O: Jahutusvedeliku paak
O: Jahutusvedeliku paak
Kas keegi pakub alumiiniumist paaki mõistliku hinnaga (sealt läheb ka turbole jahutusvedeliku ots).
Mariines uue hind üle 2800.
Mariines uue hind üle 2800.
kah sama kaugelt, aga natuke soodsam kui MRT:
http://www.rslibertyclub.org/forums/vie ... php?t=4624
erinevalt MRT'st hoiaksid kokku ka käibemaksu võrra
http://www.rslibertyclub.org/forums/vie ... php?t=4624
erinevalt MRT'st hoiaksid kokku ka käibemaksu võrra
Subaru Legacy turbo
Koos saatmisega ei tule need asjad ka eriti odavamad, mulle tundub. Parem siis juba lasta alumiiniumist kokku keevitada vana paagi järgi, ainult vastav korgiava on vaja mõne alumiiniumradiaatori küljest leida ning turbo jahutusvooliku ots teha lihtsalt kumeralt painutatud alumiiniumtorust -nagu uuema väljalaske paakidel on
Tegelikult endal ka vastav kogemus olemas. Mul on auto peal 200 kr. eest jupp, mida näiteks kasvõi seal MRT-s müüakse ~900 kr.+ veel midagi eest
(sisselaske resonaatori asemele n.ö. otsetoru). Seal on ta mingist plastikust, - alumiiniumplekist arvatavasti vastupidavam. Materjal ja pool tööd olid küll enda poolt.
(sisselaske resonaatori asemele n.ö. otsetoru). Seal on ta mingist plastikust, - alumiiniumplekist arvatavasti vastupidavam. Materjal ja pool tööd olid küll enda poolt.
Tuleb umbes sama hind millega saaks plastpaagi Mariinest, selles suhtes on need välja pakutud variandid mõistlikud.
Alumiiniumist teha lasta... alu. lehe saaks soodsalt ilmselt EMEX'st, seejärel vaja tükid täpselt välja lõigata, keevitada, treida (korgi kinnitus)... Tallinnas vähegi korralikumas firmas läheks see kokku ikkagi u sama palju, kui üldse sellist tööd viitsitakse teha (ja ainult ühte). Iseasi muidugi kui sul keegi tuttav olemas, kel vastavad seadmed (või kasutamise võimalus) ja oskused olemas....
Mina kunagi läksin seda teed ja see käkk mis välja tuli vedeleb siiamaani ühe kiidetud töömehe käes... pole sellega midagi peale hakata.
Alumiiniumist teha lasta... alu. lehe saaks soodsalt ilmselt EMEX'st, seejärel vaja tükid täpselt välja lõigata, keevitada, treida (korgi kinnitus)... Tallinnas vähegi korralikumas firmas läheks see kokku ikkagi u sama palju, kui üldse sellist tööd viitsitakse teha (ja ainult ühte). Iseasi muidugi kui sul keegi tuttav olemas, kel vastavad seadmed (või kasutamise võimalus) ja oskused olemas....
Mina kunagi läksin seda teed ja see käkk mis välja tuli vedeleb siiamaani ühe kiidetud töömehe käes... pole sellega midagi peale hakata.
Subaru Legacy turbo
Tegemist on tõesti firmaga, kelle igapäevane töö seisneb alumiiniumtoodete valmistamises. Materjal ja muu on neil endil olemas.
Iseasi ainult, kas paagi sisemus mingeid täiendavaid "üllatusi" ei peida.
Tehakse n.ö hobikorras töö kõrvalt ja hulgi neid tegija kindlasti tegema ei hakka kahjuks, kuna põhitöödki jagub piisavalt.
Iseasi ainult, kas paagi sisemus mingeid täiendavaid "üllatusi" ei peida.
Tehakse n.ö hobikorras töö kõrvalt ja hulgi neid tegija kindlasti tegema ei hakka kahjuks, kuna põhitöödki jagub piisavalt.
Mariinest saaks uuema malli alumiinumpaagi 2800 eest.
Nüüd olen ka selles osas targem, et kui kellelgi on soovi omale selline alumiiniumpaak keevitada lasta hinnaga ~1000 EEK-i (endal peab olema ainult kork ning mõõdud või näidis), siis pöörduge Meta Grupp mob. 5010430. Netis on neil ka leht üleval. Nad on selliseid paake ka juba teinud.
Nii, et suht mõtetu neid kusagilt Austraaliast tellida, meil osatakse täpselt sama hästi keevitada.
Ise lahendasin asja esialgu veel "kokkuhoidlikumalt". Võtsin vana plastpaagi keskelt lahti ja asendasin turbost tuleva jahutusvedeliku toru otsa san. teh. poest ostetud vasest "veetoru nurgaga". Otsa ja paagipoolte ühenduste tihendamiseks on vaja veel mootoritihendi silikooni
(kannatab 260 kraadi kuuma) ning väga peenikesi polte-mutreid, millega lahtivõetud paagi pooled ühendada (augud läbi serva). Ja asi toimib, arvan, et igati tugevam, kui orginaalis.
Vasest veetoru nurk - ~20-30 kr. Väiksem tuub mootorisilikooni ~60 kr.+ pool päeva "nikerdamist". Neid veetoru nurki on igas mõõdus ja "tegumoega", tuleb valida vastavalt sellele, kuidas vooliku otsa kinnitada mõtled. Mina panin nurga voolikupoolsele otsale jupi vasest veetoru külge (12-st vist) koos vastavate kraedega mõlemas ostas, nii, et
vooliku kinnituse juurde jäi ka selline laiend (nagu tavaliselt nendel torudel on kuhu voolik peale läheb).
Nüüd olen ka selles osas targem, et kui kellelgi on soovi omale selline alumiiniumpaak keevitada lasta hinnaga ~1000 EEK-i (endal peab olema ainult kork ning mõõdud või näidis), siis pöörduge Meta Grupp mob. 5010430. Netis on neil ka leht üleval. Nad on selliseid paake ka juba teinud.
Nii, et suht mõtetu neid kusagilt Austraaliast tellida, meil osatakse täpselt sama hästi keevitada.
Ise lahendasin asja esialgu veel "kokkuhoidlikumalt". Võtsin vana plastpaagi keskelt lahti ja asendasin turbost tuleva jahutusvedeliku toru otsa san. teh. poest ostetud vasest "veetoru nurgaga". Otsa ja paagipoolte ühenduste tihendamiseks on vaja veel mootoritihendi silikooni
(kannatab 260 kraadi kuuma) ning väga peenikesi polte-mutreid, millega lahtivõetud paagi pooled ühendada (augud läbi serva). Ja asi toimib, arvan, et igati tugevam, kui orginaalis.
Vasest veetoru nurk - ~20-30 kr. Väiksem tuub mootorisilikooni ~60 kr.+ pool päeva "nikerdamist". Neid veetoru nurki on igas mõõdus ja "tegumoega", tuleb valida vastavalt sellele, kuidas vooliku otsa kinnitada mõtled. Mina panin nurga voolikupoolsele otsale jupi vasest veetoru külge (12-st vist) koos vastavate kraedega mõlemas ostas, nii, et
vooliku kinnituse juurde jäi ka selline laiend (nagu tavaliselt nendel torudel on kuhu voolik peale läheb).
Sõitnud sellise paagiga 200 km ja pole tilkagi läbi tulnud. Paagi pooled tuleb muidugi tugevalt ühendada, minul läks kogu ringi peale, kui õieti mäletan 13 polti mutrit koos väikeste seibidega. Poldi mõõtu ei oska isegi öelda (vast kõige väiksem, mis üldse olemas on). Samuti peab silmas pidama, et see silikoon peab kuivama ~24 tundi, enne, kui kasutada võib.
Põhimõtteliselt on vist võimalik ka neid pooli neetimise teel ühendada, aga ma ei hakanud jama, taob veel need niigi kitsad plastmassservad ära.
Ning põhimõtteliselt on ka mingid peenikesed tõmbeneedid olemas, iseasi kas seal saab neid nende tangidega panna.
Põhimõtteliselt on vist võimalik ka neid pooli neetimise teel ühendada, aga ma ei hakanud jama, taob veel need niigi kitsad plastmassservad ära.
Ning põhimõtteliselt on ka mingid peenikesed tõmbeneedid olemas, iseasi kas seal saab neid nende tangidega panna.
Ja ega see silikoonikiht seal poolete vahel paks olla ei saa. Rohkem nagu mikro ebatasasuste silumiseks, nagu mootoritihendidki. Enamuse pressib nagunii välja, kui polte kokku keerad. Enne ühendamist lasin ka natuke kuivada juba (10 min.), nii õpetavad ka silikoonituubi peal. Kasutasin Comma oma, musta värvi.