Uue WRX sedaani tutvustus

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#91 Postitus Postitas swrt » N, 21 Nov 2013 23:40:27 +0300

JP kirjutas:
000000 kirjutas:
No rallikat vaevalt siit enam tuleb, liiga suur selleks, mine muidugi tea, äkki keegi treib N i valmis.
Kas praegusel Sti racingul üldse homologatsiooni on? Paistab et autotööstusi ei huvita enam selline haru

Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#92 Postitus Postitas airfrance1 » N, 12 Dets 2013 06:11:47 +0300

Kohmakas näeb ta sellepärast välja, et veljed on ikka veel 17" (võiks juba olla 18") ja kere nende otsas paistabki jube suur. Samuti võiks ju pagassil olla suur tiib, aga tundub, et see jääb rohkem STI lisaks. Ja veel märgiks ära istmed, mis näevad eriti ebasportlikud välja. 06 WRX/STI istmetega võrreldes ju täiesti diivanid. Oleks oodanud Recarosid (isegi Fiesta ST-l tunduvad toekamad ja sportlikumad pingid olevat rääkimata Focus ST-st) :mrgreen: Samas rooli kohta pole peale vaadates midagi halba öelda.
Nina osa saab üsna kergelt kenamaks muuta ning taguotsa parandaks suur trademark tiib.

Ja nüüd väike heliklipp. Paraku on see isevahetava kasti abil välja toodud, mis ei jäta just väga võrreldavat helipilti senisega. Samuti tooks välja, et promo videos oli juurde monteeritud õige boxeri sound ;) Minu kommentaar on, et hääl on liiga "peenike" ja boxerile iseloomulikku helinaudingut sealt ei saa. Seega esimese asjana tuleks korralik ühe toruga japstyle pütt alla kruvida :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=HSnfI3RkUN0

Kokkuvõtteks on tegemist valmistoodanguga, mida tuleks kohe peale ostu enda nägemuse järgi ümber ehitama hakata. :twisted:
JP kirjutas:
000000 kirjutas:esiots meeldib mulle, see on selle sinise concepti sarnane, aga tagant on tõesti kuidagi kolakaks muutunud, viimane sedaan sti juba jättis veidi selle mulje, aga see punane tundub veel kobakam just tagumiste koobaste ja katuse/tagaklaasi langeva joonega. :?
:lol: tagumine osa meeldib mulle kõige rohkem selle auto juures, tõsi kerge ta välja ei näe.

muidu mõõtutelt sisuliselt sama, mis STI racing.

Mis veel siin vahepeal silma on hakanud, et rool tuleb veel kiirem, kui STI-l hetkel on.

No rallikat vaevalt siit enam tuleb, liiga suur selleks, mine muidugi tea, äkki keegi treib N i valmis.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#93 Postitus Postitas JP » N, 12 Dets 2013 20:34:58 +0300

Väidetavalt on pressikeeld esmaspäevani...

http://www.web2carz.com/autos/news/2667 ... rred-lines
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#94 Postitus Postitas BlackRabbit » R, 13 Dets 2013 01:08:59 +0300

Allolev video tundub 3D renderdus olevat, seega ei tasu väga üks ühele võtta.
Teiseks on Subaru WRXi ja STiga pikka aega Saksa autodest BMW-d ja Audi-t eeskujuks võtnud.
Eeskätt just sõidustabiilsus ja juhitavuse osas suurtel kiirustel. Eks see mudab ka veidi auto välimust.

[/quote]

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#95 Postitus Postitas JP » R, 13 Dets 2013 01:19:41 +0300

Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#96 Postitus Postitas sulapekk » R, 13 Dets 2013 01:36:32 +0300

Selle mustaga ei kisu väga rallit sõitma :D
MY09 STi

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#97 Postitus Postitas JP » R, 13 Dets 2013 10:27:03 +0300

pilt vähe petab, mõõdud on neil samad, paar senti siia sinna.

Imo on neil istmed täpselt samad, mis 06-07, ainult peatugi on liigutatav.

Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#98 Postitus Postitas JP » E, 16 Dets 2013 23:59:12 +0300

Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#99 Postitus Postitas JP » T, 17 Dets 2013 00:52:02 +0300

http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... he-new-wrx

. Because the way the WRX is tuned now—whether you take the canyon route to work or the boring, potholed commute—you’ll probably have coffee on your trousers.

Tundub, et nad on tagasi MY01-07 ideoloogia juures.
Mida vanemaks saad seda atraktiivsemaks muutuvad igast reguleeritavad amordid nagu VW grupi autodele pakutakse.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#100 Postitus Postitas airfrance1 » T, 17 Dets 2013 04:53:59 +0300

Võehh, mida väljalaske heli!?
Kiirelt unequal lenght headerseid ja summuti kit-e sellele tootma :mrgreen:
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#101 Postitus Postitas JP » T, 17 Dets 2013 17:18:10 +0300

airfrance1 kirjutas:Võehh, mida väljalaske heli!?
Kiirelt unequal lenght headerseid ja summuti kit-e sellele tootma :mrgreen:
Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#102 Postitus Postitas airfrance1 » K, 18 Dets 2013 05:24:18 +0300

JP kirjutas:
airfrance1 kirjutas:Võehh, mida väljalaske heli!?
Kiirelt unequal lenght headerseid ja summuti kit-e sellele tootma :mrgreen:
Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Seda küll. Too bad, Subaru!
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

Siiim
Postitusi: 19
Liitunud: K, 26 Nov 2008 17:46:30 +0300
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#103 Postitus Postitas Siiim » R, 03 Jaan 2014 09:40:41 +0300

JP kirjutas: Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Miks ei saa?
Reaalselt ei tohiks ju olla mingit takistust UHL ja twinscroll koos kasutamisel, süsteem hakkab tööle küll aga lihtsalt efektiivsuse kukub võrreldes ELH kasutusega.

Mainiks ka juurde, et minu eelnev jutt baseerub 100% teoorial ja järgi katsetanud ma seda asja pole, seega võite vabalt parandada mind, kui ma eksin.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#104 Postitus Postitas JP » R, 03 Jaan 2014 12:49:09 +0300

Siiim kirjutas:
JP kirjutas: Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Miks ei saa?
Reaalselt ei tohiks ju olla mingit takistust UHL ja twinscroll koos kasutamisel, süsteem hakkab tööle küll aga lihtsalt efektiivsuse kukub võrreldes ELH kasutusega.

Mainiks ka juurde, et minu eelnev jutt baseerub 100% teoorial ja järgi katsetanud ma seda asja pole, seega võite vabalt parandada mind, kui ma eksin.

Ei muidugi saab, paljud on nõus maksma, et oma autot aeglasemaks teha, minu mõistusesse see lihtsalt ei mahu.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#105 Postitus Postitas JP » K, 22 Jaan 2014 22:38:30 +0300

WRX vs Focus ST

Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Vasta