M: Version IV Type-R erinevad jupid
M: Version IV Type-R erinevad jupid
Auto läbisõit 146k km. Kõik käigud lülituvad korrektselt ja DCCD toimetab samuti nii nagu peab. Tagadifferentsiaali simmerlingid ja käigukasti kardaani väljavõtu simmerling vajavad vahetust- õlist niisked.
Lisaks on pakkuda vahejahuti ette (320.-): Broneeritud
APEXi Power FC plug and play aju (430.-):
http://www.apexi-usa.com/store/index.ph ... r-3-4.html
HSD Dualtech GT coiloverid (coilid on sõitnud müüja andmeil natuke üle 1k km) (420.-):
http://www.hsdcoilovers.com/hsd-dualtec ... a-gc8.html
Piduri peasilinder:
Pedaalid:
Stabilisaatorivarras (tagumine, koos kontidega):
Komplektne konditsioneer (pump ja radiaator):
Sidurisilinder:
ja erinevaid muid juppe. Mõistlikkuse piires võib oma nägemust hinnast pakkuda.
Soodapritsitud, pulbervärvitud väikesed pidurid type-Ri alt, uued originaal mansetid, tolmukatted ja B osa õhutusniplid. Liugurid ja kolvid on vanad originaalid. Kolvid valisin kahest komplektist kokku parimad ja tööpinnad on korralikud.
Rehvid on ka endiselt üle, pakkuge hinda.
http://www.auto24.ee/products/rehvid/ku ... t/1553629/
Raido
5122947
Lisaks on pakkuda vahejahuti ette (320.-): Broneeritud
APEXi Power FC plug and play aju (430.-):
http://www.apexi-usa.com/store/index.ph ... r-3-4.html
HSD Dualtech GT coiloverid (coilid on sõitnud müüja andmeil natuke üle 1k km) (420.-):
http://www.hsdcoilovers.com/hsd-dualtec ... a-gc8.html
Piduri peasilinder:
Pedaalid:
Stabilisaatorivarras (tagumine, koos kontidega):
Komplektne konditsioneer (pump ja radiaator):
Sidurisilinder:
ja erinevaid muid juppe. Mõistlikkuse piires võib oma nägemust hinnast pakkuda.
Soodapritsitud, pulbervärvitud väikesed pidurid type-Ri alt, uued originaal mansetid, tolmukatted ja B osa õhutusniplid. Liugurid ja kolvid on vanad originaalid. Kolvid valisin kahest komplektist kokku parimad ja tööpinnad on korralikud.
Rehvid on ka endiselt üle, pakkuge hinda.
http://www.auto24.ee/products/rehvid/ku ... t/1553629/
Raido
5122947
Viimati muutis K24, T, 08 Mai 2018 21:54:26 +0300, muudetud 15 korda kokku.
Re: M: Version IV Type-R DCCD käigukast, tagadifferentsiaal
Lisasin uusi pilte nüüd kus asjad on küljest keeratud.
Re: M: Version IV Type-R DCCD käigukast, tagadifferentsiaal
Pidurid lisatud. Teiste asjadega ka, kui on huvi tehke oma pakkumine, mul oleks reaalselt vaja asju jalust ära saada.
Re: M: Version IV Type-R DCCD käigukast, tagadifferentsiaal
Mootor, jahutusradiaator, käigukast ja differ läinud. Muid pudinaid ikka veel jagub. Salongi plastikkatted, lagi, rhd armatuur, jne.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Huvitav kas see downpipe ja väljalase 2,5se wrxi otsa ka istuks? Või on kere niipalju pikem et vaevalt sobib?
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Downpipe ja lõpuosa on samad, keskosa on erineva pikkusegaDeepmaan kirjutas:Huvitav kas see downpipe ja väljalase 2,5se wrxi otsa ka istuks? Või on kere niipalju pikem et vaevalt sobib?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Ma võin pikkuse ära mõõta kui see aitab.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Eks kõik oleneb hinnast. Mul võibolla on tegelikult ainult korraks vaja katalüsaatoriga osa. Selgub jooksvalt alles. Nii, et sellesuhtes oleks arvatavasti kindlam ja lihtsam wrxi oma otsida.K24 kirjutas:Ma võin pikkuse ära mõõta kui see aitab.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Jah, eks enamus kes on küsinud vajavad ülevaatuse jaoks.
Pean aasta veel ootama, siis saab juba paremat hinda, sest ülevaatused lähevad iga aastaga karmimaks.
Pean aasta veel ootama, siis saab juba paremat hinda, sest ülevaatused lähevad iga aastaga karmimaks.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Pakkuge ise hinda asjadele, garaaž vaja tühjemaks saada.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Pole hetkel eriti aega tegeleda, kuid kui antud stabikavardad mu foresterile sobivad, siis väike soov isegi oleks (endal on vardad kulunud, remontmõõdus pukse vaja ) 2003 xt.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Esimene läinud, tagumine alles.
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Oskate öelda kas väljalase 98 aasta gt vagunile läheks ja mis hinnaga liigub?
Re: M: Version IV Type-R erinevad jupid
Väljalase läinud, uuendasin listi kah.p4rv3 kirjutas:Oskate öelda kas väljalase 98 aasta gt vagunile läheks ja mis hinnaga liigub?