Subaru loobub MM sarjast
Subaru loobub MM sarjast
Subaru ralliautosid tootev Fuji Heavy Industries kinnitas tänasel pressikonverentsil juba varem levinud kuuldusi, et tuleval hooajal Subaru meeskond MM-sarjas ei osale. Loobumise põhjuseks on üleilmne majanduskriis.
Nüüd jääb sarja kaks tehasetiimi - Citroen ja Ford, paar päeva tagasi teatas oma loobumisest ka Suzuki meeskond.
Subaru sõitjatel Petter Solbergil ja Chris Atkinsonil olid meeskonnaga kehtivad lepingud ka eelseisvaks hooajaks.
Nüüd jääb sarja kaks tehasetiimi - Citroen ja Ford, paar päeva tagasi teatas oma loobumisest ka Suzuki meeskond.
Subaru sõitjatel Petter Solbergil ja Chris Atkinsonil olid meeskonnaga kehtivad lepingud ka eelseisvaks hooajaks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
kõik on arusaadav ju. järelikult FIA puldis olevatele meestele (kes juhtumisi on ka F1 asja omanikeringis) ei meeldinud, et WRC'd niipalju jälgitakse et see nende F1 asja juurest raha hakkas ära viima.
motospordi vaatajaid on alati mingi kindel mass. eks siis natuke palju liikus ühele või teisele poole ja oli vaja vähe korrigeerida.
motospordi vaatajaid on alati mingi kindel mass. eks siis natuke palju liikus ühele või teisele poole ja oli vaja vähe korrigeerida.
Võrreldes WRC-autoga on Super 2000 masinaklassi auto kordi odavam. Nii on FIA poolt määratud, et auto maksimaalseks hinnaks on 168 000 Eurot ehk ligi 2,6 miljonit krooni, uue WRC-auto hind samas läheneb 10 miljonile Eesti kroonile. Et auto püsiks konkurentsivõimeline, tuleks lisaks soetada ka 50 000 Euro ehk ligi 800 000 krooni eest varuosi. Mõned aastad tagasi üritas FIA sarnaselt reglementeerida ka Junior WRC sarja autode hinda, kuid hoolimata sellest kujunesid need lõpuks oluliselt kõrgemaks.
Kuigi väliselt on WRC ja Super 2000 auto üsna sarnased, peituvad peamised erinevused kesta all. Mõlemad on küll neljarattaveolised, kuid kui WRC-auto juures kasutatakse 2liitrist turbomootorit, elektroonilisi diferentsiaale ja elektro-hüdraulilist käiguvahetust, siis Super 2000 puhul 2liitrist vabalthingavat mootorit, mehhaanilisi diferentsiaale ja järjestiklülitusega käiguvahetust. Kui võimsuses on vahe marginaalne, 300 vs 280 hobujõudu, siis oluliselt erinev on maksimaalne pöördemoment: 700 vs 250 njuutonmeetrit. Küll on Super 2000 auto mõnevõrra kergem, näiteks kruusal on selles klassis lubatud miinimumkaal 1100 kg, WRC-autol 1230 kg.
Kuigi väliselt on WRC ja Super 2000 auto üsna sarnased, peituvad peamised erinevused kesta all. Mõlemad on küll neljarattaveolised, kuid kui WRC-auto juures kasutatakse 2liitrist turbomootorit, elektroonilisi diferentsiaale ja elektro-hüdraulilist käiguvahetust, siis Super 2000 puhul 2liitrist vabalthingavat mootorit, mehhaanilisi diferentsiaale ja järjestiklülitusega käiguvahetust. Kui võimsuses on vahe marginaalne, 300 vs 280 hobujõudu, siis oluliselt erinev on maksimaalne pöördemoment: 700 vs 250 njuutonmeetrit. Küll on Super 2000 auto mõnevõrra kergem, näiteks kruusal on selles klassis lubatud miinimumkaal 1100 kg, WRC-autol 1230 kg.
Rallysõltlane - 56947640
WRC pole ju samas muu kui lihtsalt reklaam autotootjatele. Mis te arvate, kust Subaru oma kuulsuse on saanud? Hetkel on küll tagasilöök kõva aga kindlasti taastub WRC uute reeglite põhiselt ja siis on juba konkurente kõvasti rohkem, sest paljud tootjad ja ka erasõitjad saavad endale seda lõbu rahaliselt lubada.
Jään huviga ootama
Jään huviga ootama
Prodrive bossi David Richardsi intervjuu:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/7785734.stm
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/7785734.stm
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Ok et odavam tuleks jne (võiks siis juba TDI ja Hübriid koned teha) aga miks on vaja kaotada WRC nimi, ei saa aru. Keda see S2000 ikka paelub, seostub kohe honda sellega.
Samas mis siis nigu N'i mõte jääb? kumb siis kiiremaid aegu suudab pakkuda? ühel ühed teisel teised eelised ...
LE-rallil sõitis S2000 Pesukaru, liikus suht mõnusalt silmale, kuigi ajad N'dega ühes skaalas, wrc oli hoopis teine maailm.
Samas mis siis nigu N'i mõte jääb? kumb siis kiiremaid aegu suudab pakkuda? ühel ühed teisel teised eelised ...
LE-rallil sõitis S2000 Pesukaru, liikus suht mõnusalt silmale, kuigi ajad N'dega ühes skaalas, wrc oli hoopis teine maailm.
nelivedu auto ilu
Tre,
Noh, ega S2000+ variant mis tuleb asendama WRC-d ei jää hetke S2000 (4WD, vabalt hingav, H-shifter) tasemele. Lisatakse turbo, labadega käiguvahetus ja veel nipet-näpet. Ei tule küll alguses kindlasti nii kiire ja võimas kui WRC aga N-ist kiirem igatahes. Lisaks toob see kindlasti autotootjate näol ka lisa juurde, sest juba praegu on erinevaid S2000 masinaid rohkem kui WRC-id omalajal.
Equ
Noh, ega S2000+ variant mis tuleb asendama WRC-d ei jää hetke S2000 (4WD, vabalt hingav, H-shifter) tasemele. Lisatakse turbo, labadega käiguvahetus ja veel nipet-näpet. Ei tule küll alguses kindlasti nii kiire ja võimas kui WRC aga N-ist kiirem igatahes. Lisaks toob see kindlasti autotootjate näol ka lisa juurde, sest juba praegu on erinevaid S2000 masinaid rohkem kui WRC-id omalajal.
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Solberg tahab jätkata WRC-s
http://www.rallybuzz.com/solberg-plans-wrc-2009/
http://www.rallybuzz.com/solberg-plans-wrc-2009/
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B