Nostalgia ...
- Nip
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 297
- Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
- Asukoht: SAKU
- Kontakt:
Nostalgia ...
Mul tegelikult ei ole nende linkide kohta midagi kommenteerida. Kui vaid siis niipalju, et mulle jubedalt lähevad need asjad hinge
PS. Pange tähele, kuidas audi väikesi künkaid võtab ... nagu krossi tsikkel. Annab künka peal gaasi ja esiots tõuseb ülesse.
http://youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw&feature=related
http://youtube.com/watch?v=quDX36WJM7k&feature=related
http://youtube.com/watch?v=44iibIEeWGM&feature=related
PS. Pange tähele, kuidas audi väikesi künkaid võtab ... nagu krossi tsikkel. Annab künka peal gaasi ja esiots tõuseb ülesse.
http://youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw&feature=related
http://youtube.com/watch?v=quDX36WJM7k&feature=related
http://youtube.com/watch?v=44iibIEeWGM&feature=related
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
so true..
kahju, et b grupp ära keelati omal ajal...
kahju, et b grupp ära keelati omal ajal...
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
inimesi sai surma ja mitte vähe...
huvitav fakt B gruppi ajaloost:
mingil asfalti rallil sõideti kiiruskatse ka F1`le mõeldud ringil, nii et oli võimalik võtta terve ringi aeg. Mingi tüüp, oma B gruppi masinal sõitis välja nii kõva aja, et kui järgmine nädal toimus F1 etapp samal rajal, oleks see mingi tüüp saanud kvalifikatsioonis 5`da stardipositsiooni. Ulmeliselt kiired autod olid...
huvitav fakt B gruppi ajaloost:
mingil asfalti rallil sõideti kiiruskatse ka F1`le mõeldud ringil, nii et oli võimalik võtta terve ringi aeg. Mingi tüüp, oma B gruppi masinal sõitis välja nii kõva aja, et kui järgmine nädal toimus F1 etapp samal rajal, oleks see mingi tüüp saanud kvalifikatsioonis 5`da stardipositsiooni. Ulmeliselt kiired autod olid...
- Nip
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 297
- Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
- Asukoht: SAKU
- Kontakt:
B grupp muutus juba liiga ohtlikuks sõitjatele sest nähti, et autode arendamisel ei ole piire Seega leiutati uued piirangud ja kõige sobivamaks oli luua uus süsteem, mis sisaldas B ja S ja isegi A grupi kaotamise.
Olgem ausad ... kui vaadata, kuidas nende autodega sõideti siis on ka aru saada, miks see grupp tegelikult lõpetati
Kuid võta näpust ... täna eestis on meil võimalik sõita A rühma, kus auto järgiaitamiseel pisut vabamad käed.
Olgem ausad ... kui vaadata, kuidas nende autodega sõideti siis on ka aru saada, miks see grupp tegelikult lõpetati
Kuid võta näpust ... täna eestis on meil võimalik sõita A rühma, kus auto järgiaitamiseel pisut vabamad käed.
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
noh, selles mõttes on muidugi vaieldav, kas pidi seda b gruppi lõpetama või mitte.. see on vast samasugune küsimus kui "kas inimene võib endalt vabatahlikult elu võtta" - minu arvates kui inimene juba soovib seda teha ja on selleks ka võimeline - miks ka mitte? ja kui pealtvaataja on idioot ja ronib auto ette - no mis teha, keegi ei keela ju trajektoorist eemal hoida?
vaba valik ilma pealesurumiseta on ikka see, mis minu arust õige on (ja ma ei väida et see arvamus lõplik tõde oleks)
vaba valik ilma pealesurumiseta on ikka see, mis minu arust õige on (ja ma ei väida et see arvamus lõplik tõde oleks)
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
- Nip
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 297
- Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
- Asukoht: SAKU
- Kontakt:
Leidsin veel infot:kronja kirjutas:noh, selles mõttes on muidugi vaieldav, kas pidi seda b gruppi lõpetama või mitte.. see on vast samasugune küsimus kui "kas inimene võib endalt vabatahlikult elu võtta" - minu arvates kui inimene juba soovib seda teha ja on selleks ka võimeline - miks ka mitte? ja kui pealtvaataja on idioot ja ronib auto ette - no mis teha, keegi ei keela ju trajektoorist eemal hoida?
vaba valik ilma pealesurumiseta on ikka see, mis minu arust õige on (ja ma ei väida et see arvamus lõplik tõde oleks)
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_B
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
- Nip
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 297
- Liitunud: P, 23 Sept 2007 21:54:17 +0300
- Asukoht: SAKU
- Kontakt:
Copy Paste:
Group B was initially a very successful concept, with many manufacturers joining the premier World Rally Championship, and increased spectator numbers. But the cost of competing quickly rose, and the performance of the cars proved too much, resulting in a series of fatal crashes. As a consequence Group B was cancelled at the end of 1986 and Group A regulations became the standard for all cars until the advent of World Rally Cars in 1997.
Group B was initially a very successful concept, with many manufacturers joining the premier World Rally Championship, and increased spectator numbers. But the cost of competing quickly rose, and the performance of the cars proved too much, resulting in a series of fatal crashes. As a consequence Group B was cancelled at the end of 1986 and Group A regulations became the standard for all cars until the advent of World Rally Cars in 1997.
Meelidvad ilusad hobused ja eriti, kui neid on palju ...
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
PMR Racing OÜ
POWERFLEX | SUPERPRO | COBB | CUSCO | KW | BILSTEIN | MOTUL | TORQUE | ENDLESS | DODSON | ...
SKYPE: pmrracing
B grupi autod olid suht kehva juhitavusega võrreldes tänapäevaste WRC-dega, kuigi võimsust oli tublisti enam, siis ega pöördemomendinäitajatel väga suurt vahet pole. Vähemalt mitte niisuurt nagu võimsusenäitajatel. Juhitavus eriti aktiivdiffrite ajastu omadega. Ja eks ole need mitteaktiiv diffridki tänapäeval midagi muud, kui nad olid B grupi ajal.
Pealegi praegused WRC-d "tõmbavad" turbomootori kohta juba väga madalalt. B-grupil pidi koguaeg pöörded kõrgel hoidma. Ja üldse kurviläbimisetehnikad olid hoopis teised.
Nii, et ilmselt oleneks suuresti rajaiseloomust/profiilist, kumb kiirem oleks.
Ma olen kuulnud sama, et ega "ringiaegadel" tegelikult palju vahet pole.
Pealegi ringrajal (ja vast mujalgi) ei võida kaugeltki mitte alati võimsaim auto. Võimsam võidab siis, kui kõik muu on võrdne.
Pealegi praegused WRC-d "tõmbavad" turbomootori kohta juba väga madalalt. B-grupil pidi koguaeg pöörded kõrgel hoidma. Ja üldse kurviläbimisetehnikad olid hoopis teised.
Nii, et ilmselt oleneks suuresti rajaiseloomust/profiilist, kumb kiirem oleks.
Ma olen kuulnud sama, et ega "ringiaegadel" tegelikult palju vahet pole.
Pealegi ringrajal (ja vast mujalgi) ei võida kaugeltki mitte alati võimsaim auto. Võimsam võidab siis, kui kõik muu on võrdne.
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
noh, kui nüüd võtta 20 aastat vana b grupi auto ja panna tänapäeva masinaga samale rajale siis vast tõesti on nad võrdsed.. aga kui omal ajal poleks b grupp ära keelatud siis oleks ka need autod palju arenenumad tänapäeval ja vaevalt siis oleks wrc'idel mingisugustki lootust...
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seda küll, ma lihtsalt vaatsin et rahvas kukkus võrldema mis juhtuks kui võtta b grupi auto ja tänapäeva wrc' ja samale rajale pannaAr21 kirjutas:Siin pole ju küsimus autodes või nende arendamises, vaid reeglites mis annavad vabamad käed või siis piiravad rohkem.
B grupi reeglid on ilmselt tunduvalt vähem kammitsevad. Ainult loll ei ehitaks nende järgi tänapäeval kiiremat autot.
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Which is faster?
This is the question many people want to know the answer to. Well, it depends. On a racetrack, up Pikes Peak, or on fast, sweeping roads like those used in the 1980s, the Group B car would win. On tight, winding stages like those run today (due to the maximum allowable average speed of 120km/h), the WRC car would be quicker. The Lancia's significant power and weight advantages would give it the edge on faster roads, while the Focus' chassis and handling are worlds better than any Group B car, giving it the nod for any modern rally.
In short, the development of the Group B cars was mainly focused on getting as much power as possible out of the engine, while the designers of the current crop of rally cars pay much more attention to the chassis. It's a classic case of brute force versus finesse.
This is the question many people want to know the answer to. Well, it depends. On a racetrack, up Pikes Peak, or on fast, sweeping roads like those used in the 1980s, the Group B car would win. On tight, winding stages like those run today (due to the maximum allowable average speed of 120km/h), the WRC car would be quicker. The Lancia's significant power and weight advantages would give it the edge on faster roads, while the Focus' chassis and handling are worlds better than any Group B car, giving it the nod for any modern rally.
In short, the development of the Group B cars was mainly focused on getting as much power as possible out of the engine, while the designers of the current crop of rally cars pay much more attention to the chassis. It's a classic case of brute force versus finesse.
Jaa, 4vedu on tore asi!