Outback 2015

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Outback 2015

#1 Postitus Postitas JP » R, 11 Apr 2014 12:04:47 +0300

originaal foto
Pilt

ja võib-olla päris foto.
Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Outback 2015

#2 Postitus Postitas Ljeeppa » R, 11 Apr 2014 13:16:53 +0300

Ja kui tahate sisu näha, siis otsige juba avalikustatud Legacy 2015 interiööri fotod välja:D
Aga kui välimusest rääkida, siis pannes sellele imelikule fotole Euro relsid ja spoilaringi ning praeguse mudeli veljed ja.....ega polegi nagu suurt midagi muudetud. Tuled on väiksemaks muudetud ja varem ümarad kontuurid on tehtud teravateks.
Subaru Outback 2.0D CVT

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Outback 2015

#3 Postitus Postitas JP » R, 11 Apr 2014 16:01:00 +0300

Ljeeppa kirjutas:Ja kui tahate sisu näha, siis otsige juba avalikustatud Legacy 2015 interiööri fotod välja:D
Aga kui välimusest rääkida, siis pannes sellele imelikule fotole Euro relsid ja spoilaringi ning praeguse mudeli veljed ja.....ega polegi nagu suurt midagi muudetud. Tuled on väiksemaks muudetud ja varem ümarad kontuurid on tehtud teravateks.

Ikka täitsa teistmoodi platvorm on. mitte just 08 vs 09 aga siiski olulised muutused.

tuuleklaas on laugem, (sellest ka imelikud peegli asukohad) ja sellest lähtuvalt üsna teine auto
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Reix
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 10 Mär 2009 20:58:58 +0300

Re: Outback 2015

#4 Postitus Postitas Reix » R, 11 Apr 2014 22:01:00 +0300

LED tulede lahendus on väga bro, ma ei saa aru, miks praegusel variandil tuledega mingi pornjuha peab olema... Oleks võinud juba praegu selline olla, siis uuendus ei pakuks üldse pinget :|
Subaru Outback 2,5 CVT MY13

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Outback 2015

#5 Postitus Postitas Tiit » R, 11 Apr 2014 22:12:22 +0300

Muidu ei tahetaks uut osta ju :) Subarul on kogu aeg olnud kaval taktika, et teha iga 1,5-2 aasta tagant kerged faceliftid.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Outback 2015

#6 Postitus Postitas Ljeeppa » N, 17 Apr 2014 09:37:51 +0300

Siit leiab esimesed tõsiseltvõetavad pildid OB2015-st!
http://www.subaruoutback.org/forums/138 ... ed-33.html
Subaru Outback 2.0D CVT

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Outback 2015

#7 Postitus Postitas JP » N, 17 Apr 2014 12:16:41 +0300

Liiga koledaks läks leht, kustutasin suured pildid
Viimati muutis JP, P, 20 Apr 2014 22:38:01 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Outback 2015

#8 Postitus Postitas Ljeeppa » N, 17 Apr 2014 13:04:44 +0300

JP kirjutas:nii vaadates küll ei saa hästi aru, miks need peeglid oli vaja uksele tõsta.
1) Pidavat väiksem tuulemüra salongi kostuma
2) Mingi "pime nurk" kuskil võrreldes praegusega pidavat ära kaduma
Subaru Outback 2.0D CVT

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Outback 2015

#9 Postitus Postitas JP » N, 17 Apr 2014 18:03:34 +0300

http://www.autoblog.com/2014/04/17/2015 ... -new-york/

Kes ei viitsi pikka PR i lugeda.

* Revised chassis and new Active Torque Vectoring for greater agility
* Enhanced Active AWD and new X-Mode for increased capability
* New available Rear Vehicle Detection System featuring Blind Spot Detection, Lane Change Assist and Rear Cross Traffic Alert
* windshield is more raked, pulled forward 2.0 in. at the base
* aluminum hood
* continues with 8.7-in. ground clearance
* A power rear gate with memory height is available
* new standard Welcome Lighting that automatically turns on cabin illumination and exterior lights as the driver approaches (Limited)
* Steering-Responsive Fog Lights
* New quick-ratio electric power-assisted steering
* The cabin blocks more sources of noise thanks to a new acoustic windshield, liquid-filled engine mounts, thicker panels in key locations (floor, toeboard, rear wheel apron, inner fenders) and expanded use of foam insulation and floor damping material.
* 6.2-in. multi-function touch screen display (optional)
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Outback 2015

#10 Postitus Postitas Tiit » N, 17 Apr 2014 21:58:27 +0300

Iseasi mis sest nutikusest EUs tuleb
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
SimonSTI
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 133
Liitunud: R, 14 Sept 2012 15:43:13 +0300
Asukoht: Võru

Re: Outback 2015

#11 Postitus Postitas SimonSTI » R, 18 Apr 2014 22:02:49 +0300

minu arust on täitsa ilus.
esituled meeldivad väga. pole veel seest näinud aga arvan, et pole pettumiseks põhjust.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Outback 2015

#12 Postitus Postitas JP » R, 18 Apr 2014 22:15:26 +0300

Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Subbs
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: L, 17 Juun 2006 23:18:53 +0300
Asukoht: Tallinn/Viimsi/Poola

Re: Outback 2015

#13 Postitus Postitas Subbs » P, 20 Apr 2014 22:30:28 +0300

vaata siit, siin on seest ka pilte: http://www.netcarshow.com/subaru/2015-outback/
Subaru OB 2,0D 08/12
Subaru OB Summit Northern Lights 2019/05
BMW 745D V8

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: Outback 2015

#14 Postitus Postitas baarutaja » P, 27 Apr 2014 23:16:46 +0300

Tore, üks selline kuluks ära küll. Millal tellimusi vastu võtma hakatakse, millal esimesed müügiautod Eestisse jõuavad? Enne pildiridasid räägiti 2015 sügisest, loodetavasti ilmuvad varsti ka euroversiooni pildid ja täpsem info...

suba100
Postitusi: 25
Liitunud: T, 06 Apr 2010 14:13:05 +0300

Re: Outback 2015

#15 Postitus Postitas suba100 » R, 02 Mai 2014 13:00:22 +0300

Lubage natukene vinguda :-)

Nimelt, minu jaoks astus Subaru juba 2009/2010 Outback'iga sammu tagasi. Tookord kaotati koopakaitsmed, uste alumised kaitmsed, küljeliistud ära, varuratast enam kaasa ei pandud jne. Ühesõnaga, Outback, mis sündis kunagi Legacy rugged'iks muutmisel, tegi vähikäigu Legacy poole tagasi. Samas positsioneerib ja reklaamib Subaru oma Outback mudelit edasi kui autot, mis peaks sobima aktiivse elustiiliga inimesele, kes armastab nädalavahetustel looduse rüppe sõita ja kellel on seetõttu vajadus mööda kahtlaseid pinnase- ja kruusateid sõita, talvel aga lumes sumbata. Isegi 2015. aasta Outback'i videos on näidatud, kuidas masin mööda kruusateed sõidab nii, et kivid lendavad. Need kivid peksavad ju koopad segamini ja ajavad pleki rooste!

Ahhetama võtab ka korralikust nelikveost loobumine - omadus, millel kogu Subaru maine tugineb! 2.5-liitrised automaatkastiga (nii 4-EAT kui ka CVT) on alati libaveolised olnud, aga vanasti oli võimalik 3.0 ja hiljem 3.6 võtta, mis tuli 5-EAT kasti ja keskdifriga! Eestis 3.6-liitriseid Outback'e enam ei müüda. Need jäid vaid USA turu jaoks, kuid 2015 Outback'iga on ka see nüüd CVT'ga paari pandud!

Mul pole otseselt CVT vastu midagi, aga kui see tähendab keskdifri puudumist, siis mina sellist masinat ei osta. Libaveolised Outback'id on 90:10 suhtega (mõned väidavad, et reaalsuses lausa 95:5 suhtega) täiesti tavalised esiveolised masinad, millel tõmmatakse aegajalt tagasild järgi saavutades teoreetiliselt 50:50 vedu, reaalselt pigem 55:45 esisilla kasuks. H6 mootoriga masinatel (3.0, 3.6 liitrit) oli see vaikimisi 45:55 tagasilla kasuks tagades seega parema juhitavuse. Võrdluseks, uuematel Audidel on see 40:60. Mille poolest Outback nüüd Hondast, Kiast või Volvost parem on?

Ka mootorid ise on samaks jäänud. Nii nende võimsus/vääne kui ka kütusekulu. Jah, ma tean, et 2.5-liitrine bensukas pidavat natukene parema väände madalamatel pööretel kätte saama, aga see on nagu tilk merre, kui võrrelda seda sakslaste mootoritega. Seda, et Subaru kunagi sakslastele järgi jõuaks, loota ei tasu, ma tean. Kuid ma oleks siiski oodanud, et Subaru vähendab oma mahajäämust ja leiab võimaluse võimsust/väänet natukene suurendada ning kütusekulu vähendada. Võtku kasvõi turbo kasutusele. Subaru jaoks peaks see olema ju tuttav teema. Isegi BMW on turbodele üle läinud, mida ma poleks 10 aastat tagasi isegi parimas unenäos osanud näha.

Nii et minu jaoks on pilt üsna masendav. Ükski EyeSight ega muu tilu-lilu ei kompenseeri minu jaoks seda, millest ülevalpool kirjutasin.

Vasta