidurdades oli mingi ulgumine, ei saanudki aru kas kastist või diffrist.
Üks veel jäänud ja see klubilise oma, loodan, et seal sellist jama pole
Ma ei oska muud öelda kui püha müristus.
Kõva esiosa paugu saanud. Stange uus, värvivahe meeletu, koobas roostes, sild kõver, 160kw polnud haisugi.
Lisaks käiguga pidurdades oli mingi ulgumine, ei saanudki aru kas kastist või diffrist.
Üks veel jäänud ja see klubilise oma, loodan, et seal sellist jama pole
Ei uurinud nii põhjalikult. Aga selge see, juppe seal kindlasti vahetatud, kuna see koopa rooste proble ja silla kõverus on pauguga seotud.
Kes tahab see uurib ise. Samas midagi on seal veel, sest proovisin täna klubilise WRX-i ning mineku vahe oli suur.
Aga kuulutus on aktuaalne!
pole leidnud seda õiget.
Kes tahab see uurib ise. Samas midagi on seal veel, sest proovisin täna klubilise WRX-i ning mineku vahe oli suur.
Aga kuulutus on aktuaalne!
pole leidnud seda õiget.
Sõites kakkus väga kõvasti, võibolla reguleerimata, kuid kahtlen. Lihtsalt jamamist selliste teemadega varemgi olnud.
Lihtsalt tolle auto korda tegemine läheb minuarust liiga palju maksma:
esiklaas, sild, rooste eemaldus, stange ning spoileri ülevärvimine, 200k hooldus, undamise uuring ja remont ning mootori uurimine kuhu võimsus on kadunud.
Ma ei taha veerand milli eest osta autot, mida pean remontima.
Igatahes jään ootama pakkumisi, kindlasti liigub ka autosi millel hinna ja seisukorra suhe on korrektne.
Lihtsalt tolle auto korda tegemine läheb minuarust liiga palju maksma:
esiklaas, sild, rooste eemaldus, stange ning spoileri ülevärvimine, 200k hooldus, undamise uuring ja remont ning mootori uurimine kuhu võimsus on kadunud.
Ma ei taha veerand milli eest osta autot, mida pean remontima.
Igatahes jään ootama pakkumisi, kindlasti liigub ka autosi millel hinna ja seisukorra suhe on korrektne.
Selles osas on sul igati õigus, et oma raha eest vali ikka see mis meeldib.
Aga selle kakkumise kohapealt on tõsi, et meie oludes ikka miinimum kord aastas tuleb reguleerida. Mul pani kah kohe vasakule kui rooli lahti lasid, nüüd peale stendi jookseb ilusti otse.
Muidu peaks WRXil kohe olema arusaada kas on vahetatud kapott või mitte, kuna see peaks olema alumiiniumist ja ma kahtlen, kas keegi eestis sellist tööd teeb.
BTW. oled sa kindel et klubilise auto oli standard konfis?
Aga selle kakkumise kohapealt on tõsi, et meie oludes ikka miinimum kord aastas tuleb reguleerida. Mul pani kah kohe vasakule kui rooli lahti lasid, nüüd peale stendi jookseb ilusti otse.
Muidu peaks WRXil kohe olema arusaada kas on vahetatud kapott või mitte, kuna see peaks olema alumiiniumist ja ma kahtlen, kas keegi eestis sellist tööd teeb.
BTW. oled sa kindel et klubilise auto oli standard konfis?