Outback 2002
Outback 2002
Tere!
Sain siis täna kätte 2002 Outbacki suht hea hinnaga.
2,5 automaat.
Proovisin mudas, kas saab päkest teha aga ei vedanud kuidagi välja. Ruumi oli suht vähe ja äkki võtab tal aega, kuni lülitab 4veo sisse? Aga käitus küll, nagu oleks esivedu. Kas võib olla, et 4vedu ei tööta, kas on siis mingi kolin või kuidas sellest aru saaks ja kui kalliks läheks selle korda tegemine? Ja mis nupp on see POWER ja "lumehelbeke"?
Tänades!
Sain siis täna kätte 2002 Outbacki suht hea hinnaga.
2,5 automaat.
Proovisin mudas, kas saab päkest teha aga ei vedanud kuidagi välja. Ruumi oli suht vähe ja äkki võtab tal aega, kuni lülitab 4veo sisse? Aga käitus küll, nagu oleks esivedu. Kas võib olla, et 4vedu ei tööta, kas on siis mingi kolin või kuidas sellest aru saaks ja kui kalliks läheks selle korda tegemine? Ja mis nupp on see POWER ja "lumehelbeke"?
Tänades!
Leidsin video ka selle kohta, kas siis asi on nii?
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0
Ise ostsin eile 3,0 Outbacki , sain täpselt 36 päeva vastu pidada ilma Subaruta.Minu Outbackil on VTD ja tavaoludes 45 ette ja 55 taha. Olen veoskeemiga rahul. VTD tähendab seda, et veojõud jaguneb paremini pidavatele ratastele. Vedu on siiki pidev- asjal on keskdiffer.
2,0 ja 2,5 käituvad nagu esiveolised. Siin foorumis on sellest jahutud päris palju.
2,0 ja 2,5 käituvad nagu esiveolised. Siin foorumis on sellest jahutud päris palju.
The 4 speed automatic transmission, had a feature where the transmission could be instructed to ignore 1st gear from a standing stop to assist driving on traction limited situations, such as ice and snow. The system was activated by moving the gearshift from the "D" position down to "2nd". The car would then start in 2nd gear, and not 1st. The transmission also splits the delivered torque 50-50 between the front and rear wheels. Once the car stopped, the transmission would start back in 2nd and not 1st, until the system was upshifted to 4th.
Selle jutu järgi peaks siis ikkagi 50-50 saama?
Selle jutu järgi peaks siis ikkagi 50-50 saama?
Ja selle video järgi küll midagi öelda ei saa. Või siis ehk seda, et Volvo käitud nagu esiveoline, sest tagarattad ei ilmuta küll mingitki vedamise-ringikäimise märki. Samuti ei saa midagi Subaru kohta öelda, kuna täpselt samuti võib käituda (ükski ratas kusagil ringi ei lähe) hea pidamisega rehvidega nii esiveoline või veel loogilisemalt tagaveoline.
Selles mõttes mõtetu video. Ehk me ka ei tea, mismoodi ja mis tingimustes need üldse tehtud on. Mustkunsti tehakse sama moodi, et justkui midagi toimus, millest keegi täpselt aru ei saa, aga mille toimumise tingimusi keegi samuti täpselt ei tea.
Minu arvamus sama, et ka automaatkastiga vähemalt mingites tingimustes PEAB olema ka 50:50 vedu sildade vahel.
Selles mõttes mõtetu video. Ehk me ka ei tea, mismoodi ja mis tingimustes need üldse tehtud on. Mustkunsti tehakse sama moodi, et justkui midagi toimus, millest keegi täpselt aru ei saa, aga mille toimumise tingimusi keegi samuti täpselt ei tea.
Minu arvamus sama, et ka automaatkastiga vähemalt mingites tingimustes PEAB olema ka 50:50 vedu sildade vahel.
Kui rool põhja keerata, siis on poomine tingitud esisilla geomeetriast ja esineb ka üherattaveoga autodel. Vaata mõnes sileda põrandaga parkimismajas, kõikidel autodel kummid vilisevad, ükskõik kui rahulikult ei sõidaks.
Automaadi neliveoliseks minekut on lume peal väga hea katsetada, rooli ja gaasiga mängides saab õige kähku sellgeks, millal mis rattad veavad. Ja selleks pole üldse suuri kiiruseid ega tohutut paarutamist vaja, piisab kui auto veidike libisema saab. Seda oleks tegelikult tulevase ohutuse huvides isegi üsna mõistlik harjutamas käia, siis on hiljem auto käitumises üllatusi vähem ja taipad ka loogikavastaseid, aga vajalikke sõiduvõtteid kasutada auto tee peal hoidmiseks.
Automaadi neliveoliseks minekut on lume peal väga hea katsetada, rooli ja gaasiga mängides saab õige kähku sellgeks, millal mis rattad veavad. Ja selleks pole üldse suuri kiiruseid ega tohutut paarutamist vaja, piisab kui auto veidike libisema saab. Seda oleks tegelikult tulevase ohutuse huvides isegi üsna mõistlik harjutamas käia, siis on hiljem auto käitumises üllatusi vähem ja taipad ka loogikavastaseid, aga vajalikke sõiduvõtteid kasutada auto tee peal hoidmiseks.